M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fluid (marka)"

Kraj, 7 października 2008

Urszula Krysiak szefem biura reklamy "Teraz rock"

Urszula Krysiak, dyrektor biura reklamy magazynu "Laif" (Media Broker), została dyrektorem biura reklamy miesięcznika "Teraz rock" (Orange Media). W "Laifie"...

Kraj, 23 czerwca 2008

Nowi pracownicy DPG - przejścia z wydawnictw do segmentu custom publishing

Direct Publishing Group (DPG), wydawca tytułów na zamówienie, w ostatnim czasie zatrudnił kilku nowych pracowników. - Rynek prasy firmowej i...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Jakub Jezierski nowym dyrektorem artystycznym "Fashion Magazine"

Kwartalnik modowy "Fashion Magazine" (wydawca Fashion Group) zmienił layout, wprowadził nowe czcionki i nowe logo. Celem zmian jest poprawienie przejrzystości...

Kraj, 18 grudnia 2006

Media Broker przejmie wydawanie "Laifa" i "Laifstyle"

Spółka Media Broker na początku 2007 roku przejmie wydawanie magazynów "Laif" i "Laifstyle". Dotychczas wydawcą tych pism była firma Vindobona...

Kraj, 27 listopada 2006

Rawska i Irzyk rozpoczynają pracę w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Do biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączyła Lucyna Rawska. Jest odpowiedzialna za sprzedaż reklam w miesięczniku "Pani". Z początkiem grudnia tego...

Kraj, 4 lipca 2006

Coty Polska wspiera reklamą nowy męski zapach Life by Esprit

Coty Polska rozpoczyna kampanię prasową nowego męskiego zapachu Life by Esprit adresowanego do młodych mężczyzn. Reklama będzie publikowana m.in. w...

Kraj, 19 czerwca 2006

Rusza druga odsłona kampanii Lech Lite

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie...

Kraj, 13 lutego 2006

Jakub Jezierski nowym dyr. artystycznym tytułu "Kaleidoscope"

"Kaleidoscope", miesięcznik pokładowy PLL LOT wydawany od niedawna przez Bonnier Business Polska, ukazał się w odświeżonej formule. Obecny wygląd jest...

Kraj, 1 lutego 2006

Magazyn "Dosdedos" zmienił logo oraz layout

Magazyn "Dosdedos" (wydawnictwo Cicha Lipa) od lutowego numeru zmienił layout oraz logo. Jest to pierwsza spośród kilku zmian, które wydawnictwo...

Kraj, 8 grudnia 2005

Aha komunikuje kreatywność w projekcie autopromocyjnym

Agencja reklamowa Aha promuje własne usługi w tytułach prasowych "Forum", "Fluid" oraz "Ozon". Reklama ukazuje w nietypowy sposób działanie różnych...

Kraj, 6 grudnia 2005

Urealnienie cen w tytułach Cichej Lipy, plany promocji wobec "Bunny Hop"

Cicha Lipa, wydawca miesięczników "Fluid" i "Dosdedos" oraz kwartalnika "Bunny Hop", wprowadził drobne zmiany w cenniku reklam tytułów. Jak przekazała...

Kraj, 6 grudnia 2005

Urealnienie cen w tytułach Cichej Lipy, plany promocji wobec "Bunny Hop"

Cicha Lipa, wydawca miesięczników "Fluid" i "Dosdedos" oraz kwartalnika "Bunny Hop", wprowadził drobne zmiany w cenniku reklam tytułów. Jak przekazała...

Kraj, 18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

Kraj, 20 września 2005

W Valkea Media powstały dwa piony wydawnicze

Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 19 września 2005

"Foyer" zdobyło najwięcej nagród podczas III edycji konkursu Chimera

Jury trzeciej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera" zdecydowało o nieprzyznawaniu nagrody głównej Grand Prix (w 2004 r. otrzymał je tygodnik...

