M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Flora (marka)"

Przetargi, 26 lutego 2015

Red8 obroniła budżet Optimy Cardio

ZT Kruszwica rozstrzygnęły przetarg.

Zagranica, 27 maja 2014

Flora z kampanią wspierającą wariant Gold za 10 mln funtów

Działanie ma na celu ożywienie kategorii i zatrzymanie negatywnego trendu spadku sprzedaży margaryn.

Kraj, 11 lutego 2014

Flora rusza z programem "Proaktywnie dla serca"

Unilever walczy z podwyższonym cholesterolem u Polaków.

Zagranica, 2 stycznia 2014

Princes odnotowuje rekordowe wyniki sprzedaży

Grupa spożywcza zamyka rok z wynikiem sprzedaży na poziomie 1,74 mld funtów.

Zagranica, 4 września 2013

Unilever strzela w serce

Wystartowała nieautoryzowana kampania Flory z podtekstem homofobicznym dla krajów afrykańskich.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Flora rzuca wyzwanie biegaczom

Brand Unilevera rusza z kampanią w social mediach.

Przetargi, 3 lipca 2013

Socializer wygrywa obsługę marki Flora

W przetargu brało udział pięć agencji.

Kraj, 14 czerwca 2013

Tribal DDB Warszawa dla Flory

Agencja przygotowała aplikację dla marki z portfolio Unilevera.

Zagranica, 11 czerwca 2013

Unilever odpowiada na protesty konsumentów

Po wartej 29 mln funtów inwestycji w relaunch Flory, firma wraca do poprzedniej receptury.

Zagranica, 25 stycznia 2013

PHD Globalną Agencją Roku 2012 według magazynu "Adweek"

Agencja została doceniona za obsługę Unilevera i nowy biznes.

Kraj, 14 stycznia 2013

Unilever i Tesco wspólnie dla zdrowego żywienia

Marketer i sieć chcą zmienić nawyki żywieniowe Polaków.

Kraj, 2 stycznia 2013

Ruszył projekt Orlen Warsaw Marathon

Wielkie sportowe przedsięwzięcie marketera.

Kraj, 11 grudnia 2012

Tribal DDB Warszawa przedłuża współpracę z Carte d’Or

Agencja będzie nadal obsługiwać markę Unilevera w regionie.

Zagranica, 4 października 2012

Unilever zmienia strategię dla Flory

Marketer ogłasza przetarg na agencję reklamową dla marki w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Zagranica, 25 maja 2012

DDB Worldwide przejęło agencję Adam & Eve

Szacowana wartość transakcji to 60 mln funtów.

Zagranica, 3 lutego 2012

Unilever wydał więcej

Koncern Unilever upublicznił wysokość swoich globalnych wydatków reklamowych i promocyjnych za 2011 rok. Zakładany budżet został przekroczony o 150 mln euro.

Kraj, 3 października 2011

Flora globalnie dla Lowe; w Polsce bez decyzji

Spekuluje się, że polski oddział Unilevera podejmie decyzję o losach obsługi agencyjnej marki margaryny najwcześniej pod koniec października br.

Kraj, 1 lipca 2011

Izabela Korzeniowska odpowiada za dezodoranty w Unileverze

Zastąpi Tycjana Lewandowskiego, który odszedł do Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 25 marca 2011

Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

Kraj, 8 marca 2011

Flora nagradza i pomaga na Facebooku

Wczoraj ogłoszono wyniki pierwszego etapu Skrzykiwaczki - nowego konkursu marki Flora na portalu Facebook.

Kraj, 27 kwietnia 2010

DDB zajmie się Florą

Agencja reklamowa DDB rozszerza współpracę z koncernem Unilever. Kolejną marką, która znajdzie się w portfolio agencji, jest Flora.

Zagranica, 15 stycznia 2010

Patrick Rona przejdzie z OgilvyOne do Tribal DDB

Patrick Rona, global digital planner w OgilvyOne (WPP Group), z początkiem lutego dołączy do Tribal DDB (DDB Group). Będzie odpowiedzialny...

Zagranica, 12 listopada 2009

DDB Londyn wygrywa przetarg na marki Flora i Becel

DDB Londyn wygrywa przetarg na marki Flora i Becel z portfolio Unilevera. Agencja pokonała w przetargu Bartle Bogle Hegarty, która...

Kraj, 18 czerwca 2009

Unilever wprowadzi nową komunikację dla marki Flora

Unilever wprowadzi nową platformę komunikacyjną dla marki margaryny Flora. Na poziomie globalnym firma podpisała umowę z World Heart Federation, na...

Zagranica, 17 czerwca 2009

Unilever wprowadza nową strategię dla marki Flora

Unilever zmienia swoją globalną strategię marketingową dotyczącą marki margaryny Flora. Nowy koncept został skonstruowany na podstawie założenia, że do 2020...

Kraj, 12 marca 2009

Flora nie będzie już sponsorem głównym Maratonu Warszawskiego

Unilever Polska rezygnuje ze sponsoringu Maratonu Warszawskiego. Marka Flora należąca do tego koncernu była przez ostatnie trzy lata sponsorem głównym...

Zagranica, 27 lutego 2009

Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach

Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach emitowanych w Wielkiej Brytanii. Pierwsza ma być kampania Flory, która ruszy w marcu i...

Kraj, 12 listopada 2008

Izabela Korzeniowska dressings category activation managerem w Unileverze

Izabela Korzeniowska objęła stanowisko dressings category activation managera w Unilever Polska. Zastąpiła Marcina Laskowskiego, który odszedł do firmy FoodCare (patrz...

