M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "FF Creation (firma)"

Kraj, 17 października 2011

FireFly wraca do korzeni

Grupa przekształca spółkę technologiczną w interaktywną. Jednym z jej pierwszych projektów jest kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie Banku BPH.

Kraj, 4 sierpnia 2009

Nike promuje nowy model butów biegowych

Nike Poland wprowadza na polski rynek nowe modele butów do biegania LunarGlide+. Produkty wykorzystują takie rozwiązania technologiczne, jak: Dynamic Support,...

Kraj, 26 marca 2008

Dariusz Michalczewski pojawi się w projektach firmy Nike

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike rozpoczyna 4. edycję programu Ścieżki Biegowe Nike. Największą nowością w nadchodzącym sezonie będzie Klub...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Play wprowadza ofertę Mix, wspiera ją kampanią

Play (P4) wprowadzi od 3 września ofertę Mix łączącą cechy ofert pre-paid i post-paid (klient sam decyduje o częstotliwości i...

Kraj, 12 czerwca 2007

FFCreation uruchomiła zapowiadane biuro w SecondLife

Agencja interaktywna FFCreation otworzyła swoje wirtualne biuro w SeconLife.com zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami (patrz DS "MMP" z 8 maja br.)....

Kraj, 28 maja 2007

FF Creation i G7 zrealizowały serwis internetowy Run Warsaw

Agencja interaktywna FF Creation we współpracy z agencją reklamową G7 przygotowały serwis internetowy promujący trzecią edycję biegu Run Warsaw organizowanego...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Play promuje się w Second Life - wirtualny klub muzyczny marki, w planach własna wyspa

Operator komórkowy Play (P4) stworzył swój Klub Muzyczny Play w wirtualnym świecie SecondLife.com. Jest to element strategii Play, by swoją...

Przetargi, 26 stycznia 2007

Inteligo szuka agencji do ATL-u; prowadzi kampanię w internecie

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że marketer rozpoczął przetarg na wybór agencji ATL-owej, do którego zaprosił 6 agencji. Tej informacji nie udało...

Kraj, 4 grudnia 2006

P4 startuje z kampanią teaserową inicjującą program konsumencki; launch marki z końcem 1. kwartału

P4, nowy operator telekomunikacyjny, wystartował z prasową i outdoorową kampanią reklamową. Ma ona charakter teaserowy, zawiera adres strony internetowej (www.nadchodzi4.com),...

Przetargi, 2 listopada 2006

P4 prowadzi przegląd agencji internetowych

P4, operator telekomunikacyjny, prowadzi przegląd agencji internetowych. Do rozmów zaproszono trzy firmy: Artegence, K2 Internet i FF Creation. Wybór jednej...

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 11 lipca 2006

Klub Nowych Mediów przy SAR inauguruje działalność

Klub Nowych Mediów (KNM) przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR) inauguruje działalność. O pomyśle na zawiązanie KNM pisaliśmy w styczniu br....

Kraj, 8 czerwca 2006

Patrycja Pyl kieruje pracami Freszlab, agencji stworzonej przez FFCreation

Patrycja Pyl została szefową "operacyjną" spółki Freszlab stworzonej przez agencję interaktywną FFCreation (patrz: wczorajszy DS "MMP"). Freszlab będzie się specjalizowała...

Kraj, 7 czerwca 2006

FF Creation wprowadza firmę marketingu młodzieżowego Freszlab

Agencja interaktywna FF Creation zgodnie z zapowiedziami (informowaliśmy o tym w DS "MMP" z 3 stycznia br.) wprowadza na rynek...

Kraj, 19 maja 2006

Tuba Uds.N tworzy dział internetowy, Elżbieta Latek zostaje jego kierownikiem

W agencji Tuba Uds.N zaczyna funkcjonować dział, który będzie się zajmował tworzeniem komunikacji w internecie. Zadanie jego tworzenia powierzono Elżbiecie...

Kraj, 13 lutego 2006

Point Group wesprze sprzedaż "Dlaczego" działaniami reklamowymi

Magazyn dla studentów "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") na marzec br. planuje nową kampanię reklamową. Planowanie i zakup mediów wydawnictwo...

Kraj, 9 lutego 2006

FFCreation przygotowała identyfikację wizualną Inter Partner Assistance Polska

Agencja interaktywna FFCreation stworzyła nową identyfikację wizualną dla Inter Partner Assistance Polska SA (wcześniej Axa Assistance Polska), firmy świadczącej usługi...

Kraj, 1 lutego 2006

Agencja interaktywna NGI dzieli się na dwie wyspecjalizowane spółki

Agencja interaktywna Next Generation Interactive (NGI) zakończy na początku marca funkcjonowanie w dotychczasowej formule. Firma zostanie podzielona na dwie odrębne,...

