M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Focus (marka)"

Kraj, 16 lipca 2015

Dział kreacji Mind Progress Group wzmocniony dwoma osobami

Agencja zatrudnia graphic designerów.

Kraj, 12 czerwca 2015

Małgorzata Gawryszczak dołącza do zespołu Edipresse Polska

Zespół marketingu i promocji segmentu people & glossy powiększa się.

Kraj, 23 lutego 2015

Karolina Kucharska-Sieniła wesprze dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło

Odpowiadać będzie i za sam miesięcznik, i za wydania specjalne pisma.

Kraj, 27 listopada 2014

Agnieszka Gronowska dyrektorem w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Gronowska pokieruje segmentem pism kobiecych.

Kraj, 7 maja 2014

Tomasz Chwinda dyr. artystycznym w Valkea Media

Wcześniej jako dyrektor kreatywny i artystyczny pracował m.in. w agencjach Mediapolis, Novimedia i Direct Publishing Group.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 24 stycznia 2014

Zaostrza się rywalizacja między "Focusem" a "Światem Wiedzy"

Burda odświeża miesięcznik "Focus" i wspiera go promocją. Niemal równocześnie Bauer rusza z kampanią "Świata Wiedzy".

Kraj, 16 stycznia 2014

Marta Grzesik dołączyła do BR "Zwierciadła"

Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.

Kraj, 29 listopada 2013

Burda zawiesza dwa tytuły

"Sekrety Nauki" i "Śledczy" zostały zawieszone. "Focus" ma nowego naczelnego.

Kraj, 30 października 2013

Dariusz Zieliński przechodzi z G+J do Ringiera

Wydawnictwo tworzy nowe stanowisko dyrektora zarządzającego "Newsweeka".

Kraj, 27 września 2013

Rozszerzona rzeczywistość Odyssei.com

Połączenie reklamy prasowej z aplikacją mobilną to pomysł na promocję nowej platformy z ubezpieczeniami turystycznymi.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Ruszyły pierwsze działania wizerunkowe Big Active po rebrandingu

Za działania odpowiada San Markos.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 1 marca 2013

Pawłowska-Babut rozstała się z G+J Polska

Szefowa jednego z zespołów w BR wydawnictwa odeszła z firmy.

Zagranica, 17 października 2012

Zegarki Omega promują się wraz z Bondem

W niemieckich kinach reklamy pojawią się od 1 listopada.

Kraj, 4 października 2012

Paweł Rafa dyr. kreatywnym w G+J

Dyrektor artystyczny "Focusa" awansował na dyr. kreatywnego wydawnictwa.

Kraj, 4 września 2012

Kampania promocyjna Eski Rock

W ramach akcji firma będzie m.in. sponsorowała program Kuby Wojewódzkiego.

Kraj, 4 lipca 2012

Mielnik dołączył do redakcji "Focusa"

Magazyn ma nowego zastępcę redaktora naczelnego.

Kraj, 16 marca 2012

"Świat Wiedzy" rusza z wydaniami ekstra

Bauer poszerza markę magazynu na dodatkowe publikacje. Wspiera je kampanią.

Kraj, 16 lutego 2012

Chwinda dyrektorem kreatywnym Direct Publishing

Firma specjalizująca się w kontent marketingu ma nowego dyrektora wydawniczego.

Kraj, 24 stycznia 2012

G+J odświeża "Focus"

Miesięcznik od najnowszego wydania zwiększy objętość, poprawia makietę.

Kraj, 9 listopada 2011

"National Geographic Traveler" z dodatkiem shoppingowym

Magazyn zaprezentuje teksty zwycięzców konkursu "Zostań reporterem Travelera".

Kraj, 27 października 2011

G+J z nowym działem new business i corporate media

Wydawnictwo modyfikuje dział sprzedaży i chce uzyskać lepsze wyniki w tym obszarze.

Kraj, 26 października 2011

"Claudia" świętuje 18. urodziny

Trzy nowe rubryki poszerzają kontent pisma.

Kraj, 26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

Kraj, 18 października 2011

Łukasz Załuski redaktorem naczelnym "Sekretów Nauki"

Ukazanie się drugiego numeru magazynu wspiera kampania promocyjna.

Kraj, 5 października 2011

WP inwestuje w wizerunek

Portal dzięki startującej kampanii reklamowej chce ugruntować wizerunek strony przyjaznej odbiorcy i przy okazji odświeżyć markę.

Kraj, 27 września 2011

Antyradio wykorzystuje w reklamach QR kod

Nadawca stara się wprowadzić do komunikacji nowe rozwiązania technologiczne.

