M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fokus (marka)"

Kraj, 2 grudnia 2014

Jesienią spadł udział stacji top 4 i wzrósł naziemnej TV kosztem płatnej

Udział kanałów dużej czwórki spadł do 44 proc., ale mniejsze kanały z multipleksów mają już blisko jedną czwartą udziału w czasie oglądania grupy komercyjnej - pokazują dane Nielsena za okres IX-XI.  

Kraj, 4 lutego 2009

Banah Group odpowiada za kampanię relaunchową Kalms

Wystartowała przygotowana przez agencję Banah Group kampania relaunchowa leku uspokajającego Kalms (Amis Medica) pt. "Stres pod kontrolą". Działania mają podkreślić...

Kraj, 30 maja 2008

Agencje z grupy McCann przygotowały kampanię na 70-lecie Nescafe

Kawa rozpuszczalna Nescafe należąca do Nestle obchodzi w tym roku 70-lecie istnienia. W kwietniu rozpoczęła się kampania poświęcona tej rocznicy....

Kraj, 10 marca 2004

Nokia wprowadza nowy telefon biznesowy, wsparcie w prasie i sieci

Nokia wprowadza nowy telefon komórkowy. Model 6820 kierowany jest równolegle do dwóch różnych grup docelowych: biznesmenów i menedżerów oraz konsumentów...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Adidas Poland uruchamia kampanię promującą technologię Climacool

Adidas Poland Sp. z o.o. startuje z początkiem kwietnia z kampanią reklamową promującą technologię ClimaCool2. Jest to część globalnej kampanii,...

Kraj, 28 września 2001

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM PRZYGOTOWAŁA PIERWSZĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ METROPOLITAN LIFE

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam przygotowała kreację pierwszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela na życie Metropolitan Life. Rozpocznie się ona 1...