M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Food Standards Agency (firma)"

Zagranica, 1 lutego 2008

Aktywiści konsumenccy przeciwko znakowaniu żywności systemem GDA

Brytyjska organizacja konsumencka Which? wyraziła swoje oburzenie z powodu przyjęcia przez Unię Europejską systemu oznaczania żywności systemem GDA. Skrót ten...

Zagranica, 16 stycznia 2008

Kellogg włączy się w kampanię promującą mniejsze spożycie soli

Kellogg rozmawia z Food Standards Agency na temat możliwości wsparcia kampanii zachęcającej do zmniejszenia spożycia soli. Informacje na temat kampanii...

Zagranica, 28 sierpnia 2007

Brytyjscy producenci żywności zaniżają dane dotyczące zawartości soli

Brytyjscy producenci żywności zaniżają dane dotyczące zawartości soli - wynika z przeprowadzonej na Wyspach kontroli. Właściwie chodzi o zabieg podawania...

Zagranica, 9 sierpnia 2007

Organizacje dziecięce domagają się zakazu reklam mleka dla dzieci

W Wielkiej Brytanii organizacje National Childbirth Trust, Save the Children i UNICEF domagają się zakazu reklamy mleka w proszku podawanego...

Zagranica, 5 września 2006

Brytyjscy producenci chcą innego niż rząd oznaczania żywności

Pięciu wiodących producentów żywności w Wielkiej Brytanii: Kellogg's, Nestle, Danone, Kraft oraz PepsiCo, rozpoczęło wspólnie kampanię reklamową promującą nowy system...

Zagranica, 28 czerwca 2006

Cadbury wycofuje reklamy w związku z podejrzeniem pojawienia się salmonelli w batonach

Cadbury wycofało się ze sponsoringu programu TV - "Coronation Street", a także wstrzymało wszelkie działania reklamowe w związku z wycofaniem...

Zagranica, 20 czerwca 2006

IPA protestuje przeciwko propozycji ograniczenia reklamy "śmieciowego jedzenia" w Wielkiej Brytanii

Organizacja Institute of Practitioners in Advertising (IPA) zaprotestowała przeciwko wprowadzeniu zakazu reklamowania w telewizji "śmieciowego jedzenia", którego domaga się Ofcom...

Zagranica, 14 czerwca 2006

Tesco krytykowane za odmowę znakowania niezdrowych produktów

Food Standard Agency (FSA) krytykuje sieć handlową Tesco za niepodporządkowanie się zasadom oznaczeń produktów w sklepach. Trzy miesiące temu Office...

Zagranica, 25 lutego 2005

Bohaterowie bajek reklamują niezdrowe jedzenie, Which apeluje o regulacje

Producentów "Simpsonów", "Shreka" i "The Incredibles" zaatakowała organizacja konsumencka Which, oskarżając ich o promowanie niezdrowego jedzenia poprzez użyczanie wizerunku ulubionych...

Zagranica, 21 grudnia 2004

Sieć marketów Sainsbury atakowana za swoją świąteczną kampanię wędzonych łososi

Clarissa Dickson Wright, prezenterka prowadząca w BBC Two program kulinarny "Two Fat Ladies", zaatakowała sieć marketów Sainsbury za ich najnowszą...

Zagranica, 21 grudnia 2004

Sieć marketów Sainsbury atakowana za swoją świąteczną kampanię wędzonych łososi

Clarissa Dickson Wright, prezenterka prowadząca w BBC Two program kulinarny "Two Fat Ladies", zaatakowała sieć marketów Sainsbury za ich najnowszą...

Zagranica, 12 lipca 2004

Food Standards Agency postuluje ograniczenie zawartości soli w produktach

Food Standards Agency krytykuje właścicieli największych na rynku brytyjskim marek produktów żywnościowych, m.in. Pizza Express, Asda i Somerfield, za to,...

Zagranica, 9 lipca 2004

FSA chce ograniczyć występowanie gwiazd w reklamach żywności skierowanych do dzieci

Brytyjska rządowa organizacja Food Standards Agency (FSA) proponuje, by do 2006 r. producenci żywności zaprzestali wykorzystywania gwiazd w swoich reklamach....

Zagranica, 24 czerwca 2004

Przemysł spożywczy odpiera zarzuty o nieprzestrzeganie norm produktowych

Przedstawiciele brytyjskiego przemysłu spożywczego wystosowali list w odpowiedzi na zarzuty postawione 27 producentom przez Melanie Johnson, minister zdrowia, dotyczące nieprzestrzegania...

Zagranica, 11 maja 2004

Producenci jogurtów z probiotykami krytykowani za obietnice ich rzekomego dobroczynnego działania

Producenci napojów jogurtowych zawierających "prozdrowotne" kultury bakterii (tzw. probiotyki) w Wielkiej Brytanii coraz częściej są oskarżani o to, że nie...

Zagranica, 15 marca 2004

Branża reklamowa krytykuje propozycje Food Standards Agency

Środowisko reklamowe skrytykowało nowe propozycje Food Standards Agency (FSA) dotyczące sposobu, w jaki ma być formułowana reklama skierowana do dzieci....

Zagranica, 29 stycznia 2004

Food Standard Agency wspiera walkę z niezdrowym żywieniem dzieci

Według brytyjskiej Food Standard Agency firmy żywnościowe, supermarkety i media powinny intensywniej niż dotąd pomagać rodzicom w walce z niezdrowym...

Zagranica, 8 grudnia 2003

Cross-promocja płatków Nestle i nowej animacji Disneya "Brother Bear"

Najnowsza cross-promocja Nestle i Disneya obejmie kilka marek płatków Nestle: Shreddies, Golden Grahams, Golden Nuggets, Nesquik i Cookie Crisp, i...

Zagranica, 23 października 2003

Telewizyjne reklamy fast foodów mogą zostać ograniczone

Reklamy fast foodów emitowane podczas telewizyjnych programów dla dzieci w Wielkiej Brytanii mogą zostać ograniczone z powodu rosnącego poziomu otyłości...

Zagranica, 21 lipca 2003

Food Standard Agency wypromuje zdrową dietę wśród dzieci w Walii

Golley Slater, agencja reklamowo-marketingowa, oraz Sequence, agencja reklamowa specjalizująca się w tzw. nowych mediach, przygotowują na zlecenie walijskiej Food Standard...