Kraj, 19 września 2011

"Sekrety Nauki" nowym tytułem w portfolio G+J

Wydawnictwo odpowiada na trend subsegmentacji widoczny w grupie magazynów popularnonaukowych.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Dariusz Zieliński new business managerem G+J

Odpowiadać będzie za sprzedaż akcji specjalnych pod markami: "National Geographic Polska", "NG Traveler" oraz "Focus" i "Focus Historia".

Kraj, 27 lipca 2011

Nowe tytuły Bauera sprzedają się powyżej planów

Debiutujący "Świat Wiedzy" sprzeda ok. 100 tys. egz. Dobre wyniki "PlayBoksu" zachęciły Bauera do zmiany jego częstotliwości na miesięcznik.

Kraj, 6 lipca 2011

MasterCard wysyła na Malediwy

W ramach promocji drugiej loterii karty World MasterCard windy zmieniono w podwodny świat.

Zagranica, 2 czerwca 2011

Ford i Xbox najwięcej zyskały przy finale Ligi Mistrzów

Z danych monitoringowych Brandwatch wynika, że w trakcie finału najbardziej elitarnych piłkarskich rozgrywek klubowych w Europie największy ruch w mediach społecznościowych odbywał się wokół niektórych ich sponsorów - Forda, Xboxa i Heinekena.

Kraj, 23 marca 2011

"Focus" z artykułami z "New Scientist"

Wydanie kwietniowe magazynu wzbogacono o 36-stronicowy dodatek z artykułami z pisma "New Scientist".

Kraj, 16 marca 2011

Walk Group partnerem TEDxWarsaw

W ramach współpracy agencje należące do Walk Group odpowiadają za działania komunikacyjne marketera.

Kraj, 2 lutego 2011

Ford podkreśla innowacje modelu C-Max [WIDEO]

Marketer włączył do kampanii reklamowej działania w internecie, w tym platformy społecznościowe, portale i aplikację.

Kraj, 8 grudnia 2010

Trwa akcja "Złota strefa Visa"

Wystartowała loteryjna promocja płatności bezgotówkowych kartami Visa.

Kraj, 2 grudnia 2010

Anna Piszczadowska senior brand managerem grupy "Focus"

Awans w strukturach marketingowych G+J.

Kraj, 18 października 2010

Płużańska dołączyła do BR G+J

Przez lata pracowała w w biurze reklamy AWR "Wprost". Teraz będzie odpowiedzialna za reklamę grupy tytułów "Focus".

Kraj, 30 lipca 2010

Magazyn "Śledczy" pod marką "Focusa"

Wydawca postanowił poszerzyć markę magazynu popularnonaukowego o tematykę reporterskośledczą.

Kraj, 21 kwietnia 2010

Honda pokazuje swój charakter, budżet wciąż w Effective Media

Honda promuje model Civic GT, mimo paneuropejskiego rozstrzygnięcia współpracuje z Effective Media.

Kraj, 15 marca 2010

Radio PiN promuje się w czterech miastach

Dziś Radio PiN startuje z kampanią reklamową, która obejmie cztery miasta nadawania rozgłośni: Warszawę, Łódź, Poznań i Wrocław. Za kreację...

Kraj, 11 marca 2010

Bulera zakłada własną firmę, G+J zleca obsługę PR-ową zewnętrznej agencji

Magdalena Bulera, PR manager G+J Polska, rozstaje się z wydawnictwem i otwiera własną spółkę. PR-em wydawnictwa zajmuje się obecnie agencja...

Przetargi, 21 stycznia 2010

Siedem firm zaproszonych do przetargu na "Kaleidoscope"

PLL LOT zaprosiło siedem firm do przetargu na wydawanie pokładowego magazynu "Kaleidoscope". Jak przekazała Dorota Haller, dyrektor marketingu LOT-u, wśród...

Kraj, 14 stycznia 2010

"Kaleidoscope" do czasu znalezienia nowego wydawcy zniknie z rynku

PLL LOT do pierwszych dni lutego br. czeka na zgłoszenia firm, które chcą wziąć udział w przetargu na wydawanie magazynu...

Kraj, 12 stycznia 2010

"National Geographic" i "Focus" w samolotach LOT-u, G+J walczy o "Kaleidoscope"

PLL LOT wraz z wydawnictwem G+J realizują wspólną akcję promocyjną, w ramach której na wszystkich rejsach rozkładowych w lutym i...

Kraj, 4 grudnia 2009

Magdalena Swoboda-Młynarczyk założyła własną agencję PR

Magdalena Swoboda-Młynarczyk, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds. PR w wydawnictwie G+J Polska, założyła własną agencję Swoboda PR. Nadal będzie współpracować...

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 1 września 2009

Fluence, nowy sedan od Renault, w Polsce w przyszłym roku

Renault Polska prawdopodobnie w styczniu przyszłego roku wprowadzi do sprzedaży na polskim rynku model Renault Fluence. Pierwszy publiczny pokaz tego...