M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Forbes (marka)"

Kraj, 16 listopada 2015

Adam Różański w Optizen Labs

Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 30 października 2015

Onet-RASP chwali się wynikami wieczoru wyborczego

Wspólny wieczór wyborczy Onetu, "Newsweeka" i "Forbesa" oraz poranek wyborczy na Onet.pl śledziło na żywo ponad 2 mln użytkowników.

Kraj, 28 października 2015

Aleksandra Gieros-Brzezińska rzecznikiem prasowym TVP

Ostatnio kierowała działem komunikacji korporacyjnej w Polkomtelu.

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 8 września 2015

Kazimierz Krupa nowym naczelnym miesięcznika "Manager"

Wieloletni szef redakcji "Forbesa" i "Parkietu" zastąpi Piotra Cegłowskiego, który skupi się na funkcji prezesa wydawnictwa.

Kraj, 4 sierpnia 2015

Jacek Pochłopień zastępcą redaktora naczelnego "Wprost"

Były zastępca naczelnego "Forbes" zmienia redakcję.

Kraj, 31 lipca 2015

Aleksandra Laudańska dołączyła do zespołu sprzedaży w Optizen Labs

Do jej głównych zadań będą należały m.in. sprzedaż oferty reklamowej w grupie klientów bezpośrednich oraz rozwój działań z obszaru content marketingu,

Kraj, 1 lipca 2015

Optizen Labs będzie sprzedawać reklamy w wydaniach cyfrowych pism RASP

Media Impact Polska oraz Optizen Labs podjęły decyzję o rozpoczęciu strategicznej współpracy.

Kraj, 19 czerwca 2015

Tomasz Bonek na czele połączonych newsroomów biznesowych Onet-RASP

Po 11 latach w Money.pl pokieruje połączonymi newsroomami i redakcjami serwisów biznesowych Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 11 czerwca 2015

Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku [wideo]

W kampanię zaangażowane są: VML, Flota Filmowa i Mindshare.

Zagranica, 14 maja 2015

Starcom MediaVest rusza z wdrożeniem wielkiego projektu w EMEA

Firma uruchamia usługę content marketingu w czasie rzeczywistym w całym rejonie.

Kraj, 6 marca 2015

Joanna Kuzdak dyrektorem w Grupie Onet-RAS

Będzie zarządzać segmentem biznes i finanse.

Kraj, 27 lutego 2015

Wydawca "Newsweeka" startuje z autorskim systemem dostępu do płatnych treści

Czytelnicy tygodnika będą mogli korzystać z dostępu do wydań "Newsweek Polska", "Newsweek Historia" oraz do wybranych artykułów z amerykańskiego wydania "Newsweeka".

Kraj, 26 lutego 2015

NaTemat wprowadza natywną reklamę wideo

Rozwiązanie oparto na produkcie firmy Teads.

Kraj, 16 lutego 2015

Rynek mleczarski w Polsce ma się dobrze

W 2014 r. wyeksportowaliśmy ok. 15 proc. więcej produktów mleczarskich niż w 2013 r. Hitem ubiegłego roku okazało się mleko w proszku.

Kraj, 9 czerwca 2014

Grupa Eurozet ma nowego dyrektora działu online

Tomasz Sofuł zajmie się wdrożeniem strategii rozwoju serwisów internetowych stacji grupy oraz rozwiązaniami mobilnymi.

Kraj, 5 marca 2014

RASP zmienia szefów marek

Zmiany obejmą segmenty motoryzacyjne i "Forbesa".

Kraj, 12 lutego 2014

Połączony Deutsche Bank Polska inwestuje w kampanię wizerunkową

Bank pokazuje się jako silna, wiarygodna instytucja o uniwersalnym charakterze.

Kraj, 12 lutego 2014

Summer-Brason zastąpiła Mazur w Zwierciadle

Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego szefa komunikacji.

Zagranica, 6 lutego 2014

Susan Wojcicki szefową YouTube

Menedżerka o polskich korzeniach pokieruje największym serwisem wideo.

Kraj, 20 listopada 2013

RASP nie obawia się zmian po sprzedaży "Forbesa"

Wydawca przekonuje, że potencjalna sprzedaż tytułu nie będzie miała wpływu na polską edycję.

Kraj, 23 października 2013

RASP łączy struktury w marketingu

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska konsoliduje marketing.

Kraj, 27 września 2013

Na rynek wchodzi nowy operator komórkowy Truphone

Ofertę adresuje do firm, których pracownicy dużo podróżują.

