M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Filmweb (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Artur Wygryz senior SEO specialist w SMG

Będzie zajmował się kompleksową obsługą kampanii SEO w grupie.

Kraj, 24 lutego 2015

Telewizja Puls wspiera wiosenną ramówkę

Działania obejmą prasę, radio i internet.

Kraj, 4 grudnia 2014

HBO promuje własne seriale

Kampania obejmuje telewizję, radio, internet oraz kino i wspiera takie produkcje jak "Gra o tron", "Detektyw", "Zakazane imperium" i "Dziewczyny".

Kraj, 22 października 2014

Ceneo rusza z kampanią reklamową

Internetowa porównywarka cen będzie reklamowana w TV, internecie, radiu i na outdoorze. Promuje mobilną wersję. Kreację przygotował Gong, a media kupił Equinox.

Kraj, 23 września 2014

AXN promuje jesienne nowości

Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z promocją seriali produkowanych przez telewizję AXN: "Przekraczając granice" i "Zbrodnia". Ważnym elementem działań promocyjnych ma być współpraca z Sony Mobile.

Kraj, 14 sierpnia 2014

TV Puls promuje swoje seriale

W połowie sierpnia stacja ruszy z promocją tytułów "Hannibal" i "American Horror Story".

Kraj, 11 sierpnia 2014

HBO promuje "The Knick"

Nadawca reklamuje premierę serialu.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Rusza chrupiąca promocja Bahlsena

Wystartowała promocja konsumencka marki Hit Choco Sticks.

Kraj, 17 lipca 2014

Kinoplex.pl rusza z ogólnopolską kampanią

Kampania wizerunkowa serwisu wystartowała pod hasłem "Więcej filmów".

Kraj, 28 marca 2014

Czwarty sezon "Gry o tron" z kampanią

"Wszyscy muszą umrzeć" to hasło kampanii promującej czwarty sezon serialu HBO "Gra o tron".

Kraj, 27 marca 2014

Zwierciadło odświeża "Sens"

Magazyn zyskał nową szatę graficzną. Zmienione wydanie będzie promowane.

Kraj, 5 grudnia 2013

Tiger nie kończy gry

Marka Maspeksu wprowadza nowy projekt internetowy.

Kraj, 31 października 2013

HBO promuje trzeci sezon "Bez tajemnic"

Kampania opiera się na kontekstowym dopasowaniu mediów.

Kraj, 21 czerwca 2013

Na film i płatny staż do Aegis Media

W ramach debiutującego filmu "Stażyści" Aegis Media realizuje konkurs, w którym do wygrania jest płatny staż w jednej z firm grupy Aegis Media.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Lufthansa inwestuje w wizerunek

Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.

Kraj, 27 marca 2013

CI Polsat reklamuje swoją pierwszą lokalną produkcję

Serial "Polskie prywatne zbrodnie" zyskał wsparcie reklamowe.

Kraj, 25 czerwca 2012

Pierwszy rekord viralowy Nivei

Ponad 800 tys. odsłon zanotowały filmy Nivea for Men z komentarzami Krystyny Czubówny.

Kraj, 4 października 2011

EA promuje grę "FIFA 12"

MRM, Brasil i MediaCom współpracują z Electronic Arts przy promocji nowej gry.

Kraj, 1 września 2011

Viva promuje najnowszy program "Łowy Króla Disco"

Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Jak zostać marką facebookową

Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide, analizują listę polskich top brands w Facebooku.

Kraj, 2 czerwca 2010

Niagaro może powalczyć z Muzodajnią

Wkrótce ruszy nowy projekt internetowy Eurozetu. Pierwszymi, którzy zobaczyli Niagaro.pl, byli wybrani blogerzy. Jeden z nich podzielił się już swoją opinią.

Kraj, 11 lutego 2002

ClickAd zastosuje marketing wirusowy, reklamując Simplusa

Internetowy dom mediowy ClickAd zajął się strategią i zakupem mediów na potrzeby kampanii wizerunkowej marki Simplus (prepaid sieci telefonii komórkowej...