M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "FIFA (firma)"

Zagranica, 19 lipca 2013

FIFA i UEFA przegrały przed Trybunałem Sprawiedliwości UE w sprawie transmisji meczów

Sędziowie uznali, że państwa UE mogą decydować, które spotkania piłkarskie są ważne dla ich obywateli, i żądać ich transmisji w ogólnodostępnych telewizjach.

Zagranica, 15 lipca 2010

Brazylijczycy i Anglicy najczęściej korzystali ze stron FIFA

Nielsen sporządził ranking nacji, których użytkownicy najczęściej korzystali ze stron przygotowanych na mundial przez organizację piłkarską FIFA.

Zagranica, 24 czerwca 2010

FIFA i Bavaria ogłaszają zawieszenie broni

Światowa organizacja piłkarska nie wystąpi do sądu przeciwko holenderskiemu browarowi. Przedmiotem sporu był ambush marketing.

Kraj, 2 marca 2010

Sony szykuje wsparcie telewizorów Bravia

Sony Poland na wiosnę szykuje mocne wsparcie sprzedaży swoich telewizorów linii Bravia. Marketer nie ujawnia dokładnego terminu kampanii. Można się...

Zagranica, 1 marca 2010

UEFA wybrała nowego dyrektora marketingu

Europejska organizacja piłkarska UEFA powołała Guya-Laurenta Epsteina na stanowisko dyrektora marketingu. Wcześniej pracował w dziale marketingu FIFA, pełniąc ostatnio funkcję...

Zagranica, 15 lutego 2008

FIFA rozpoczęła współpracę z Ericssonem

Firma Ericsson, dostawca usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych, rozpoczęła współpracę z FIFA, w ramach której organizacja będzie wykorzystywać platformy...

Zagranica, 17 stycznia 2008

Organizacja piłkarska FIFA otwiera sieć sklepów detalicznych

Organizacja piłkarska Federation Internationale de Football Association (FIFA) inwestuje w rozwój własnej sieci sklepów detalicznych. Projekt realizowany jest we współpracy...

Zagranica, 12 czerwca 2006

Wspólna kampania społeczna MTV, UNICEF i FIFA

MTV Networks International przygotowała razem z UNICEF i FIFA wspólną kampanię społeczną "Unite for Children, Unite for Peace". MTV razem...

Zagranica, 8 czerwca 2005

FIFA zmienia zasady nabywania mundialowych pakietów sponsorskich

FIFA, międzynarodowa organizacja piłkarska, organizator rozgrywek Pucharu Świata w piłce nożnej, zmienia zasady zawierania umów sponsorskich związanych z mundialem. Kierownictwo...

Zagranica, 24 marca 2005

FIFA planuje otwarcie sieci licencjonowanych sklepów sportowych

Global Brands Group (GBG) i FIFA powołały zespół, który przygotuje strategię otwarcia nowej sieci sklepów. Będą to oficjalne licencyjne sklepy...