M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ferrari (marka)"

Zagranica, 18 lipca 2014

Volkswagen coraz bliżej Fiata

Według coraz częściej pojawiających się prognoz analityków branży motoryzacyjnej niemiecki Volkswagen jest coraz bliższy przejęcia turyńskiego koncernu Fiat.

Kraj, 13 maja 2014

Ruszył konkurs "Poznaj świat Ferrari z Shell Helix"

Celem konkursu jest premiowanie sprzedaży produktów marki Shell Helix i budowanie relacji z partnerami handlowymi.

Przetargi, 24 maja 2013

Socializer wygrał obsługę Ferrari

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę oficjalnej strony marki sportowych aut.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Click House odświeża serwis Motoprezent.pl

Agencja odpowiada za unowocześnienia w zakresie e-commerce oraz wsparcie reklamowe.

Kraj, 15 lutego 2012

Santander Consumer Bank rozpisze przetarg

Budżetu będzie broniła agencja Kolman Advertising.

Zagranica, 4 listopada 2011

McLaren ogłosił globalny przetarg

Producent chce rywalizować z takimi markami, jak Porsche, Ferrari czy Lamborghini na rynku luksusowych samochodów sportowych.

Kraj, 30 listopada 2010

Carat Polska obsługuje portal prezentowy

Dom mediowy będzie współpracował przy realizacji kampanii reklamowej serwisu KataloguMarzeń.pl.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Zagranica, 29 września 2009

IPhone odebrał Aston Martinowi tytuł marki najbardziej "cool"

Po trzech latach bycia marką najbardziej "cool" w badaniu CoolBrands Aston Martin w tym roku musiał uznać wyższość iPhone'a Apple....

Kraj, 16 września 2009

Aston Martin ma przedstawicielstwo w Polsce, wkrótce ruszy salon firmowy

AML Polska, spółka zależna Marvipolu (deweloper), została oficjalnym dystrybutorem samochodów brytyjskiej marki Aston Martin. Na podstawie umowy handlowej z Aston...

Zagranica, 14 września 2009

Santander kończy współpracę z zespołem McLaren i idzie do Ferrari

Hiszpański bank Santander potwierdził, że wraz z zakończeniem tegorocznego sezonu Formuły 1 kończy pięcioletnią współpracę z zespołem McLarena. Od przyszłego...

Kraj, 29 czerwca 2009

Według IQS najbardziej luksusowe marki to Mercedes, Lexus i Chanel

Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu "Luksus...

Kraj, 19 stycznia 2009

Puma zwiększa w tym roku budżet i szykuje dwie duże wizerunkowe kampanie

Puma Polska zamierza w tym roku zwiększyć swoje wydatki marketingowe o około 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Firma...

Kraj, 13 stycznia 2009

Fiat negocjuje z centralą kontynuację współpracy ze Starcomem

Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...

Zagranica, 30 grudnia 2008

Fiat przenosi europejski budżet mediowy do WPP

Fiat, włoski producent samochodów, ma przenieść swój europejski budżet mediowy do grupy WPP. Mediaedge:cia, agencja z tej grupy, w styczniu...

Kraj, 8 maja 2008

Radio Zet i Shell przygotowały wspólny konkurs

Radio Zet i Shell Polska rozpoczęły nowy konkurs w porannym programie "Dzień dobry bardzo" polegający na odtwarzaniu przez słuchaczy dźwięków...

Kraj, 5 czerwca 2007

Sieć Shell wykorzystuje w promocji markę Ferrari

Na stacjach paliwowych Shell ruszyła nowa kampania promocyjna nawiązująca do obchodzonej w tym roku rocznicy 60-lecia nawiązania współpracy technologicznej Shell...

Zagranica, 6 kwietnia 2007

Vertu tworzy z Ferrari limitowaną edycję telefonu komórkowego

Vertu - brand należący do Nokii, wprowadzi do sprzedaży specjalną limitowaną edycję tego modelu telefonu stworzoną wspólnie z zespołem Ferrari....

Zagranica, 25 stycznia 2007

Shell wyda 2 mln funtów na film reklamowy związany z F1

Koncern paliwowy Shell przygotowuje nowy film reklamowy, w którym będzie się chwalił współpracą z zespołem rajdowym Ferrari Formuły 1. Spot...

Zagranica, 13 lipca 2006

"Wallpaper" współpracuje z Ferrari przy kreacji nowego designu samochodu

Magazyn "Wallpaper" współpracuje z firmą Carrozzeria Scaglietti przy kreacji wyglądu samochodu Ferrari 612 Scaglietti. Na potrzeby klientów będą tworzone indywidualne...

Zagranica, 6 stycznia 2005

Shell zdejmuje reklamę produktu Optimax Unleaded

Koncern paliwowy Shell został zmuszony w Wielkiej Brytanii do zdjęcia reklamy telewizyjnej produktu Optimax Unleaded. Stało się tak, ponieważ jeden...

Zagranica, 28 grudnia 2004

Vodafone wydłużył kontrakt sponsoringowy z ekipą Ferrari

Operator telefonii komórkowej Vodafone podjął decyzję o przedłużeniu umowy sponsoringowej z zespołem Ferrari Formuła1. Kontrakt będzie obowiązywał przez kolejne dwa...

Kraj, 19 sierpnia 2004

Seika przygotowuje event promujący markę odzieżową Harvest

Firma Seika, dystrybutor marek odzieżowych James Harvest i Fruit of the Loom w Polsce, przygotowuje na wrzesień event promocyjny dla...

Kraj, 31 października 2003

Katalog ekskluzywnych aut świata został dołączony do pisma "Auto+"

(Agora SA) Do listopadowego numeru magazynu "Auto+" dołączono w prezencie dla czytelników 60-stronicowy ekskluzywny katalog z prezentacją 50 najdroższych aut...

Zagranica, 30 sierpnia 2001

FIAT WE WŁOSZECH PODĄŻA ZA LOKALNYMI TRENDAMI W REKLAMIE

Dostosowując się do lokalnej tendencji wykorzystywania znanych sportowców w akcjach reklamowych i promocyjnych, włoski Fiat po raz kolejny wykorzystał w...

Zagranica, 24 stycznia 2001

FIAT TROSZCZY SIĘ O PRZYSZŁOŚĆ FERRARI I MASERATI

Fiat zamierza zreorganizować oddziały odpowiedzialne za luksusowe brandy Ferrari i Maserati, myśląc o wprowadzeniu obydwu marek na giełdę. Fiat odmówił...