M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Five (firma)"

Zagranica, 30 września 2010

Time Warner stawia na rozwój w Europie Wschodniej

Koncern mediowy chce inwestować na rynkach rozwijających się.

Zagranica, 9 lipca 2010

Brytyjskie stacje komercyjne zareklamują się marketerom

Kampania telewizyjna będzie zachęcać do reklamowania się w telewizji.

Zagranica, 9 października 2008

Ofcom zgadza się na zwiększenie czasu reklamowego w brytyjskiej TV

Ofcom, brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów, zgodził się na zmianę w regulacjach dotyczących czasu reklamowego ze względu na spadek dochodów...

Zagranica, 1 września 2008

Bertelsmann chce sprzedać część RTL, by kupić ITV

Grupa Bertelsmann poinformowała, że jest zdecydowana sprzedać 15 proc. swoich udziałów w europejskiej grupie telewizyjnej RTL. Liczy, że ta decyzja...

Zagranica, 22 stycznia 2008

Gwiazdy show-biznesu w evencie wprowadzającym Fiata 500 w Wlk. Brytanii

Wczoraj Fiat Group Automobiles UK Ltd. oficjalnie wprowadził nowego Fiata 500 na rynek brytyjski. Towarzyszył temu ogromny event z udziałem...

Zagranica, 29 sierpnia 2007

NBC chce przejąć sieć stacji telewizyjnych Hallmark

NBC Universal prowadzi rozmowy na temat przejęcia firmy Sparrowhawk Media, do której należy m.in. sieć stacji telewizyjnych Hallmark Channel. Współwłaściciele...

Zagranica, 13 marca 2007

RTL Group zanotowała znaczący wzrost przychodów reklamowych

Największy europejski nadawca komercyjny RTL Group w 2006 r. znacząco poprawił wynik finansowy. Przychody netto wyniosły w ub.r. 890 mln...

Zagranica, 24 sierpnia 2005

Rząd robi za mało w sprawie cyfrowej telewizji - uważają brytyjscy nadawcy

Ponad połowa menedżerów w brytyjskich stacjach telewizyjnych uważa, że rząd za słabo działa w sprawie uświadomienia Brytyjczykom konieczności i korzyści...

Zagranica, 21 marca 2005

Bertelsmann chce kupić udziały w Five

Koncern Bertelsmann, właściciel RTL, jest zainteresowany zakupem 35 proc. udziałów w Five i chce w ten sposób kontynuować ekspansję na...

Zagranica, 24 lutego 2005

David Elstein kupi międzynarodowe podmioty Hallmark Channel

David Elstein, były chief executive stacji Five, kupi międzynarodowe podmioty Hallmark Channel. Wartość transakcji szacowana jest na 300 mln dol....

Zagranica, 21 stycznia 2005

Telewizja Five może stracić aż 10 proc. przychodów, jeśli P&G wycofa swój budżet

Negocjacje między Procter & Gamble a telewizją Five zakończyły się fiaskiem. Budżet telewizji może ucierpieć na stracie tego klienta około...

Zagranica, 29 października 2004

AOL Time Warner kupi firmę Endemol, właściciela praw do "Big Brothera"

Gigant mediowy AOL Time Warner zaproponował 1,38 mld funtów za firmę producencką Endemol. Endemol, którego większościowym udziałowcem jest hiszpański koncern...

Zagranica, 19 lipca 2004

Endemol przygotuje dla stacji Five nowy format reality show

W Wielkiej Brytanii stacja telewizyjna Five podpisała umowę z firmą Endemol, która jest producentem reality show "Big Brother". Firma ma...

Zagranica, 9 lipca 2004

David Elstein chce kupić stację Hallmark Channel za 0,5 mld funtów

David Elstein, były chief executive stacji telewizyjnej Five, poinformował, że zamierza kupić Hallmark Channel za 500 mln funtów. Jeżeli uda...

Zagranica, 8 czerwca 2004

Nowy sitcom w BBC może powtórzyć sukces "Przyjaciół"

Podczas tegorocznego programme-buying event, Los Angeles Screenings, doszło do zawarcia transakcji między amerykańską Oxygen cabel network a angielską BBC, która...

Zagranica, 29 kwietnia 2004

Electrolux wykorzystuje w kreacji reklam motywy "gadającej" pralki

Producent sprzętu AGD firma Electrolux Group rozpoczęła emisję filmu reklamowego pralek Zanussi przygotowaną przez agencję Lowe, w którym zdjęcia wykonywane...

Zagranica, 5 września 2003

RTL przewiduje niewielki wzrost na rynku reklamy w Europie w 2004 r.

RTL, europejski nadawca telewizyjny i radiowy, właściciel m.in. brytyjskiego kanału telewizyjnego Five, przewiduje, że w 2004 r. będzie można już...

Zagranica, 16 lipca 2003

Hachette ujawniło plany letniej kampanii telewizyjnej magazynu "Red"

Hachette Filipacchi ujawniło szczegóły letniej kampanii reklamowej brytyjskiego magazynu "Red". Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji. Celem kampani jest...