M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fiat (firma)"

Kraj, 3 listopada 2015

Jagna Pilczuk i Tadeusz Zwierzyński dołączają do Chimney Poland

Nowa producentka i koordynator postprodukcji wzmacniają zespół studia.

Kraj, 24 czerwca 2015

W lipcu Fiat będzie promował model 500X

Łączna liczba emisji spotów w TV wyniesie 6,6 tys.

Kraj, 24 marca 2015

Powstała nowa agencja Head 2 Head Events

Zarządzającymi i współtwórcami agencji są Krzysztof Szymański i Robert Pęszyński.

Kraj, 11 marca 2015

Fiat promuje się przy cyklach Multikina

Media dla Fiata planuje i kupuje dom mediowy Maxus.

Kraj, 11 marca 2015

Kamil Sikorski został head of digital w Maxusie

Kompetencje Sikorskiego obejmą koordynację i zarządzenie pracą jednostek działających w ramach teamu digital. Awansował również Tomasz Przeździecki.

Zagranica, 24 lipca 2014

Renault i Fiat będą wspólnie produkować samochód dostawczy

Firmy Renault i Fiat podpisały umowę, na mocy której Renault będzie dostarczać Fiatowi lekki samochód dostawczy, zaprojektowany na bazie płyty podłogowej Renault.

Kraj, 17 lipca 2014

Nexteer Automotive nowym klientem Netizens

Agencja ma dostarczać interaktywne rozwiązania wspierające sprzedaż i wizerunek.

Zagranica, 4 lipca 2014

Fiat promuje model Ducato

Międzynarodowa kampania realizowana jest pod hasłem "Nowa generacja w pracy".

Kraj, 4 kwietnia 2014

Karaszewski, Lewandowski i Małecka odchodzą z Walk

Karaszewski od sierpnia był szefem Walk Digital. Jego obowiązki przejmuje Sebastian Oszczepaliński, dotychczasowy senior project manager & producer.

Zagranica, 12 lutego 2014

Isobar kupuje Verawom w Chinach

Transakcja ma na celu zwiększenie wydajności społecznej i projektowej agencji Dentsu Aegis.

Kraj, 16 stycznia 2014

Platige Image wzmacnia zespół reżyserów

Studio postprodukcyjne rozpoczęło współpracę z Szymonem Pawlikiem, dotychczasowym art directorem i reżyserem w Lunaparku.

Kraj, 5 lipca 2013

Maja Biniewicz dyrektorem strategii w K2 Media

Będzie odpowiadać za budowanie i wdrażanie strategii kluczowych klientów, optymalizację procesów biznesowych, a także wspomagać kompetencje RTB.

Kraj, 28 czerwca 2013

Lowe Media bada zapamiętywanie reklam TV

Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.

Kraj, 7 czerwca 2013

Wydatki reklamowe w letnich kurortach mogą wynieść ok. 20 mln zł

Producenci samochodów, telekomy i usługi finansowe to główni reklamodawcy podążających za urlopowiczami.

Zagranica, 12 grudnia 2012

Chrysler Group Marketerem Roku 2012 w USA

Tygodnik "Advertising Age" przyznał tytuł Marketera Roku 2012 firmie Chrysler Group (należącej obecnie w 58,5 proc. do Fiata), której marketingiem od końca 2009 roku kieruje Francuz - Olivier Francois.

Kraj, 21 listopada 2012

Agencja Timgu wchodzi do Polski

Na naszym rynku debiutuje agencja marketingu internetowego założona przez byłych pracowników Google'a.

Kraj, 7 września 2012

Magazyn kobiecy "iAM" - tylko na tablet

Firma Yellow Hat debiutuje jako wydawca prasy, ale tylko w wersji na tablety. Zebrała już spore grono reklamodawców.

Kraj, 23 maja 2012

VivaKi wprowadza audience on demand

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie rozwiązanie AOD.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 11 maja 2012

Tribal DDB powiększa zespół

Firma zatrudnia już 19 osób.

Kraj, 18 kwietnia 2012

W radiu najwięcej wydał Fiat

Radio jest drugim po telewizji medium reklamowym dla branży motoryzacyjnej.

Zagranica, 17 kwietnia 2012

Fiat oficjalnym sponsorem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego

Producent dostarczy m.in. samochody do obsługi olimpiady w Londynie.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 14 grudnia 2011

Platige Image wycenione na 50 mln zł

Dzisiaj akcje spółki debiutują na parkiecie New Connect.

Kraj, 7 lipca 2011

Bardzo zatrudnia account managera

Do zespołu agencji dołączyła Paulina Górniewicz.

Kraj, 7 lipca 2011

JWT zatrudnia w działach kreacji i client service

Agencja poszerzyła zespół o Tomasza Bujoka, Pawła Jaskólskiego i Mateusza Sikorskiego.

Do redakcji, 27 czerwca 2011

Cannes Lions 2011 - dzień trzeci

Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2, pisze o tym, jak podczas imprez towarzyszących konkursowi można otworzyć klapki zgromadzonym uczestnikom.

