M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Finlandia (marka)"

Kraj, 10 lutego 2015

Finlandia poszerza portfolio

W okresie karnawału na rynek trafiają nowe smaki wódki w odsłonach owocowych.

Kraj, 10 grudnia 2014

Nowa platforma komunikacyjna marki Finlandia

Nagrodą jest wycieczka za koło podbiegunowe. Za projekt odpowiada Tribal DDB.

Zagranica, 17 stycznia 2014

Jack Daniels ogłasza przetarg

Marketer szuka agencji, która wyeksponuje jego związki z muzyką.

Kraj, 10 października 2013

Finlandia wprowadza alkohol w butelce z czujnikiem

Nowe opakowanie ma podpowiadać konsumentowi, kiedy wódka gotowa jest do spożycia.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 2 lipca 2012

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

Kraj, 20 czerwca 2012

Nowa odsłona Maximusa

Wódka z portfolio Brown-Forman debiutuje z nową butelką i kampanią.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Przetargi, 7 marca 2012

Wieden + Kennedy wygrywa przetarg Maximusa

Marka z portfolio Brown-Forman będzie miała nową kampanię.

Kraj, 15 lutego 2012

Brown-Forman szuka agencji dla Maximusa

Marka wódki ma poszerzyć dystrybucję poza Polskę i otrzymać wsparcie.

Kraj, 28 listopada 2011

Absolut szuka wizji związanej z kształtem butelki

Marka ogłosiła kolejny konkurs w ramach platformy komunikacyjnej Projekt Pokolenie.

Kraj, 15 listopada 2011

Maximus Vodka może otrzymać wsparcie

Po niedawnym przejęciu marki przez Brown-Forman firma rozważa nowe scenariusze.

Kraj, 14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

Kraj, 19 października 2011

Brown-Forman szuka menedżera Finlandii

Firma alkoholowa rekrutuje osobę, która będzie zarządzać kluczową marką.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Kraj, 1 czerwca 2011

Focus Media Group przekształca się w holding

W skład grupy wejdą trzy agencje.

Kraj, 3 lutego 2011

Absolut chce zdominować segment premium imports

W portfolio Wyborowej SA będzie miejsce i na Absolut, i na markę Wyborowa - mówi Victor Jerez, CEO Wyborowej.

Kraj, 21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

Kraj, 13 października 2010

Absolut inwestuje w marketing i goni Finlandię

Akcja "Projekt pokolenie" to element długofalowej kampanii marketingowej marki Absolut, która ma przywrócić jej nadszarpniętą pozycję rynkową.

Kraj, 30 września 2010

Absolut realizuje "Projekt Pokolenie"

Wyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut "Jest wiele powodów". To pierwszy tak duży projekt po przejęciu marki przez Pernod Ricard od V&S.

Kraj, 9 czerwca 2009

Awanse i zmiany strukturalne w Focus Media Group

W agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach w dziale kreacji. Nowo utworzone stanowisko creative supervisora...

Kraj, 21 maja 2009

Publishing and Design Group przygotował custom publishing dla Finlandii

Publishing and Design Group dla Brown-Forman Polska, producenta m.in. wódki Finlandia, przygotował magazyn pt. "Pure" poświęcony tej marce. Magazyn będzie...

Kraj, 31 grudnia 2008

Diageo inwestuje w nowy wizerunek Smirnoff Vladimir

Diageo Polska odświeża wizerunek swojej najważniejszej marki w segmencie wódki - Smirnoff Vladimir. Jest to produkowana w Polsce odmiana Smirnoffa...

Kraj, 30 października 2008

Jan Majle został senior copywriterem w AdWorks

Jan Majle objął stanowisko senior copywritera w dziale kreatywnym agencji reklamowej AdWorks. Przez ostatni rok Majle pracował jako copywriter w...

Kraj, 20 października 2008

Sobieski przygotowuje na zimę limitowaną serię Danzkiej

W listopadzie w sprzedaży pojawi się limitowana edycja wódki Danzka Vodka - Snowflakes (płatki śniegu). Wyłącznym dystrybutorem tej marki w...

Kraj, 19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

Kraj, 16 września 2008

Wyborowa przejmuje zespół zarządzający marką Absolut

Marka wódki Absolut w październiku br. znajdzie się w portfolio Wyborowej SA. Jest to konsekwencja przejęcia firmy Vin & Sprit...

Kraj, 22 sierpnia 2008

"Żeglarskie" motywy będą wspierały Bolsa przynajmniej do końca roku

Central European Distribution Corporation (CEDC), producent m.in. wódki marki Bols, zamierza wykorzystywać linię kreatywną opartą na motywach żeglarskich (mężczyźni na...

Kraj, 3 lipca 2008

CEDC prowadzi launch marki Skyy Vodka

CEDC prowadzi launch marki Skyy Vodka z segmentu top premium. Brand trafił do portfolio CEDC w ub.r. po przejęciu dystrybucji...

Kraj, 27 czerwca 2008

Maciej Żakowski strategic plannerem w G7

Maciej Żakowski został strategic plannerem w agencji reklamowej G7. Dotychczas pracował w agencji Focus Media, gdzie zajmował się strategią komunikacji...

