M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ferrero (firma)"

Kraj, 10 listopada 2015

Paweł Ostrowski został head of BTL w Lowe Warsaw

Awans w strukturach agencji.

Kraj, 14 października 2015

TicTac obniża rachunki o "piątkę"

Wystartowała akcja "Każda paka daje piątaka" - zakup opakowania cukierków upoważnia do zniżki u jednego z partnerów akcji.

Kraj, 7 września 2015

Rafał Nagiecki design department executive directorem w Saatchi & Saatchi Group Poland

Wzmocnienie w dziale kreacji.

Kraj, 21 lipca 2015

Małgorzata Jackowiak i Anna Miller dołączają do Grupy Fresh

Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.

Kraj, 1 lipca 2015

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Tomasz Wojciechowski obejmuje stanowisko deputy creative directora w agencji.

Zagranica, 23 czerwca 2015

Ferrero przejmie brytyjski Thorntons za 178 mln dol.

To posunięcie ma być oznaką szukania przez włoską rodzinną firmę "nowych, obiecujących dróg rozwoju".

Kraj, 23 czerwca 2015

Kampania Tic Taców autorstwa VML na świecie

Działania obejmują już 21 krajów na całym świecie.

Kraj, 9 czerwca 2015

Eska we wspólnej akcji z brandem Ferrero

W mediach Eski we współpracy z marką Kinder Maxi King prowadzone są działania pod hasłem "Wyłącz rutynę z Pirowskim".

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 14 maja 2015

Isobar Poland Agencją Roku na Innovation Award 2015

Podczas gali Innovation Award przyznano dwa grand prix: dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych.

Kraj, 8 maja 2015

Rafaello rusza z kampanią na Dzień Matki [wideo]

Marka zachęca do składania życzeń mamom.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Debiutuje butik interaktywny 11/10

11/10 powstało w ramach agencji Nairobia.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Hubert Kowalczyk został head of IA/UX w Edge Technology

Poprzednio związany był z Isobar Poland.

Zagranica, 25 marca 2015

Ferrero: roczny zysk przed opodatkowaniem wyniósł 907 mln euro

Ta wartość oznacza, że w roku finansowym zakończonym w sierpniu 2014 r. zysk liczony rok do roku wzrósł o 14 proc.

Kraj, 2 lutego 2015

TicTac o smaku popcornu

Ferrero wprowadza nowy smak cukierków i wspiera ich launch kampanią, przy okazji organizując promocję i zapraszając do kina.

Zagranica, 16 stycznia 2015

Karmarama wypromuje Raffaello

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Ferrero i zdobyła budżet o wartości 2 mln funtów.

Kraj, 7 października 2014

Trzy osoby wzmacniają CommuniCanDo

Agencja zatrudniła Elżbietę Górecką, Luizę Rosłon i Joannę Niewierowską.

Przetargi, 6 października 2014

Wyjaśnienie: przetarg Ferrero dotyczy strony internetowej

Strona WWW marki Tic Tac będzie miała nową odsłonę.

Zagranica, 23 września 2014

Rynkowi liderzy chcą większych restrykcji w reklamach dla dzieci

Tacy potentaci jak Coca-Cola, Mars czy McDonald's dobrowolnie zadeklarowali wprowadzenie dalszych restrykcji w przekazach skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.

Zagranica, 12 sierpnia 2014

Ferrero przygotowuje kampanię

Rodzinna firma chce dyktować trendy na rynku cukierniczym - przygotowuje działania za 10 mln funtów.

Kraj, 2 lipca 2014

Tomasz Wojciechowski dyrektorem kreatywnym H Warsaw

Zastąpi na stanowisku creative directora pełniący dotychczas tę funkcję duet - Marcina Mroczka i Andrzeja Błachuta - który rozstał się z agencją.

Kraj, 29 maja 2014

Marka Tic Tac rozpoczyna kampanię contentmarketingową

Komunikacja "What’s Fresh Now?" prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim.

Kraj, 22 maja 2014

Nutella hucznie obchodzi 50. urodziny

W ubiegły weekend w evencie pod Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wzięło udział ponad 5,5 tysiąca osób. Za organizację eventu odpowiadała agencja MSL Group.

Zagranica, 17 lutego 2014

Pierwsza globalna kampania Nutelli

Ferrero będzie hucznie świętować półwiecze swojej marki.

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Kraj, 30 stycznia 2014

Wyjaśnienie: Kinder z niespodzianką w całej Polsce

Media na potrzeby kampanii kupuje Vizeum, a za komunikację w Facebooku odpowiada agencja Isobar Poland.

