M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fiat (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Arip Next zmienia się w Hi.advertising

Agencja z okazji obchodów swojego 18-lecia przechodzi rebranding.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 27 listopada 2014

Bartłomiej Piotrkowski w zespole Multikino Media

Broker zatrudnia kolejnego sales managera.

Zagranica, 18 lipca 2014

Volkswagen coraz bliżej Fiata

Według coraz częściej pojawiających się prognoz analityków branży motoryzacyjnej niemiecki Volkswagen jest coraz bliższy przejęcia turyńskiego koncernu Fiat.

Kraj, 24 lutego 2014

Dilerzy samochodowi aktywni w social mediach

Fanpage Toyota Radość ma najwięcej fanów, Auto Księżyno - najbardziej zaangażowanych.

Kraj, 16 stycznia 2014

Skoda po raz piąty

Według danych firmy Samar po raz piąty z rzędu w Polsce liderem w rejestracji nowych samochodów osobowych jest Skoda. Udział w rynku tego producenta wyniósł 12,6 proc.

Kraj, 28 stycznia 2013

Nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Awans Marka Kisza.

Zagranica, 25 września 2012

Grupa Fiat restrukturyzuje dział digital marketingu

Grupa Fiat dokonuje restrukturyzacji działu marketingu cyfrowego w Europie i zatrudnia włoską agencję Armando Testa do koordynowania pracy dla wszystkich swoich marek samochodów - Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.

Kraj, 26 lipca 2012

Fiat nie będzie rekrutował na stanowisko dyr. marketingu

Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.

Kraj, 26 czerwca 2012

Fiat wykorzystuje paczaizm

W najnowszej kampanii Fiata 500 wykorzystano mem paczaizm.

Kraj, 4 czerwca 2012

Fiat przeprasza i interweniuje

Importer reaguje na zachowanie dilera.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 15 lutego 2012

Auta Infiniti po raz pierwszy w telewizji

Dystrybutor samochodów japońskiej marki Infiniti rusza z jej pierwszą kampanią reklamową w telewizji.

Artykuły weekendowe, 16 grudnia 2011

"The Force" VW najpopularniejszym viralem ub.r.

"Advertising Age" i firma Visible Measures zaprezentowały listę najpopularniejszych filmów reklamowych w internecie w 2011 r.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Zagranica, 14 września 2011

Lopez promuje Fiata

Fiat (Chrysler) nawiązał współpracę reklamową z Jennifer Lopez w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 27 lipca 2011

Fiat przejmuje rządowe udziały w Chryslerze

Łącznie firma będzie miała prawie 54 proc.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Zagranica, 19 maja 2011

Fiat i Gucci z modelką Natashą Poly

Stylowe zdjęcia do reklam są autorstwa Merta Alasa i Marcusa Piggotta.

Kraj, 4 maja 2011

Katarzyna Sudbury prezesem zarządu Ambient Polska

Dotychczasowy prezes spółki Marek Czarnecki chce zbudować grupę spółek zajmujących się komunikacją marketingową.

Artykuły weekendowe, 18 marca 2011

MBank na czele rankingu Value-D, według MB SMG/KRC

Nawiązując do globalnego rankingu marek, który powstał w ramach międzynarodowego projektu Value-D, polski oddział firmy badawczej przedstawił najwyżej punktowane marki dla rynku polskiego.

Kraj, 9 marca 2011

Żdanko w zespole OgilvyOne

Do zespołu agencji dołączył były art director Leo Burnett.

Kraj, 9 lutego 2011

Darek Zatorski reżyseruje

Były szef kreacji DDB realizuje spot dla DSK, wcześniej - dla Leo Burnett.

Zagranica, 8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Kraj, 20 lipca 2010

Beata Geneja odpowiada za marketing Alfy Romeo i Lancii

Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.

Kraj, 26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Team Fiata silniejszy

Matuszczyk szefem teamu Fiata w Maxusie.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Fiat opanował ambientowo warszawską Arkadię

Wybrane modele Fiata promowane w centrum handlowym Arkadia - i w środku, i na zewnątrz.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Zagranica, 9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

Kraj, 30 września 2009

P&G wspiera Herbal Esscences akcją shoppermarketingową

Procter & Gamble wspiera markę Herbal Esscences akcją shoppermarketingową. Projekt przygotowała agencja interaktywna Hypermedia. Głównym celem akcji jest poinformowanie o...

