M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Forbes.pl (marka)"

Kraj, 6 marca 2015

Joanna Kuzdak dyrektorem w Grupie Onet-RAS

Będzie zarządzać segmentem biznes i finanse.

Kraj, 6 marca 2015

Media Impact z nową ofertą reklamy natywnej

Biuro sprzedaży wprowadza produkty Onet.Buzz oraz Marki Mówią i tworzy specjalny zespół kampanii natywnych.

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Kraj, 3 września 2014

Dalkia Polska po miesiącu zmienia dyrektora ds. komunikacji

Magdalenę Kempiński, która objęła to stanowisko z początkiem sierpnia, zastępuje Adam Rafalski.

Kraj, 7 stycznia 2013

Piotr Stasiak przechodzi z "Polityki" do Ringier Axel Springer Polska

Dotychczasowy red. naczelny Polityka.pl będzie odpowiadał za serwisy Newsweek.pl i Forbes.pl.

Kraj, 15 września 2011

Forbes.pl i StockWatch.pl łączą siły

Zintegrowana platforma komunikacyjna dla środowisk biznesu.

Kraj, 30 czerwca 2011

Pkt.pl reklamuje Biznes.Finder.pl

Kampania online skierowana jest do menedżerów.

Kraj, 4 kwietnia 2011

"Forbes" w wersji na iPada

Aplikacja umożliwia bezpośrednie pobieranie i czytanie miesięcznika oraz archiwizację wydań.

Kraj, 24 stycznia 2011

Darmowy "Forbes" dostępny przez komórkę

Wydawca liczy, że dzięki bezpłatnemu dostępowi do serwisu magazynu pozyska nowych czytelników pisma.

Kraj, 6 maja 2010

Forbes.pl rusza z pierwszą odsłoną

Nowa witryna magazynu "Forbes" to pierwszy krok do uruchomienia serwisu dla nowoczesnych biznesmenów.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Pierwsza kampania Briggs & Stratton

Amerykański producent silników do kosiarek rozpoczął ogólnopolskie działania reklamowe.

Kraj, 8 listopada 2006

"Forbes" planuje aktywizację w internecie, trwają testy współpracy z Forbes.com

Polski "Forbes" (Axel Springer Polska) planuje aktywizację swoich działań w internecie. Do tej pory wydawca nie kładł specjalnie nacisku na...