Kraj, 25 czerwca 2008

Grupa Sobieski planuje relaunch marki wódki Danzka

Grupa Sobieski planuje relaunch marki wódki Danzka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jest to produkt z segmentu premium należący do międzynarodowego portfolio...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia najszybciej rosnącą marką wódki na świecie

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia jest najszybciej rosnącą marką wódki na świecie. Ranking największych brandów alkoholowych za ub.r. przedstawił branżowy magazyn...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Sobieski chce, aby wódka Danzka stała się kluczową marką kategorii top premium

Firma Sobieski należąca do francuskiej Grupy Belvedere, która w połowie 2006 r. przejęła od szwedzkiej grupy Vin & Sprit duńską...

Kraj, 29 stycznia 2008

Ambra wchodzi na rynek wódki z marką Russian Standard

Ambra SA, która do tej pory zajmowała się produkcją, importem i dystrybucją win, wchodzi na rynek wódki. Z firmą Russian...

Kraj, 15 stycznia 2008

Bartosz Grala i Daniel Piecka przeszli z Saatchi do BBDO Warszawa

Team kreatywny z agencji reklamowej Saatchi & Saatchi - Bartosz Grala, senior art director, i Daniel Piecka, senior copywriter, dołączył...

Kraj, 31 października 2007

Ukraiński Nemiroff powalczy o polski rynek alkoholi

Największy ukraiński producent alkoholi - firma Nemiroff (i największy ukraiński eksporter) - po trzech latach obecności postanowił poważniej powalczyć o...

Przetargi, 31 maja 2007

Peppermint zrealizuje event Finlandia Midnight Sun

Firma Brown-Forman Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący organizacji czwartej edycji eventu Finlandia Midnight Sun. Tegoroczne wydarzenie promujące markę Finlandia przygotuje agencja...

Kraj, 4 kwietnia 2007

V&S wprowadzi Absolut Apeach, wycofuje z rynku smaki Pepper i Mandarin

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadzi nowy brzoskwiniowy smak wódki Absolut o nazwie Apeach. Pod koniec kwietnia produkt otrzyma wsparcie...

Kraj, 20 marca 2007

Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji "Fiński dla początkujących" dla Finlandia Vodka

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji promocyjnej wódki Finlandia pt. "Fiński dla początkujących". Zrealizowana dla firmy Brown-Forman Polska...

Kraj, 22 grudnia 2006

Producent wódki Nemiroff rozpoczyna działania brandingowe w Polsce

Nemiroff Ukrainian Vodka Company, drugi co do wielkości producent wódki na świecie, otworzy pod koniec grudnia br. największy bar lodowy...

Kraj, 2 lutego 2006

Według Acxiom spada konsumpcja wódki w Polsce

Spada konsumpcja wódki, rośnie whisky - wynika z badania firmy Acxiom. Wódka pozostaje jednak najpopularniejszym trunkiem w Polsce. Jej kupowanie...

Kraj, 17 listopada 2005

Absolut promuje smaki w dużej kampanii BTL "Find Your Flavour"

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną "Find Your Flavour" dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku...

Kraj, 27 października 2005

Polska największym rynkiem zbytu Finlandia Vodka

Polska jest już największym rynkiem zbytu Finlandia Vodka - marki z portfolio Brown-Forman Polska. Dotychczas nasz rynek był wiceliderem sprzedaży...

Kraj, 18 sierpnia 2005

Agencja event-marketingowa Jamboree zatrudnia nowych menedżerów

Do zespołu agencji eventowej Jamboree dołączyły trzy nowe osoby. Dział produkcji imprez został wzmocniony przez Agnieszkę Kurkiewicz i Kamę Kowalczyk,...

Kraj, 13 lipca 2005

Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska, Jack Daniel's otrzyma mocniejsze wsparcie

Największy dystrybutor alkoholi importowanych premium Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska. Firma ma ponad 50 proc. rynku alkoholi importowanych....

Kraj, 9 maja 2005

Polska czwartym rynkiem, na którym pojawi się wódka Finlandia Mango

Polska będzie czwartym rynkiem, na którym pojawi się wódka smakowa Finlandia Mango. Produkt ten jest obecnie sprzedawany jedynie w USA,...

Przetargi, 30 listopada 2004

Saatchi & Saatchi i DFF wygrały przetarg na obsługę marki Finlandia

Agencje reklamowe Saatchi & Saatchi oraz DougFaberFamily (DFF) wygrały przetarg na obsługę marki wódki Finlandia z portfolio firmy Finlandia Polska....

Przetargi, 4 listopada 2004

Pięć agencji w przetargu marki Finlandia

Pięć agencji konkuruje o budżet marki Finlandia z portfolio Finlandia Polska. Nazw agencji nie podano, ale wiadomo, że jest wśród...

Zagranica, 27 października 2004

Northlich Brandstorm z USA zajmie się światową strategią marki wódki Finlandia

Amerykańska agencja reklamowa Northlich Brandstorm zajmie się globalną obsługą strategiczną i kreatywną wódki Finlandia. Agencja już pracowała globalnie nad pozycjonowaniem...