Kraj, 9 stycznia 2006

FFCreation przygotowała dla "Dlaczego" kampanię na temat prostytucji wśród studentek

Agencja interaktywna FFCreation przygotowała internetową kampanię dla magazynu "Dlaczego". Związana jest tematycznie z głównym materiałem wydania grudniowego "Dlaczego", czyli prostytucją...

Kraj, 16 listopada 2005

FFCreation przygotowała kampanię internetową dla Sony

Sony Poland rozpocznie dziś kampanię internetową swojego zestawu kina domowego X1. Całość działań - kreację kampanii, copy i prezentację multimedialną...

Kraj, 3 listopada 2005

Samsung Fun Club chce pozyskać 20 tys. klubowiczów dzięki konkursowi internetowemu

Samsung Electronics Polska startuje z konkursem Fun Metro opartym na klubie lojalnościowym Samsung Fun Club. Akcja potrwa do końca listopada....

Kraj, 25 października 2005

FFCreation przygotowała serwis wspierający debiut Chińskiego Kubka Nestle

Agencja interaktywna FFCreation.com przygotowała serwis www.chinskikubek.pl dla Nestle SA. Jest to witryna produktowa wspierająca debiut nowego na naszym rynku produktu...

Kraj, 22 września 2005

Sieć Aster rozpoczyna kampanię produktową telewizji cyfrowej

Spółka Aster City Cable, właściciel m.in. sieci kablowej Aster, rozpoczyna kampanię produktową telewizji cyfrowej. Potrwa ona do końca br. Hasło...

Kraj, 5 września 2005

Aster wzmacnia wizerunek marki i promuje produkt Triple Play

Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął jesienną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i sprzedażowym. Rozpoczynająca się we wrześniu br....

Kraj, 2 września 2005

Producent odzieży Troll Market wprowadza na rynek markę Body Police

Firma odzieżowa Troll Market, właściciel marek Troll i TrendStation, wprowadza na rynek nową markę - Body Police. Marką tą objęta...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Nike sponsorem i współtwórcą Run Warsaw, rusza kampania

Nike Poland został sponsorem i współtwórcą (wspólnie z władzami Warszawy) masowego biegu, który ma na stałe zagościć w kalendarzu tego...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Wojciech Majewski dołączył do FFCreation

Multimedialna agencja reklamowa FFCreation poszerzyła skład personalny o Wojciecha Majewskiego, który objął nowo utworzoną funkcję senior programmera. Wcześniej pracował w...

Kraj, 1 sierpnia 2005

FFCreation twórcą prezentacji programu partnerskiego Ery Biznes

Agencja reklamowa FFCreation kontynuuje działania dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Najnowszym zrealizowanym projektem jest prezentacja programu partnerskiego dla klientów biznesowych Era...

Kraj, 19 lipca 2005

Engine stworzyła nową witrynę Heyah

Agencja interaktywna Engine wykonała nowy serwis internetowy dla marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Witryna ma nowy design (choć przy utrzymaniu...

Kraj, 14 lipca 2005

Anna Matuszewska account managerem w FFCreation

Anna Matuszewska dołączyła do zespołu agencji interaktywnej FFCreation na stanowisko account managera. Jej zadaniem będzie prowadzenie projektów związanych z tworzeniem...

Kraj, 9 czerwca 2005

FFCreation przygotowała nietypowy produktowy serwis www dla Danone

Agencja interaktywna FFCreation przygotowała dla Danone serwis www.serekdanio.pl. Celem jest promocja serków Danio, głównym bohaterem jest znany z reklam telewizyjnych...

Kraj, 23 lutego 2005

PTC wprowadza w Heyah MMS-y za 40 gr

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach usługi Heyah wprowadza wiadomości multimedialne MMS. Heyah, która swoją markę zbudowała na prostocie, do tej...

Kraj, 21 września 2004

Leo Burnett Warszawa wysłała najwięcej prac reklamowych na konkurs Golden Drum

Polskie agencje i firmy reklamowe wysłały 227 prac reklamowych na tegoroczny 11. Międzynarodowy Festiwal Reklamy "Golden Drum" w Słowenii. Najwięcej...

Kraj, 6 września 2004

Heyah rozpoczyna kampanię reklamową programu lojalnościowego Klubu Heyah

Heyah rozpoczyna dziś kampanię reklamową wspierającą program lojalnościowy Klubu Heyah. "Celem kampanii jest zaprezentowanie młodym ludziom Klubu Heyah, zaproszenie do...

Kraj, 10 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...

Kraj, 9 marca 2004

PTK Centertel wstrzymał telewizyjną kampanię nowej oferty Idea Pop

PTK Centertel, operator telefonii komórkowej Idea, wstrzymał telewizyjną część teaserowej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową ofertę Idea Pop. Kampania...