M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fiat Auto Poland (firma)"

Kraj, 9 marca 2015

Konkurs Jeepa i Multikina

Widzowie mają szansę wygrać Jeepa Renegade.

Kraj, 13 stycznia 2015

Fiat Auto Poland opublikował wyniki sprzedaży w 2014 roku

Grupa Fiat Chrysler Automobiles w ubiegłym roku w Polsce sprzedała 21 600 nowych samochodów.

Kraj, 6 listopada 2014

Trzy nowe osoby w Kropce Bordo

Luiza Szymańczak, Agnieszka Łoszewska oraz Łukasz Szymański dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 23 października 2014

Niebawem ruszy kampania Jeepa Renegade [wideo]

Marka Jeep wchodzi w segment małych SUV-ów.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Fiat 500 partnerem programu "Top Model"

Uczestnicy programu będą poruszać się "pięćsetką", aby wykonać stawiane im zadania.

Kraj, 11 czerwca 2014

Szesnaście statuetek w dziewiątej edycji Golden Arrow

Jury konkursu zakończyło obrady.

Kraj, 2 czerwca 2014

Blogerki modowe promują Fiata 500

Maxus realizuje specjalną akcję dla promocji samochodu.

Kraj, 9 maja 2014

Cherokee w wersji rewolucyjnej

Fiat promuje nowy model Jeepa.

Kraj, 28 stycznia 2013

Nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Awans Marka Kisza.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Sylwester Baczkowski w Iveco Poland

Były marketingowiec Mazdy brand managerem Iveco.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 26 czerwca 2012

Fiat wykorzystuje paczaizm

W najnowszej kampanii Fiata 500 wykorzystano mem paczaizm.

Kraj, 4 czerwca 2012

Fiat przeprasza i interweniuje

Importer reaguje na zachowanie dilera.

Kraj, 18 kwietnia 2012

Reorganizacja w strukturach Nissana

W związku z awansem szefa polskiego oddziału Nissana zmiany nastąpiły także w strukturach marketingowych firmy.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 20 marca 2012

Alfa Romeo wiosennie

Koncern Fiata kontynuuje kampanię modelu Giulietta.

Kraj, 2 stycznia 2012

Fiat skupi się na debiucie nowego modelu Pandy

Importer skoncentruje komunikację marketingową głównie na telewizji i internecie.

Kraj, 19 grudnia 2011

Mazda bez szefa marketingu

Sylwester Baczkowski rozstał się z importerem samochodów.

Kraj, 26 września 2011

Fiat ruszył z nową komunikacją Giulietty

Kampania reklamowa podkreśla efektowne elementy techniczne auta.

Zagranica, 27 lipca 2011

Fiat przejmuje rządowe udziały w Chryslerze

Łącznie firma będzie miała prawie 54 proc.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Kraj, 27 maja 2011

Fiat Auto Poland wspiera kampanią sprzedaż Alfy Romeo

W reklamach występuje aktorka Uma Thurman.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sławomir Szałkowski country managerem Jeepa i Lancii

Zastąpił Macieja Ratyńskiego, który będzie pracował w egipskich strukturach firmy.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Fiat organizuje konkurs dla Giulietty

One-to-One, Arip i Maxus przygotowały konkurs i kampanię dla Alfy Romeo.

Kraj, 2 marca 2011

Uma Thurman z trojaczkami

Alfa Romeo Giulietta reklamowana w telewizji.

Kraj, 22 lutego 2011

Urodzinowa kampania Jeepa [WIDEO]

Fiat Auto Poland ruszył z kampanią wizerunkową Jeepa z okazji 70. urodzin marki. Kampania trwa pod hasłem "Kiedy samochód staje się legendą?".

Od redakcji, 28 października 2010

Wyjaśnienie dot. nagród Effie

Przyznano dwie nagrody agencji Maxus.

Kraj, 16 września 2010

Marketing Chryslera w Fiacie

Struktury marketingowe Chryslera w Polsce przeniesiono do Fiat Auto Poland.

Kraj, 20 lipca 2010

Beata Geneja odpowiada za marketing Alfy Romeo i Lancii

Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.