Kraj, 2 września 2013

Danone, Kompania Piwowarska i Tchibo liderami CSR

Ogłoszono wyniki trzeciej edycji konkursu Liderzy Zrównoważonego Rozwoju organizowanego przez "Forbes" i PwC.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Onet i Ringier wydzielają biuro reklamy

Powstaje nowa spółka odpowiedzialna za sprzedaż reklam w Grupie Onet i Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 11 czerwca 2013

Ringier pakietuje wydania tabletowe

Wydawca łączy trzy wydania tabletowe we wspólną ofertę reklamową.

Kraj, 29 maja 2013

BNP Paribas dla zamożnych

Bank promuje swoje usługi bankowości prywatnej.

Kraj, 13 marca 2013

Andrzej Stepanów przechodzi z Ringiera do Gremi

Szef marketingu wydawcy m.in. "Newsweeka" i "Forbesa" zmienia pracę.

Kraj, 5 listopada 2012

Porsche promuje trzy modele

Ruszyła kampania reklamowa trzech modeli Porsche: Cayenne, Panamera oraz 911. Za realizację kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.

Kraj, 25 października 2012

Samsung promuje Galaxy Note II

Ruszyły intensywne działania wspierające sprzedaż urządzenia.

Kraj, 19 października 2012

Ofeminin rozpoczyna kampanię wizerunkową

Serwis z portfolio Ringier Axel Springer rozpoczyna długofalowe działania promocyjne.

Kraj, 28 września 2012

"Pierwszy Milion" wchodzi na rynek

Ringier Axel Springer Polska bada rynek magazynów biznesowych. Stawia jednak na właścicieli niedużych firm.

Kraj, 27 września 2012

"Forbes" testuje dodatek lifestyle'owy

Magazyn biznesowy po raz pierwszy dołączy suplement "Quality Men".

Kraj, 4 września 2012

Kampania promocyjna Eski Rock

W ramach akcji firma będzie m.in. sponsorowała program Kuby Wojewódzkiego.

Zagranica, 14 sierpnia 2012

Manchester United wyceniony na 2,3 mld dolarów

Klub piłkarski jest najcenniejszą drużyną na świecie.

Kraj, 9 lipca 2012

Bonnier tworzy dziennik na tablety

"Puls Biznesu" będzie miał indywidualne wydanie na tablety.

Kraj, 14 czerwca 2012

Wystartowała kampania nowego Forda Rangera 4x4

Dominującym medium działań reklamowych jest internet zakupiony przez Mindshare Polska.

Kraj, 9 maja 2012

Nowa kampania reklamowa Comarchu

Producent oprogramowania rozpoczyna komunikację wizerunkową.

Kraj, 8 lutego 2012

Kobosko zamiast Lisa we "Wprost"

Wydawca "Wprost" zakończył współpracę z Tomaszem Lisem i funkcję naczelnego powierzył Michałowi Kobosce.

Kraj, 26 stycznia 2012

Kredyt Bank dla zamożnych

Bank reklamuje ofertę skierowaną do bogatych klientów.

Zagranica, 20 grudnia 2011

Twitter dostał 300 mln dol. na rozwój

Pieniądze pochodzą od saudyjskiego milionera księcia Alwawleeda bin Talala.

Artykuły weekendowe, 10 listopada 2011

Nie reklama? Timex chwali się Lisem

Jak zapowiadał, tak zrobił - Tomasz Lis przebiegł maraton w Nowym Jorku w koszulce z logo Timeksa.

Kraj, 26 października 2011

Lavazza wspiera sprzedaż ekspresów A Modo Mio

Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.

Kraj, 25 października 2011

Marcin Gudowicz ma dołączyć do BR TVP

Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.

Kraj, 21 października 2011

"Forbes" z trzema dodatkami i kampanią

Listopadowe wydanie magazynu promowane jest w m.in. w telewizji i radiu.

Kraj, 29 września 2011

"National Geographic" z książką Piotra Kraśki

Wydawca postanowił powtórzyć akcję zachęcony sukcesem sprzedażowym lipcowego wydania, do którego dołączono książkę Beaty Pawlikowskiej "Blondynka w Amazonii".

Kraj, 15 września 2011

Forbes.pl i StockWatch.pl łączą siły

Zintegrowana platforma komunikacyjna dla środowisk biznesu.

Kraj, 13 września 2011

Solorz-Żak biznesmenem z największym potencjałem reklamowym

Ekwiwalent reklamowy publikacji o nowym właścicielu Polkomtela wyniósł niemal 2 mln zł - podaje Press-Service Monitoring Mediów.

Kraj, 7 września 2011

Jerzy Dudek reklamuje golfa

Sport jest promowany w internecie.