Kraj, 6 czerwca 2011

Fiat inwestuje w lokalne imprezy marketingowe

Agencja Ambient Polska odpowiada za lokalne kampanie ambientowe i koordynację działań największej tegorocznej akcji plenerowej Fiata.

Zagranica, 5 maja 2011

Murdoch i Agnelli przejmą Formułę 1?

News Corp. Ruperta Murdocha i należący do rodziny Agnelli Exor snują plany przejęcia wyścigów Formuły 1.

Kraj, 28 lutego 2011

Dariusz Zatorski dla Actimela

Były szef kreacji DDB reżyseruje reklamowe spoty dla Danone'a; wkrótce kolejne projekty dla innych agencji.

Zagranica, 24 lutego 2011

Ford wchodzi do Rosji

Marka nawiązała partnerstwo z rosyjskim producentem samochodów Sollers.

Kraj, 15 lutego 2011

Paweł Jaskólski za Zofię Szymańską w Leo Burnett

Zmiany personalne w teamie pracującym dla Fiata.

Zagranica, 21 września 2010

AKQA w rękach Dentsu?

Japońska sieć Dentsu ma apetyt na prestiżową agencję interaktywną AKQA.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Kreatywni Leo Burnett z całego świata w Polsce

W poniedziałek w Warszawie rozpoczyna się tygodniowe spotkanie szefów kreacji sieci agencji reklamowych Leo Burnett z całego świata.

Kraj, 29 lipca 2010

Fiat targetuje kampanie do menedżerów reklamy

Koncern Fiata promuje oferty adresowane do wybranych grup zawodowych.

Zagranica, 14 lipca 2010

Maxus wybrał szefa zakupów w skali globu

Alan Hodge objął stanowisko worldwide head of trading w domu mediowym Maxus Global.

Kraj, 21 czerwca 2010

Leo Burnett inwestuje w usługi interaktywne

W strukturach agencji utworzono nowe stanowisko menedżerskie.

Kraj, 10 czerwca 2010

Podbielski i Królicki w San Markos

Do agencji San Markos dołączył nowy, doświadczony team kreatywny.

Kraj, 22 marca 2010

Andrzej Matuszczyk przejdzie do Maxusa

Andrzej Matuszczyk, account director w Carat Polska, będzie pracował w domu mediowym Maxus, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo, jakie dokładnie...

Kraj, 22 lutego 2010

Andrzej Matuszczyk po kilku latach odchodzi z Carat Polska

Andrzej Matuszczyk, account director w Carat Polska, rozstaje się z firmą, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji powodem jego odejścia...

Zagranica, 29 grudnia 2009

Alfa Romeo pokazało plakat reklamowy w najniższym miejscu na ziemi

Alfa Romeo, marka samochodów należącą do koncernu Fiat, wyeksponowała reklamę 11 tys. m poniżej poziomu morza, która dotyczyła obniżek cen...

Zagranica, 10 grudnia 2009

Brytyjski budżet Fiata z MEC do Maxusa

Koncern motoryzacyjny Fiat przesunął brytyjski budżet mediowy z Mediaedge:cia do jej siostrzanej agencji - Maxus. To konsekwencja globalnej umowy z...

Zagranica, 7 grudnia 2009

Chrysler zatrudnia włoską agencję pracującą dla Fiata

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...

Zagranica, 9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

Kraj, 23 października 2009

Cwalina i Czapran założyły agencję Publicity

Agnieszka Cwalina i Iwona Czapran założyły agencję Publicity. Firma specjalizuje się w obsłudze public relations i eventach. Oprócz Cwaliny i...

Kraj, 2 października 2009

Nowa marka olejów silnikowych Petronas przebija się na rynek

Koncern naftowy Petronas z Malezji chce powalczyć o udziały w rynku olejów samochodowych w Polsce. Przed wakacjami rozpoczął dystrybucję syntetycznych...

Kraj, 30 września 2009

Właścicielka domu mody Forget Me Not pierwszą w Polsce ambasadorką Lancii

Marka samochodów Lancia (należąca do grupy Fiata) ma po raz pierwszy w swojej historii na polskim rynku ambasadora. Została nim...

Kraj, 23 września 2009

Wartość ekspozycji marek wokół 66. Tour de Pologne przekroczyła 50 mln zł

Z danych firmy Pentagon Research wynika, że w sierpniu br. ranking ekspozycji sponsorów sportu zdominował wyścig Tour de Pologne. Wartość...

Kraj, 31 sierpnia 2009

Daniel Wood dyrektorem ds. planowania kreatywnego w Zoom Advertising

Daniel Wood został dyrektorem ds. planowania kreatywnego w agencji Zoom Advertising. Jego głównym zadaniem jest wsparcie działów strategii i kreacji...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Adam Frąckowiak dyrektorem zarządzającym w agencji Fresh Brand Design

Adam Frąckowiak objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Fresh Brand Design. Pełniący dotychczas obowiązki dyrektora Adam Michańków skoncentruje się na...