M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Felix (marka)"

Kraj, 28 lipca 2015

Marka Felix poszerza portfolio

Do sprzedaży trafiły precle komunikowane jako zdrowa alternatywa dla innych słonych przekąsek.

Kraj, 27 lipca 2015

Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki [wideo]

Za koncept i nadzór kreatywny kampanii odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant.

Kraj, 30 czerwca 2015

Na rynku debiutuje z kampanią nowa marka Przysnacki

Producent przekąsek słonych Intersnack wprowadza na rynek nowa markę i wspiera ją kampanią.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Orzeszki Felix nie tłuszczą

Intersnack wspiera swoje przekąski pieczone w piecu.

Kraj, 17 marca 2015

Nestlé otwiera pierwszą w Polsce fabrykę Purina PetCare

Do końca 2015 r. firma zainwestuje kolejne 153 mln zł.

Kraj, 6 listopada 2014

Felix poszerza portfolio o orzeszki pieczone

Intersnack Poland rozszerza ofertę, ale na razie nie planuje marketingowego wsparcia.

Kraj, 21 października 2014

Marka Felix z kocią promocją

Rusza kampania telewizyjna brandu Nestle i cykl akcji samplingowych w największych miastach Polski.

Kraj, 16 września 2014

Paweł Popek przechodzi z PZL do Red8

Senior strategic planner zmienia agencję.

Przetargi, 15 lipca 2014

Intersnack przeniesie budżet ze Starcomu do Vizeum

W wyniku europejskiego przetargu budżet marki Felix przejdzie do nowego domu mediowego.

Przetargi, 14 marca 2014

Intersnack sprawdza oferty domów mediowych

Właściciel marki Felix prowadzi międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 3 października 2013

Felix z mocnym uderzeniem przekąskowym

Głównymi bohaterami działań w mediach są wiewiórki.

Kraj, 15 stycznia 2013

Trudno się oprzeć orzeszkom Felix

Agencja PZL pracuje dla Intersnack Poland.

Kraj, 14 lutego 2012

Nowa kampania orzeszków Felix

Za kreację odpowiada Young & Rubicam.

Przetargi, 19 stycznia 2012

Max Weber zgarnia interactive marki Felix

W listopadzie obsługę ATL wygrała Y&R, agencja z tej samej grupy.

Przetargi, 25 listopada 2011

Felix rozstrzygnął przetarg

Agencja Young & Rubicam Poland wygrała przetarg na obsługę marki Felix należącej do firmy Intersnack.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Bartosz Jędrasiak brand managerem Burger Kinga

Do AmRestu przeszedł z Intersnack Poland.

Kraj, 22 lutego 2011

Great Open House psocił z kotem Feliksem

Z okazji Dnia Kota agencja we współpracy z grupą Do It 4 Fun zorganizowała happening "Wielka Psota na Dzień Kota".

Kraj, 15 listopada 2010

Orzechowy zestaw Feliksa

Orzeszki marki Felix ruszają z kampanią i promocją konsumencką.

Kraj, 15 października 2010

Tomasz Aleksandrzak kieruje marketingiem LG w Polsce

Producent elektroniki użytkowej i AGD ma nowego szefa marketingu, który wcześniej zarządzał marketingiem Intersnack Poland.

Kraj, 7 czerwca 2010

Felix o smaku ziemniaka

Producent orzeszków i przekąsek Inter Snack wspiera działaniami komunikacyjnymi debiut rynkowy nowych produktów.

Kraj, 10 maja 2010

Orzeszki na wiele sposobów

Intersnack Poland startuje z kampanią reklamową orzeszków Felix.

Przetargi, 29 października 2009

Arip przeprowadzi loterię promocyjną marki Felix z nagrodami za ponad 400 tys. zł

Agencja reklamowa Arip wygrała przetarg firmy Intersnack Poland Sp. z o.o., producenta solonych orzeszków ziemnych, orzeszków smakowych, orzechów pistacjowych, orzechów nerkowca...

Przetargi, 10 kwietnia 2009

Opcom wygrywa w przetargu Feliksa

Agencja interaktywna Opcom wygrała przetarg firmy Intersnack Poland na stworzenie strony internetowej Felixpolska.pl dla marki Felix (o przeglądzie pisaliśmy w...

Przetargi, 6 marca 2009

Intersnack wybiera agencję do stworzenia serwisu Feliksa

Firma Intersnack Poland (do lutego br. funkcjonująca pod nazwą Felix Polska) prowadzi przetarg na stworzenie strony internetowej Felixpolska.pl dla marki...

Kraj, 7 maja 2008

Red8 reklamuje nowy produkt marki Felix

Firma Felix Polska wystartowała 5 maja z kampanią reklamową nowej marki z portfolio Felix - mieszanki dwóch rodzajów orzechów: nerkowców...

Przetargi, 9 kwietnia 2008

Starcom i Red8 wygrały w przetargu Felix Polska

Starcom zdobył budżet mediowy Felix Polska. Zaplanuje i kupi majową kampanię telewizyjną orzeszków Felix, do której kreację przygotuje Red8, zwycięzca...

Przetargi, 4 kwietnia 2008

Felix Polska wybiera dom mediowy

Felix Polska przegląda oferty domów mediowych pod kątem obsługi marki Felix. Z nadesłanych ofert (dziś upływa termin ich składania) rozpatrywane...

Kraj, 31 sierpnia 2006

ProMarka uruchamia trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczyna trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych. Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Zobacz...