M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Focus Historia (marka)"

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 30 października 2013

Dariusz Zieliński przechodzi z G+J do Ringiera

Wydawnictwo tworzy nowe stanowisko dyrektora zarządzającego "Newsweeka".

Kraj, 18 października 2011

Łukasz Załuski redaktorem naczelnym "Sekretów Nauki"

Ukazanie się drugiego numeru magazynu wspiera kampania promocyjna.

Kraj, 16 września 2011

"Focus Historia" zwiększa sprzedaż o 21 proc.

Najlepszy wynik tytułu od sierpnia 2008 roku.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Dariusz Zieliński new business managerem G+J

Odpowiadać będzie za sprzedaż akcji specjalnych pod markami: "National Geographic Polska", "NG Traveler" oraz "Focus" i "Focus Historia".

Kraj, 23 marca 2011

"Focus" z artykułami z "New Scientist"

Wydanie kwietniowe magazynu wzbogacono o 36-stronicowy dodatek z artykułami z pisma "New Scientist".

Kraj, 2 grudnia 2010

Anna Piszczadowska senior brand managerem grupy "Focus"

Awans w strukturach marketingowych G+J.

Kraj, 18 października 2010

Płużańska dołączyła do BR G+J

Przez lata pracowała w w biurze reklamy AWR "Wprost". Teraz będzie odpowiedzialna za reklamę grupy tytułów "Focus".

Kraj, 30 lipca 2010

Magazyn "Śledczy" pod marką "Focusa"

Wydawca postanowił poszerzyć markę magazynu popularnonaukowego o tematykę reporterskośledczą.

Kraj, 4 grudnia 2009

Magdalena Swoboda-Młynarczyk założyła własną agencję PR

Magdalena Swoboda-Młynarczyk, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. PR w wydawnictwie G+J Polska, założyła własną agencję Swoboda PR. Nadal będzie współpracować...

Kraj, 30 października 2009

Grand prix 7. edycji Chimery dla "Dziennika Polskiego"

Grand prix siódmej edycji konkursu projektowania prasowego Chimera zdobył "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia), za projekt okładki dodatku magazynowego "Magnes". W...

Kraj, 17 sierpnia 2009

G+J inwestuje w multimedialne platformy tematyczne

Wydawnictwo G+J Polska swój rozwój opiera na tworzeniu i rozwijaniu multimedialnych platform tematycznych oraz społeczności z nimi związanych. Strategia ta...

Kraj, 17 kwietnia 2009

G+J wprowadza zmiany w magazynie "Focus"

Majowe wydanie miesięcznika "Focus" (G+J Polska) ukaże się w odmienionej postaci. Zmiany dotyczą zarówno szaty graficznej, jak i wnętrza pisma....

Kraj, 24 marca 2009

Karolina Kucharska-Sieniła dołączyła do działu marketingu Stroera

Do działu marketingu Grupy Stroer dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła, która objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu. Odpowiada m.in. za: monitoring konkurencji, badania...

Kraj, 24 października 2008

Chimera 2008 bez grand prix, tylko cztery złote

Podczas wczorajszej gali w stołecznym klubie Capitol ogłoszono zwycięzców tegorocznej, szóstej edycji konkursu projektowania prasowego Chimera. Żadna ze zgłoszonych prac...

Kraj, 3 września 2008

Dwa awanse i dwie nowe osoby w G+J Polska

G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego...

Kraj, 29 sierpnia 2008

"Focus Historia" z nowym logo, szatą graficzną, zawartością

G+J Polska od wrześniowego wydania zmienia miesięcznik "Focus Historia". Przeobrażeniu towarzyszy kampania w tytułach i serwisach internetowych G+J. Zmiany objęły...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Walkowska-Geyderowicz dyrektorem wydawniczym w Bauerze

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz obejmuje stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu premium TV w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiadać za magazyny telewizyjne z segmentu premium...

Kraj, 4 lipca 2008

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz odeszła z G+J Polska

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca pism popularnonaukowych oraz książek, rozstała się z wydawnictwem G+J Polska. Powody jej odejścia nie są znane. Z...

Kraj, 25 czerwca 2008

Perspektywa koordynuje projekt Ekspedycja "Orzeł" Balex Metal

Agencja "Perspektywa" Studio Architektury Marki koordynuje projekt wyprawy do wraku okrętu podwodnego ORP "Orzeł", który zatonął w czasie II wojny...

Kraj, 27 lutego 2008

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek odchodzi z G+J Polska

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor marketingu G+J Polska, z końcem lutego br. odchodzi z wydawnictwa. Powodem rozstania jest reorganizacja struktury działu marketingu....

Kraj, 21 lutego 2008

G+J Polska uruchamia serwis społecznościowy Focus.pl

Wydawnictwo G+J uruchomiło nowy portal Focus.pl. Jest to serwis społecznościowy stworzony dla osób interesujących się tematyką popularnonaukową. Focus.pl tworzony jest...

Kraj, 7 lutego 2008

Katarzyna Starosta dołącza do zespołu PR w G+J Polska

Po zespołu public relations wydawnictwa G+J Polska dołączyła Katarzyna Starosta. Obejmując stanowisko starszego specjalisty ds. PR, będzie zajmować się działaniami...

Kraj, 1 lutego 2008

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

Kraj, 29 stycznia 2008

Lech Wałęsa felietonistą w "Focus Historia"

Lech Wałęsa został felietonistą miesięcznika "Focus Historia" wydawanego przez G+J Polska. Pierwszy jego materiał pojawi się w lutowym wydaniu pisma....

Kraj, 5 września 2007

Finał Glamour Night i inne nowe projekty w G+J Polska

Czytelniczki miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) wybrały 5 najlepszych klubów muzycznych w Polsce z 15 nominowanych przez redakcję tytułu. Finał plebiscytu...

Kraj, 26 marca 2007

"Focus Historia" będzie się ukazywać co miesiąc

"Focus Historia" (G+J Polska) od wydania kwietniowego, na rynku od 30 marca, staje się regularnym miesięcznikiem. Celem magazynu jest odsłanianie...

Kraj, 9 września 2005

Nowa struktura wydawnicza G+J Polska, Izabela Zaleska dołączy do zespołu

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło nową strukturę wydawniczą. Stworzono trzy grupy wydawnicze: poradnikowe magazyny kobiece ("Claudia", "Naj", "Rodzice", "Moje Mieszkanie", "Moje...