M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Flota (marka)"

Kraj, 30 maja 2008

"Auto Firmowe" rozpoczyna program na rzecz bezpieczeństwa kierowców

Miesięcznik "Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM) oraz portal Autofirmowe.pl są organizatorami I edycji ogólnopolskiego programu na rzecz bezpieczeństwa kierowców samochodów firmowych...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Urszula Hamkało została dyr. wydawniczym ds. czasopism w IPM

Urszula Hamkało została dyrektorem wydawniczym ds. czasopism w wydawnictwie Internet Prasa Media (IPM). Jest to nowe stanowisko w firmie. Urszula...

Kraj, 21 marca 2007

"Motoryzacyjny Raport Specjalny" będzie wydawany w wersji papierowej

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM Sp. z o.o.) wprowadzi nowy tytuł "Motoryzacyjny Raport Specjalny". Będzie to kwartalnik w nakładzie 2...

Kraj, 31 sierpnia 2006

Wydawnictwo IPM oraz PSM organizują wspólnie z PZU program "Fleet Safety"

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM) oraz Polskie Stowarzyszenie Motorowe (PSM) organizują wspólnie z Grupą PZU program "Fleet Safety - bezpieczne...

Kraj, 29 czerwca 2006

Wydawnictwo IPM i korporacja IBS zwiększają dostępność "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego"

Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM) oraz korporacja International Business Systems (IBS) przygotowały nową edycję "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego", która obejmie drugi...

Kraj, 19 czerwca 2006

Toyota partnerem Fleet Management Institute integrującego branżę flotową

Toyota została kolejnym obok Orlenu partnerem Fleet Management Institute CEE i do końca roku wspierać będzie wszystkie jego działania, jak...

Kraj, 2 lutego 2006

Marcin Hutnik dyrektorem zarządzającym wydawnictwa IPM

Marcin Hutnik objął na początku lutego br. stanowisko członka zarządu i dyrektora zarządzającego w wydawnictwie IPM. W firmie będzie odpowiedzialny...

Kraj, 14 września 2005

"Auto Firmowe" podniosło nakład do 50 tys. egzemplarzy

"Auto Firmowe" (wydawnictwo IPM), miesięcznik skierowany do małych i średnich firm użytkujących samochody, podniósł nakład do 50 tys. egz. Tytuł...

Kraj, 5 września 2005

Renault wspiera akcję promocyjną i sprzedaż limitowanej serii Laguny

Renault przeprowadzi we wrześniu br. dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich będzie miała charakter prosprzedażowy "z wizerunkiem w tle". Tematycznie...

Kraj, 23 lutego 2005

Euro RSCG realizuje kampanię dostawczych aut Peugeota

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot. Modele Partner, Expert i Boxer...

Kraj, 29 listopada 2004

Wydawnictwo IPM i serwis www.mojeauto.pl wprowadzą "Auto Firmowe"

Wydawnictwo IPM i serwis www.mojeauto.pl na marzec br. zapowiadają premierę miesięcznika "Auto Firmowe". Tytuł skierowany do właścicieli i pracowników małych...

Kraj, 29 września 2004

Toyota reklamuje program Toyota CorpoCars Management

Koncern Toyota Motor Poland wystartował z kampanią reklamową programu wynajmu długoterminowego floty samochodowej Toyota CorpoCars Management. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 24 września 2004

"Outsourcing Magazine" - nowy tytuł branżowy zadebiutuje na rynku

Pierwszy numer kwartalnika "Outsourcing Magazine" pojawi się na rynku pod koniec września. Wydawca pisma, wydawnictwo IPM, specjalizuje się w publikacji...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Michelin Polska przeprowadzi akcję promującą produkty zimowe

Koncern Michelin Polska przeprowadzi w okresie od sierpnia do października br. akcję marketingową skierowaną do kadry zarządzającej flotami samochodowymi firm....

Kraj, 27 sierpnia 2003

Saatchi & Saatchi przygotowała kreację dla programu Toyota CorpoCars

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową programu Toyota CorpoCars Management na zlecenie koncernu Toyota Motor Poland. Planowaniem i...