Kraj, 6 września 2005

Wydawca "Fluidu" i "DosDedos" intensyfikuje działania reklamowe

"Fluid" i "DosDedos" wydawnictwa Cicha Lipa będą mieć trzymiesięczną kampanię (wrzesień-listopad) obejmującą outdoor, prasę, internet, radio i telewizję. W całości...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Diverse przygotowuje kampanię wizerunkową, która wesprze kolekcję jesienno-zimową

Marka odzieżowa Diverse przygotowuje na jesień br. kampanię wizerunkową, która jednocześnie ma wspierać sprzedaż kolekcji jesień-zima 2006. Rozpocznie się ona...

Kraj, 24 czerwca 2005

Cosmopolitan Cosmetics przeprowadzi największą kampanię dla kosmetyków Puma

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadza na rynek nową linię kosmetyków zapachowych marki Puma Red & White. Launch nowej serii zostanie...

Kraj, 21 czerwca 2005

Cicha Lipa planuje wsparcie portfolio, wprowadza dodatki i nowości w pismach

Na wrzesień br. wydawnictwo Cicha Lipa, wydawca magazynów "Fluid", "DosDedos" i "Bunny Hop", przygotowuje większą kampanię reklamową swoich tytułów. Szczegóły...

Kraj, 2 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do launchu Peugeota 1007

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek nowy samochód - Peugeot 1007, auto z kategorii...

Kraj, 1 czerwca 2005

Marta Ogonek nowym PR & marketing managerem w wydawnictwie Cicha Lipa

Marta Ogonek objęła funkcję PR & marketing managera w wydawnictwie Cicha Lipa, wydawcy tytułów: "Fluid", "Dosdedos" i "Bunny Hop". Jest...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 1 marca 2005

LPP SA rozpoczyna kampanię wiosennej kolekcji odzieży Reserved

LPP SA rozpoczyna kampanię reklamową wiosennej kolekcji swojej czołowej marki odzieży - Reserved. Jak mówi Natalia Grabowska, kierownik biura marketingu...

Kraj, 26 stycznia 2005

HP zachęca do kreatywnego korzystania z technologii konkursem na projekty graficzne T-shirtów

Hewlett-Packard Polska (HP) ogłosił konkurs "Hyde Park" na najciekawsze projekty graficzne na T-shirt. Partnerami medialnymi akcji są: Cinema City, "DosDedos",...

Kraj, 25 stycznia 2005

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Kraj, 5 stycznia 2005

Sony Ericsson reklamuje nowy "totalnie rozrywkowy" telefon K500i

Na zlecenie firmy Sony Ericsson agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały kampanię nowego modelu telefonu komórkowego...

Kraj, 30 listopada 2004

Magazyn "Fluid" w niekonwencjonalny sposób promuje się w Radiu 94

Magazyn "Fluid" (wydawnictwo Cicha Lipa) rozpoczął promocję w Radiu 94. Codziennie do 3 grudnia br. między godz. 10 a 14...

Kraj, 28 października 2004

Wyjaśnienie: Błażej Pindor pracuje nad zmianą layoutu "Fluidu"

Nad nowym layotem "Fluidu" pracuje Błażej Pindor, jego dyrektor artystyczny, a nie Maciej Trybek, jak zostało podane we wczorajszym DS...

Kraj, 27 października 2004

"Exklusiv" planuje w I kwartale 2005 r. kampanię reklamową

Miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media Sp. z o.o.) planuje w pierwszym kwartale 2005 r. kampanię reklamową. Agencją współpracującą z tytułem przy...

Kraj, 27 października 2004

"Fluid" zmieni layout na początku przyszłego roku

Miesięcznik "Fluid" od wydania lutowego 2005 r. (na rynku od stycznia przyszłego roku) będzie mieć zmieniony layout. Pracuje nad nim...

Kraj, 6 września 2004

Heyah rozpoczyna kampanię reklamową programu lojalnościowego Klubu Heyah

Heyah rozpoczyna dziś kampanię reklamową wspierającą program lojalnościowy Klubu Heyah. "Celem kampanii jest zaprezentowanie młodym ludziom Klubu Heyah, zaproszenie do...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Era Omnix będzie miała jesienią kampanię z okazji drugich urodzin

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) planuje na listopad br. kampanię reklamową swojej marki Omnix. Jak zapowiada Jakub Połeć, non-voice marketing unit...