Kraj, 16 lipca 2009

Wystartowała agencja Ad. Challenge, są pierwsi klienci

Rozpoczęła działalność nowa agencja komunikacji zintegrowanej - Ad. Challenge. Za organizację struktury i pracy agencji odpowiada Tomasz Wykowski, pełniący funkcję...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

Przetargi, 3 kwietnia 2009

Fiat szuka agencji do obsługi projektów online

Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...

Kraj, 11 lutego 2009

Toyota straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku

Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....

Zagranica, 30 grudnia 2008

Fiat przenosi europejski budżet mediowy do WPP

Fiat, włoski producent samochodów, ma przenieść swój europejski budżet mediowy do grupy WPP. Mediaedge:cia, agencja z tej grupy, w styczniu...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Przetargi, 15 października 2008

General Motors wybrał Grey do obsługi Chevroleta

Sieć Grey została wybrana do obsługi marki Chevrolet (General Motors) w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Przetarg trwał od początku...

Zagranica, 30 września 2008

Madeleen Klaasen z Bugaboo najlepszym europejskim marketing managerem 2008 r.

W Niemczech nagrodzono najlepszych europejskich specjalistów marketingu. Tytuły European CMO of the Year 2008 przyznano osobom zarządzających w Europie markami:...

Zagranica, 30 lipca 2008

General Motors zapowiada nowe logo Opla

Wraz z wprowadzeniem nowego brandu Insignia General Motors (GM) zamierza odświeżyć logo Opla i jego brytyjskiej wersji Vauxhall. Opel i...

Kraj, 6 maja 2008

Wojciech Masalski dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland

Wojciech Masalski objął stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland. Zastąpił Wojciecha Halarewicza, który w listopadzie ub.r. odszedł z koncernu i...

Przetargi, 14 marca 2008

Leo Burnett i Grey pozostały w przetargu na markę Chevrolet

Sieci agencyjne Leo Burnett i Grey pozostały w międzynarodowym przetargu na markę Chevrolet z portfolio General Motors. Z przetargu odpadła...

Kraj, 14 stycznia 2008

Toyota wyprzedziła Skodę w liczbie sprzedanych aut w ub.r.

Liderem rynku nowych aut osobowych pod względem ich sprzedaży w 2007 r. jest Toyota - wynika z najnowszego zestawienia Instytutu...

Kraj, 11 grudnia 2007

O blisko 23 proc. wzrosła sprzedaż nowych aut w br. - wynika z danych SAMAR-u

W okresie styczeń-listopad br. o 22,75 proc. wzrosła sprzedaż nowych samochodów w Polsce w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Skandia głównym sponsorem 64. Tour de Pologne

Firma Skandia została sponsorem głównym wyścigu kolarskiego 64. Tour de Pologne. Wartość umowy nie została ujawniona. Sponsorami oficjalnymi tegorocznej imprezy...

Kraj, 3 lipca 2007

Fiat wprowadza model Linea, wspiera go dwumiesięczna kampania

Fiat Auto Poland rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy samochód marki Fiat - model Linea. Według zapowiedzi Marka Kisza, dyrektora...

Kraj, 11 grudnia 2006

Coca-Cola chce zaprosić 200 tys. osób na cykl świątecznych eventów

Coca-Cola spodziewa się, że 200 tys. osób weźmie udział w tegorocznym cyklu świątecznych eventów organizowanych przez firmę. Po raz pierwszy...

Kraj, 27 listopada 2006

Polskie agencje nie zdobyły nagród na konkursie reklamowym Epica 2006

Podczas dwudziestej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica 2006 polskie agencje nie zdobyły żadnych nagród. Na short-liście znalazły się tylko dwie...

Zagranica, 22 listopada 2006

George Clooney zagrał w reklamie Nespresso

George Clooney wystąpił w telewizyjnej reklamie Nespresso, marki kawy należącej do Nestle. Spot wyprodukowany został przez McCann Erickson Paris, a...