Kraj, 12 lipca 2010

Z Alfy Romeo do HP

Małgorzata Głażewska opuszcza branżę samochodową.

Kraj, 25 maja 2010

Fiat promuje modele dostawcze

Pod hasłem "Dni Profesjonalistów" Fiat promuje samochody dostawcze.

Kraj, 25 maja 2010

Kolejna edycja "Nocy cudów" z Fiatem

Koncern motoryzacyjny ruszył z kampanią wielu modeli swoich samochodów. To już trzecia taka akcja w salonach Fiata.

Kraj, 21 maja 2010

GetClose przejmie od Equinoksa Stannah Stairlifts

Agencja zajmie się obsługą mediową firmy specjalizującej się m.in. w sprzedaży wind schodowych.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Team Fiata silniejszy

Matuszczyk szefem teamu Fiata w Maxusie.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Fiat opanował ambientowo warszawską Arkadię

Wybrane modele Fiata promowane w centrum handlowym Arkadia - i w środku, i na zewnątrz.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Kraj, 19 lutego 2010

Fiat promuje superpojemnego Doblo Cargo

Fiat Auto Poland prowadzi kampanię wspierającą wejście na rynek nowego samochodu z gamy Fiat Professional. Fiat Doblo Cargo charakteryzuje się...

Kraj, 22 lipca 2009

Według Samaru w I połowie br. sprzedaż aut wzrosła

Sprzedaż nowych samochodów osobowych na polskim rynku w pierwszym półroczu br. utrzymuje tendencję wzrostową - wynika z danych Instytutu Badań...

Kraj, 25 czerwca 2009

Fiat obniża wydatki na reklamę w telewizji

Fiat Auto Poland zredukował wydatki na reklamę telewizyjną w tym roku. Do maja br. włącznie marketer wydał na reklamę TV...

Kraj, 24 czerwca 2009

Lider sprzedaży stawia w komunikacji na telewizję

Skoda Auto Polska, po pierwszych pięciu miesiącach tego roku lider sprzedaży nowych samochodów osobowych, jest również liderem wydatków na reklamę...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 15 maja 2009

Skoda wyprzedziła Fiata w rankingach sprzedaży

Skoda Auto Polska jest po czterech miesiącach br. liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych - wynika z raportu Instytutu Badań Rynku...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Fiat umacnia pozycję lidera sprzedaży m.in. dzięki reeksportowi

Fiat Auto Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych zarówno w zestawieniu za marzec br., jak i I kwartał br....

Kraj, 9 marca 2009

Sprzedaż aut wzrosła o ponad 13 proc.; Fiat liderem rankingu

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w lutym br. wyniosła blisko 30,2 tys. sztuk - wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego...

Kraj, 30 stycznia 2009

Fiat liderem wydatków reklamowych wśród motokoncernów w ub.r.

Wydatki reklamowe koncernów samochodowych w 2008 r. były wyższe od tych rok wcześniej o niespełna 2 proc. - wynika z...

Kraj, 23 stycznia 2009

Reorganizacja w dziale marketingu Suzuki - Dorota Drelich odpowiada za reklamę

Suzuki Motor Poland zakończyło po kilku miesiącach reorganizację działu marketingu. Wprowadzone zmiany mają umożliwić lepsze dopasowanie produktów do wymogów polskiego...

Kraj, 13 stycznia 2009

Fiat negocjuje z centralą kontynuację współpracy ze Starcomem

Centrala Fiata poinformowała europejskie oddziały o przekazaniu budżetu mediowego do WPP Group i przekazała, iż oczekuje, że wszystkie rynki dostosują...

Kraj, 31 lipca 2008

Limitowana seria Fiatów związana ze sponsorowaniem Tour de Pologne

Fiat Auto Poland jako główny sponsor polskiego wyścigu kolarskiego proponuje serię limitowaną Tour de Pologne dla samochodów Bravo, Linea oraz...

Kraj, 31 lipca 2008

Konflikt Fiata i PZPM powodem braku danych z Samaru o nowych autach osobowych

Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar" zaprzestał publikacji danych dotyczących sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Ostatnie opublikowane dane obejmują kwiecień...