Kraj, 19 sierpnia 2004

Levi Strauss Poland odkrywa szczegóły jesiennej kampanii

Spółka Levi Strauss Poland odkryła szczegóły dotyczące jesiennej kampanii wizerunkowej. Jej wstępne założenia opisywaliśmy w informacji w DS "MMP" 16...

Kraj, 21 lipca 2004

PTC rusza z kampanią dwóch nowych usług związanych z platformą Era Omnix

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła prasowo-internetową kampanię platformy multimedialnej Era Omnix. Potrwa ona do połowy września. Kreację prasową przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 14 czerwca 2004

Bols Beach Bar wspiera latem markę Bols

Producent wódki Bols zdecydował po raz drugi otworzyć bar Bols Beach Bar 2004 na plaży w Dębkach. Koncepcja baru wpisuje...

Kraj, 20 maja 2004

LPP SA rozpoczął inwestycje marketingowe w markę Cropp Town

LPP SA, producent odzieży znany do tej pory przede wszystkim z marki Reserved, rozpoczął kampanię launchową swojej nowej marki -...

Kraj, 12 maja 2004

Nikon realizuje kampanię produktową aparatów ze średniej i niższej półki

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy...

Kraj, 10 maja 2004

House przygotowuje antypokaz kolekcji o prowokacyjnym charakterze

Artman SA, producent odzieży marki House, rozpoczyna drugi etap kampanii internetowej. Pierwszy etap działań w tym medium miał miejsce w...

Kraj, 22 kwietnia 2004

House rozpoczyna konkurs i kampanię w internecie

Artman, producent odzieży House, rozpoczął wczoraj kampanię w internecie. Potrwa ona do 23 maja, jej osią jest konkurs dla internautów,...

Kraj, 20 kwietnia 2004

House organizuje cykl imprez muzycznych pod hasłem Polska Trasa Klubowa 2004

Artman SA, producent odzieży marki House, zorganizuje w maju i czerwcu cykl imprez muzycznych w największych miastach. W Wyższej Szkole...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Philips promuje przenośne odtwarzacze muzyki w formacie MP3

Philips Polska Sp. z o.o. przygotowuje kampanię reklamową promującą przenośne odtwarzacze audio HDD60. Są to de facto przenośne dyski twarde,...

Kraj, 9 kwietnia 2004

House sponsorem nocnego programu muzycznego w Polsacie

Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Fotograficzno-graficzne 50. wydanie magazynu "Dosdedos"

Niemal całą objętość bieżącego wydania magazynu "Dosdedos" zajmują prezentacje fotografii i grafiki, prac powstałych specjalnie dla tytułu z okazji jego...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Diageo promuje jazdę na trzeźwo

Rusza ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu promowanie odpowiedzialnych zachowań po spożyciu alkoholu. Program edukacyjny pod hasłem "Wyższa forma inteligencji...

Kraj, 25 lutego 2004

Artman szuka szefa marketingu i planuje wsparcie dla marki House

Firma Artman, producent odzieży marki House, poszukuje osoby, która zastąpi dotychczasowego marketing managera. Funkcję tę pełni obecnie Renata Stanasiuk, która...

Kraj, 23 lutego 2004

Planowana zmiana logo "Fluidu" i zmiany w layoucie magazynu

Magazyn lifestyle'owy "Fluid" (wydawnictwo Cicha Lipa) zamierza w niedalekiej przyszłości zmienić logo i etapami wprowadzić kolejne zmiany w layoucie tytułu....

Kraj, 5 lutego 2004

II edycja konkursu Chimera o międzynarodowym zasięgu

VFP Communications rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Tegoroczna edycja pod nazwą Chimera - New Europe...

Kraj, 28 stycznia 2004

Urszula Obrębska zastąpiła Martę Olszewską w wydawnictwie Cicha Lipa

Urszula Obrębska zastąpiła Martę Olszewską na stanowisku promotion & PR managera w wydawnictwie Cicha Lipa, wydawcy tytułów "Fluid", "Dosdedos", "Bunny...