W przetargu uczestniczyły trzy agencje.
Nazwy trzeciego domu klient, niestety, nie podaje.
Postępowanie jest w fazie finałowej.
To kolejna marka z portfolio Ferrero, dla której agencja realizuje kampanię.
Jedynym marketerem, którym zwiększył wydatki na reklamę w ubiegłym roku, był Wedel, ale liderem zostaje Ferrero Polska.
Marketer znajduje się na czele dziesięciu reklamodawców, w ubiegłym roku wydał ponad 1,6 mld zł na reklamę.
Zmiany w dziale client service agencji.
Akcja "Powiedz to z Nutellą" będzie silnie wspierana w mediach.
Marketer planuje wprowadzenie nowej strategii komunikacji.
Agnieszka Wierzchowska oraz Aleksandra Gajoch na nowo utworzonych stanowiskach w domu produkcyjnym.
Vizeum, po przejęciu obsługi Ferrero, powalczy teraz o budżet Carlsberga.
W I kwartale br. handel wyprzedził telekomunikację i wszedł do pierwszej trójki sektorów reklamowych, wynika z danych Equinox Polska na podstawie Kantar Media.
Nielsen podsumowuje miniony rok w telewizji.
Carat Polska i Hypermedia Isobar obsłużą markę Tic Tac na Pinterest.com.
Marketer wraca z akcją, którą przeprowadził po raz pierwszy dwa lata temu.
Przegląd dotyczy obsługi interaktywnej.
Marketer rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Carat będzie bronił jednego z najdłużej obsługiwanych klientów.
Ferrero prowadzi loterię wykorzystującą motywy piłkarskie.
Marketer zrezygnował z planowanych działań.
Ewelina Ankiel w dziale marketingu Hochlandu. W firmie zmienia się też prezes.
Grupa powiększa się o agencję wyspecjalizowaną w usługach BTL.
W ramach loterii promocyjnej "Machina Rozpieszczania" rozda ekspresy do kawy, iPady, skutery, wycieczki do Włoch i Danii oraz sportowe Alfa Romeo.
Marcin Piaseczny awansuje w strukturach Ferrero.
Akcja promocyjna "Złoty miesiąc Ferrero" potrwa przez cały październik br.
Były dyr. marketingu FoodCare dyr. zarządzającym w Certusie.
Do sprzedaży trafiła letnia wersja Kinder Niespodzianki z zabawkami ze "Shreka 4".
Ferrero Polska prowadzi przetarg reklamowy, którego celem ma być wybór agencji do obsługi marki Kinder Mleczna Kanapka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Ferrero Polska przedłuża umowę z Carat Polska po wygranym przez tę agencję przetargu mediowym. O prawdopodobieństwie tego rozwiązania pisaliśmy już...
Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br....
Agencja G7 zwyciężyła w przetargu reklamowym Ferrero Polska. Przedmiotem konkursu było przygotowanie strategii i działań ATL związanych z nową w...
Ferrero Polska rozpoczyna w najbliższych dniach kampanię reklamową wspierającą batony Duplo. Przedstawiciele marketera nie udzielają informacji dotyczących wsparcia produktu. Według...
Agencja marketingu relacji Data Solutions rozbudowuje dział innowacji i analiz oraz poszerza zespół client service. Zmiany są konsekwencją wzbogacenia portfolio...
Agencja interaktywna Netizens wzmocniła dział strategii i zwiększa kompetencje technologiczne w zakresie m.in. zastosowania aplikacji mobilnych (m.in. na iPhone'a) i...
Agencje Netizens i G7 przygotowały dla Ferrero Polska kampanię walentynkową marki Tic Tac. Osią kampanii jest strona Tictac.pl, która umożliwia...
Marcin Laskowski objął stanowisko dyrektora marketingu firmy FoodCare. Będzie odpowiedzialny za politykę marketingową i trademarketingową takich marek, jak Gellwe, Tiger,...
Ferrero Polska i Levi's przeprowadzą wspólną kampanię promocyjną autorstwa agencji reklamowej Kid & Young. Za pięć opakowań batonów Kinder Bueno...
Pod koniec września ruszy wsparcie reklamowe nowej marki pralin premium Ferrero Rondnoir z portfolio Ferrero Polska. Kampania pod hasłem "Jedna...
Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała dla Ferrero Polska komunikację akcji promocyjnej Mistrzowski sezon 2008. Dotyczy ona marek Nutella, Tic Tac...
Agencja reklamowa Kid & Young prowadzi akcję wspierającą wprowadzenie na rynek batonika Kinder Maxi z portfolio Ferrero Polska. W najmodniejszych...