M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fleishman-Hillard (firma)"

Kraj, 7 kwietnia 2015

Awanse i zmiany w Digital Open Group

Małgorzata Skwira objęła nowo utworzone stanowisko head of PR. Doszło do kolejnych awansów i zatrudniono nowe osoby.

Kraj, 21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

Zagranica, 5 grudnia 2012

WPP wybierze agencję do obsługi Huawei

Holding ma pomóc gigantowi telekomunikacji stać się światową marką.

Kraj, 5 grudnia 2012

Clue PR wzmacnia zespół

Alicja Wysocka-Świtała dołączyła do zespołu.

Zagranica, 11 października 2012

Huawei wybierze agencję

Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Winiary planują kampanię nawiązującą do piłki

Nestle będzie promować zupy jako wartościowy posiłek.

Kraj, 18 listopada 2011

Awanse we Fleishman-Hillard

Zmiany objęły zespoły healthcare i technology.

Kraj, 5 października 2011

Marionnaud współpracuje z Fleishman-Hillard

Agencja będzie obsługiwała sieć perfumerii w zakresie relacji z mediami.

Kraj, 20 września 2011

Fleishman-Hillard buduje kompetencje w social mediach

Agencja wprowadza usługę pozwalającą na opracowanie strategii obecności marki w internecie.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Winiary tworzą bazę zup w internecie

Nestle zachęca nie tylko do ich jedzenia, ale i do "malowania".

Kraj, 8 lipca 2011

Fleishman-Hillard powiększa zespół

Aleksander Zaruski wcześniej pracował w agencji Sigma International.

Artykuły weekendowe, 27 maja 2011

Bruk jest blisko

Bartosz Cholawo, właściciel firmy PR Direct, dzieli się refleksjami po wybuchy afery PR-owej, w której za sznurki pociągał Facebook wespół z agencją Burson-Marsteller.

Kraj, 9 maja 2011

Uniwersytet Jagielloński z kampanią wizerunkową

Dla uczelni przy projekcie pracują agencja reklamowa BBDO, dom mediowy Media Direction Digital oraz firma PR Fleishman-Hillard.

Kraj, 3 marca 2011

Iwona Burzyńska odpowiada za PR Panasonic Polska

Nowa rzecznik Panasonica ma czteroletnie doświadczenie w agencjach PR.

Kraj, 13 października 2010

Winiary propagują zupy jako odżywczy posiłek

Marketer stawia na szereg aktywności komunikacyjnych realizowanych w internecie.

Kraj, 3 sierpnia 2009

Jutrzenka w kampanii odświeża wizerunek żelków Akuku

Jutrzenka ruszyła z kampanią nadziewanych żelków Akuku. Jest to jeden z wielu elementów zaplanowanych działań wspierających. Cała akcja ma na...

Kraj, 17 czerwca 2009

Omnicom Group łączy agencje PR; w Polsce ma powstać United Ketchum

Omnicom Group łączy swoje agencje PR - Ketchum w Stanach Zjednoczonych i europejską sieć Pleon. Zamierza konkurować w zakresie public...

Kraj, 14 kwietnia 2009

W konkursie public relations Sabre Awards 14 nominacji z Polski

Na liście prac nominowanych do nagród tegorocznej edycji konkursu public relations Sabre Awards 2008 znalazło się 14 zgłoszeń z Polski....

Zagranica, 9 marca 2009

Philips powierza globalne działania PR agencji Omnicomu

Philips Electronics powierzył globalny budżet przeznaczony na działania public relations nowo utworzonej w ramach Omnicom Group agencji One Voice. Dotychczas...

Kraj, 19 lutego 2009

Fleishman-Hillard poszerza ofertę o program pozycjonowania korporacyjnego

Agencja public relations Fleishman-Hillard wprowadziła do swojej oferty autorski program pozycjonowania korporacyjnego. Pomaga on firmom znaleźć ich pozycję na rynku...

Kraj, 5 lutego 2009

Kraft walczy o rynek kaw premium z marką Carte Noire

Kraft walczy o rynek kaw premium, wprowadzając markę Carte Noire. Marka jest liderem kaw premium we Francji. Obecna jest także...