Kraj, 29 stycznia 2014

Kinder z niespodzianką w całej Polsce

Ferrero po raz pierwszy w Polsce organizuje multimedialną akcję dla całej rodziny.

Zagranica, 2 grudnia 2013

Ferrero planuje ekspansję

Właściciel koncernu zapowiada plany wejścia na rynek w Azji i USA, gdzie dominują Mars i Hershey.

Kraj, 6 listopada 2013

Atmedia trzymają cenę na grudzień

Rusza sprzedaż kampanii reklamowych na grudzień w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych.

Zagranica, 23 października 2013

Rocket będzie obsługiwał Ferrero w Wielkiej Brytanii

W ramach skonsolidowania budżetu na światowych rynkach 16-milionowy budżet marki w Wielkiej Brytanii przejmuje Rocket.

Zagranica, 17 października 2013

Ferrero w rękach Omnicomu

Europejski producent słodyczy konsoliduje budżet na zakup i planowanie mediów.

Kraj, 18 września 2013

Mondelez przesuwa regionalny budżet mediowy do Aegis Media

Po 14 latach producent słodyczy kończy w Polsce współpracę ze Starcomem i przechodzi do Carata.

Kraj, 3 września 2013

Aflofarm zdetronizował w wakacje Unilevera

Raport Nielsena pokazuje, że w tym roku największym telewizyjnym reklamodawcą w lipcu i sierpniu był Aflofarm. Udziały wielkiej czwórki telewizyjnej w sprzedaży czasu reklamowego spadły poniżej 50 proc.

Kraj, 9 lipca 2013

Hubert Walkowicz zasila agencję Kamikaze

Do agencji dołączył account manager.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowa agencja marketingu rekomendacji wchodzi do Polski

Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.

Kraj, 25 czerwca 2013

Nairobia prowadzi projekt promocyjny dla Ferrero

Agencja promuje Kinder Bueno White.

Zagranica, 24 maja 2013

Ferrero przeprasza za reakcję wobec "Nutella Day"

Marketer najpierw nastraszył konsumentów, teraz przeprasza.

Zagranica, 8 maja 2013

Duplo White "ułatwia zamążpójście"

W Niemczech wystartowała kampania marki Ferrero.

Kraj, 22 kwietnia 2013

Mondelez "analizuje" współpracę z agencjami

Właściciel Milki rozważa rozpisanie przetargu na media w Polsce - wynika z naszych informacji. Marketer nie potwierdza.

Kraj, 13 marca 2013

Nairobia tworzy dział digital

Liderem zespołu został Mariusz Karbowski.

Kraj, 12 marca 2013

Anna Jarosz-Badziak szefem Vizeum, agencja przejmuje Ferrero

Dom mediowy ma nowego szefa i przejmuje obsługę jednego z największych klientów swojej siostrzanej agencji.

Kraj, 4 lutego 2013

Weronika Kozera w DDC Media

Internetowy dom mediowy DDC Media (Grupa DDB Warszawa) powiększa zespół.

Kraj, 18 stycznia 2013

Powrót spadającej lodówki

Kinder Mleczna Kanapka (Ferrero) kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową.

Kraj, 9 stycznia 2013

Reklama czekolady znacznie w dół w 2012 r.

Wydatki okresie styczeń-listopad były o ponad 110 mln zł niższe w porównaniu z 2011 r.

Przetargi, 7 grudnia 2012

Publicis dla Krakusków

Dom mediowy wygrał budżet na promocję ciastek z portfolio Bahlsena.

Przetargi, 26 października 2012

Ferrero zostaje w Caracie

Dom mediowy obronił obsługę jednego ze swoich najważniejszych klientów.

Kraj, 21 września 2012

Ferrero rozda w październiku ponad 200 tys. zł

Marketer planuje promocję konsumencką i silne jej wsparcie w kilku kanałach.

Do redakcji, 13 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: Ferrero nie zawiesiło przetargu

W związku z wczorajszą informacją w MMP24 o przetargu dla marki Raffaello otrzymaliśmy wyjaśnienie klienta.

Kraj, 13 stycznia 2012

Krzysztof Winnik zarządza Ostrygą

Dotychczasowy managing director Ostrygi Marcin Maj pełni teraz obowiązki prezesa.

Zagranica, 5 stycznia 2012

Children's Food Campaign krytykuje "podejrzane" reklamy

Wśród najczęściej krytykowanych marek, których reklamy kierowane do dzieci wprowadzały w błąd, znalazły się Coca-Cola, Nutella czy Chupa Chups.