Wzmocnią jednostki odpowiedzialne za content w różnych projektach grupy, w tym planowanych.
Biuro sprzedaży wprowadza produkty Onet.Buzz oraz Marki Mówią i tworzy specjalny zespół kampanii natywnych.
Magdalenę Kempiński, która objęła to stanowisko z początkiem sierpnia, zastępuje Adam Rafalski.
Dotychczasowy red. naczelny Polityka.pl będzie odpowiadał za serwisy Newsweek.pl i Forbes.pl.
Zintegrowana platforma komunikacyjna dla środowisk biznesu.
Kampania online skierowana jest do menedżerów.
Aplikacja umożliwia bezpośrednie pobieranie i czytanie miesięcznika oraz archiwizację wydań.
Wydawca liczy, że dzięki bezpłatnemu dostępowi do serwisu magazynu pozyska nowych czytelników pisma.
Nowa witryna magazynu "Forbes" to pierwszy krok do uruchomienia serwisu dla nowoczesnych biznesmenów.
Polski "Forbes" (Axel Springer Polska) planuje aktywizację swoich działań w internecie. Do tej pory wydawca nie kładł specjalnie nacisku na...