Kraj, 6 stycznia 2009

Alicja Buczkowska junior PR managerem w Wenecja PR

Alicja Buczkowska dołączyła do zespołu agencji Wenecja PR, obejmując stanowisko junior PR managera. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. na stażu w...

Kraj, 6 kwietnia 2007

10 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre Awards

Spośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group,...

Zagranica, 21 lipca 2006

John Graham rezygnuje z funkcji CEO agencji Fleishman-Hillard

John Graham rezygnuje z funkcji chief executive officera agencji public relations Fleishman-Hillard (Omnicom Group). Pozostanie w agencji na stanowisku prezesa....

Zagranica, 9 lutego 2006

Bristol-Myers Squibb zaprosił WPP i Omnicom do przeglądu agencyjnego

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb (BMS) prowadzi przegląd agencji reklamowych w Europie. Do przetargu zaprosiła cztery globalne grupy mediowo-reklamowe, w tym...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Wyjaśnienie: TBWA/PR nie obsługuje International Paper-Kwidzyn SA

Wyjaśnienie: W informacji opublikowanej 2 lipca na łamach DS "MMP" podaliśmy, że firmę International Paper-Kwidzyn SA w zakresie public relations...

Zagranica, 15 lipca 2005

Omnicom Group kupuje firmę ankieterską Luntz Research

Omnicom Group kupił 70 proc. udziałów w firmie Luntz Research, waszyngtońskiej firmie ankieterskiej kierowanej przez Franka Luntza, który uważany jest...

Kraj, 28 czerwca 2005

Polskie biuro agencji PR Fleishman-Hillard koordynuje globalne działania PR dla polskich firm

Polskie biuro agencji public relations Fleishman-Hillard zajmuje się koordynacją działań, dzięki którym polskie firmy mogą realizować projekty PR na całym...

Kraj, 21 czerwca 2005

Polski oddział Fleishman-Hillard zaangażowany w nowy program Vox Global Mandate

Polski oddział globalnej agencji PR Fleishman-Hillard jest jednym ze wszystkich 80 biur tej firmy (własnych bądź zależnych) biorących udział w...

Zagranica, 7 czerwca 2005

Były szef Fleishman-Hillard oskarżony o oszustwa finansowe

Doug Dowie, były szef Fleishman-Hillard, agencji public relations z grupy Omnicom, został oskarżony o przywłaszczenie setek tysięcy dolarów, na które...

Kraj, 24 maja 2005

Fleishman-Hillard rozpoczęła współpracę z International Paper

Agencja PR Fleishman-Hillard rozpoczęła po wygraniu przetargu współpracę z International Paper, międzynarodowym producentem papieru, tektury i celulozy. Agencja będzie odpowiadała...

Kraj, 10 maja 2005

Fleishman-Hillard dołączyła do Związku Firm Public Relations

Fleishman-Hillard, jedna z największych na świecie agencji PR, została przyjęta do Związku Firm Public Relations (ZFPR). Związek liczy teraz 23...

Kraj, 22 marca 2005

Agencja Fleishman-Hillard pracuje dla Qualcomm Wireless Business Solutions Europe

Agencja Fleishman-Hillard rozpoczęła w Polsce współpracę w zakresie public relations z Qualcomm Wireless Business Solutions Europe. Qualcomm jest dostawcą systemów...

Zagranica, 9 kwietnia 2004

Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services i PR

Holding reklamowy Publicis Groupe chce rozwijać działania marketing services. W tym kierownictwo grupy upatruje możliwości zwiększania zysków. Publicis Groupe jest...

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Omnicom przewiduje poprawę wyników swoich agencji PR

Omnicom przedstawił optymistyczne prognozy dotyczące wyników agencji public relations należących do grupy. To pierwsze od długiego czasu optymistyczne zapowiedzi dotyczące...

Kraj, 22 października 2002

ComPress wkracza na rynek marketingu bezpośredniego

Agencja public relations ComPress SA poszerza swoją ofertę o działania z zakresu marketingu bezpośredniego. Nowymi usługami zajmować się będzie wydzielony...