Kraj, 8 sierpnia 2008

W tegorocznej edycji Flora Maraton Warszawski ma wziąć udział 3 tys. biegaczy

Marka Flora, należąca do Unilever Polska, po raz trzeci będzie sponsorem tytularnym największej imprezy biegowej w Polsce - 30. Flora...

Kraj, 4 sierpnia 2008

Agata Działak awansowała w strukturach Unilevera

Agata Działak objęła stanowisko senior marketing specialist Knorr Boullions w Unilever Polska. Poprzednio była specjalistą ds. marketingu i zajmowała się...

Kraj, 24 czerwca 2008

Heureka stworzyła portal BizSupport dla BRE Banku

Agencja interaktywna Heureka we współpracy z działem marketingu BRE Banku przygotowała strategię uruchomienia portalu wiedzowego BizSupport. Ma on dostarczyć obecnym...

Kraj, 9 czerwca 2008

Cztery awanse i nowa osoba w PHD

W zespole PHD Poland awansowały cztery osoby. Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna...

Kraj, 15 maja 2008

Unilever rozszerzył markę Rama o wiariant Multivita

Unilever rozszerzył rodzinę margaryn Rama o Ramę Multivita, opartą na trzech olejach roślinnych. Zawiera witaminy A, D3 i E, B1,...

Kraj, 7 maja 2008

On Board PR prowadzi działania dla linii szamponów Clear

Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniu działań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej linii szamponów...

Przetargi, 1 kwietnia 2008

Unilever rozszerza zakres współpracy z On Board PR

Unilever Polska powierzył po przetargu prowadzenie działań komunikacyjnych i edukacyjnych dla marki Algida firmie On Board PR. Jest to już...

Kraj, 8 lutego 2008

On Board PR trzeci rok z rzędu współpracuje z marką Flora

Agencja On Board PR będzie w 2008 r. realizować działania PR dla marki Flora należącej do Unilever. Firma zdecydowała o...

Kraj, 30 stycznia 2008

Dariusz Andrian dyrektorem generalnym agencji Heureka

Dariusz Andrian, ostatnio account director w agencji McCann Erickson, przeszedł do agencji reklamowej Heureka, gdzie został partnerem i dyrektorem generalnym....

Kraj, 30 października 2007

Focus Advertising tworzy nowe działy, zwiększa zatrudnienie

Zatrudniająca 30 osób agencja reklamowa Focus Advertising planuje w najbliższym czasie rozbudowanie portfolio usług. Chce poszerzyć kompetencje dotyczące obsługi w...

Kraj, 19 czerwca 2007

Heureka przygotowała nowy serwis WWW marki Flora

Unilever Polska uruchomił nowy serwis internetowy www.pokochajswojeserce.pl dla produktów marki Flora. Za polski projekt serwisu odpowiada agencja Heureka. W serwisie...

Kraj, 21 marca 2007

Unilever inwestuje w prozdrowotny wizerunek marki Flora

Unilever, właściciel marki Flora pro.activ, rozpoczyna akcję promocyjną Narodowy Pomiar Cholesterolu. W hipermarketach w całej Polsce konsumenci margaryn Flora.pro.activ po...

Kraj, 23 stycznia 2007

Katarzyna Herman w reklamach margaryny Flora

Przez najbliższy rok w działaniach marketingowych prozdrowotnej margaryny Flora z portfolio Unilevera brać będzie udział aktorka Katarzyna Herman, znana m.in....

Kraj, 5 października 2006

Unilever funduje pobyty w sanatoriach w promocji Flory

Marka Flora (Unilever Polska) jest partnerem głównym centralnych obchodów Światowego Dnia Serca 2006. Tegorocznej, szóstej w Polsce, a ósmej na...

Kraj, 7 lipca 2006

Unilever promuje Florę, inwestując w event marketing

Unilever Polska podczas miesięcy wakacyjnych przeprowadzi kilkanaście eventów z cyklu "Pikniki bliskie sercu" promujących margarynę Flora. Będą to rodzinne, otwarte...

Zagranica, 30 czerwca 2006

Według ASA Unilever wprowadzał konsumentów margaryny Flora w błąd

Unilever w Wielkiej Brytanii nie był w stanie obronić tezy zawartej w haśle towarzyszącym reklamie margaryny Flora, że nie tylko...

Zagranica, 8 czerwca 2006

Agencja Bartle Bogart Hegarty wygrała budżet Flory w USA i Kanadzie

Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego...

Kraj, 18 maja 2006

Unilever ujednolici globalny wizerunek marki Flora

Flora, jedna z najważniejszych prozdrowotnych marek Unilevera, zmieni design opakowań. Stanowi to część światowego rebrandingu marki, która dąży do wykreowania...

Kraj, 7 lutego 2006

Kampania marki Flora zaplanowana na cały 2006 r.

Trwa kampania prasowa Flory i Flory Pro.activ, brandów Unilevera, margaryn, które dzięki zawartości zdrowych tłuszczów, steroli roślinnych i witamin mają...

Kraj, 6 lutego 2006

Focus Advertising rozbudowuje agencję, tworzy oddział za granicą

Agencja Focus Advertising planuje rozbudowę firmy na sąsiednich rynkach. Na początek rozważana jest bliska współpraca z lokalną agencją w jednym...

Zagranica, 20 października 2005

Unilever wybrał nową agencję do obsługi budżetu marki Flora

Unilever Bestfoods wybrał agencję designerską Jones Knowles Ritchie (JKR) do obsługi globalnej marki Flora (na kilku rynkach znanej jako Becmel)....