M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ford Motor Co. (firma)"

Zagranica, 16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

Zagranica, 7 stycznia 2008

Ford negocjuje z Tata Motors sprzedaż Jaguara i Land Rovera

Ford Motor Co. prowadzi zaawansowane rozmowy z indyjskim koncernem Tata Motors na temat sprzedaży dwóch swoich brytyjskich marek: Jaguara i...

Zagranica, 13 czerwca 2007

Ford wystawił na sprzedaż Jaguara i Land Rovera

Po miesiącach spekulacji Ford Motor Company oficjalnie poinformował, że wystawi na sprzedaż grupę Premier Automotive Group (PAG), do której należą...

Zagranica, 31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

Zagranica, 6 października 2006

Toby Barlow przejął w JWT odpowiedzialność za obsługę Forda

Tomy Barlow, executive creative director agencji JWT (należącej do WPP Group) w Nowym Jorku, przeszedł do oddziału w Detroit, gdzie...

Zagranica, 1 lutego 2006

Accenture pracuje dla Forda nad optymalizacją wydatków marketingowych

Ford Motor Co. w USA wynajął Accenture do opracowania planu optymalizacji wydatków marketingowych. Może to zaowocować gwałtownymi zmianami dotyczącymi konstrukcji...

Zagranica, 31 stycznia 2006

Paul Thomas został wiceprezesem Forda ds. marketingu paneuropejskiego

W strukturach Ford Motor Company awansował Paul Thomas, dotychczas dyrektor zarządzający w Wielkiej Brytanii, obecnie wiceprezes marketingu na Europę. Thomas...

Zagranica, 9 stycznia 2006

Sprzedaż Toyoty w USA wzrosła w ub.r. o 10 proc., sprzedaż GM spadła o 4 proc.

Toyota jest koncernem z największym wzrostem sprzedaży za zeszły rok. Wśród innych rosnących koncernów są: Nissan (+9,6 proc.), Audi (+6,4...

Zagranica, 22 grudnia 2005

Ford po raz pierwszy przeprowadzi kampanię przy usługach video-on-demand

Ford Motor Co. rozpocznie w tym miesiącu swoją pierwszą kampanię w "kanale" video-on-demand (VOD, wideo na żądanie). Partnerem koncernu w...

Zagranica, 19 grudnia 2005

Ford nie zrezygnuje z reklamy w pismach gejowskich

Ford Motor Co. w USA zapowiedział, że będzie nadal reklamował swoje samochody w pismach gejowskich. Tym samym zrezygnował ze swojej...

Zagranica, 26 października 2005

Bill Ford wystąpi w kampanii Forda w USA, firma w nowej strategii stawia na innowacje

Bill Ford, przewodniczący rady nadzorczej Ford Motor Co., wystąpi w kampanii wizerunkowo-korporacyjnej Forda w Stanach Zjednoczonych, pierwszej od 2002 r....

Zagranica, 3 sierpnia 2005

Kontrowersyjne zabiegi Lexusa o product placement w gazetach

Sprzeczne opinie i dyskusje o przyszłości reklamy w prasie wywołuje ostatnio amerykańska kampania reklamowa Lexusa. Poza korzystaniem z tradycyjnych modułów...

Zagranica, 22 grudnia 2004

Richard Stoddart prezesem Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych

Tom Bernardin, president i CEO Leo Burnett Worldwide, mianował Richarda Stoddarta prezesem Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych. Stoddart wcześniej przez...

Zagranica, 15 grudnia 2004

Przetarg Jaguara pod specjalnym nadzorem

Koncern Jaguar (należący do Ford Motor Co.) wynajmuje agencje konsultingowe do przeprowadzenia globalnego przetargu reklamowego. Przeprowadzeniem tego projektu zajmą się:...

Kraj, 26 października 2004

Ford promuje możliwość wygrania 4 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. Podobnie jak w wypadku poprzedniej akcji...

Kraj, 13 października 2004

Ford promuje kolejną kumulację - możliwość wygrania 3 samochodów

Ford Motor Company wystartował z kolejną kampanią reklamową promującą możliwość wygrania samochodów w kumulacji. W DS "MMP" 28 września pisaliśmy...

Kraj, 28 września 2004

Ford Motor Company umożliwia wygranie dwóch samochodów w kumulacji

Ford Motor Company rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje możliwość wygrania dwóch samochodów. W "Gazecie Wyborczej" ukazał się layout prezentujący...

Kraj, 3 września 2004

Ford promuje nowego diesla Mondeo w kampanii wizerunkowej

Ford Motor Company wystartował z kampanią reklamową diesla Mondeo TDcI z nowym sześciocylindrowym silnikiem. Będzie się ona toczyła we wrześniu....

Kraj, 3 lutego 2004

Ford rozpoczął kampanię swojego minivana - Forda Focus C-Max

Koncern Ford Motor Company rozpoczął kampanię reklamową nowego modelu - pierwszego minivana tej marki - Forda Focus C-Max. Kreację przygotowała...

Kraj, 20 stycznia 2004

Ford przeprowadzi kampanię "FX" promującą trzy modele samochodów

Spółka Ford Motor Company rozpoczyna kampanię reklamową "FX", w której prezentowane będą trzy modele samochodów Ford. Kreację przygotowała agencja Gruppa...

Zagranica, 17 grudnia 2003

Ford promuje Sport Ka "Evil Twin" kampanią mobilną

Ford Motor w Wielkiej Brytanii rozpoczął kampanię marketingu mobilnego dla swojego najnowszego modelu Ford Ka - Sport Ka "Evil Twin"....

Kraj, 8 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i TVN 24 przygotowały kampanię auta Focus C-Max

Koncern Ford Motor Company prowadzi kampanię reklamową związaną z modelem Focus C-Max, który pojawi się na polskim rynku w lutym...

Zagranica, 3 grudnia 2003

Barceloński budżet Seata przechodzi z agencji Bates do Greya

Oceniany na 80 mln dol. międzynarodowy budżet reklamowy należącego do grupy Volkswagen koncernu Seat przechodzi z barcelońskiej agencji Bates Worldwide...

Kraj, 6 listopada 2003

Ford promuje wyposażenie i lakier metalic gratis modelu Focus

Ford Motor Company Polska zareklamuje w listopadzie br. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w radiu bogate wyposażenie i lakier metalic...

Zagranica, 6 listopada 2003

"Magic" Johnson i jego rodzina w kampanii samochodu Lincoln Navigator

"Magic" Johnson, gwiazda koszykówki, i jego syn Andre występują w nowej telewizyjnej kampanii samochodu Lincoln Navigator marki Ford Motor Co....

Zagranica, 5 sierpnia 2003

Ford Motor Co. zapowiada teaserem nowy model samochodu F-150

Ford Motor Co. rozpoczął teaserową kampanię reklamową mającą poinformować o premierze nowego modelu pickupa Ford F-150. Samochód pojawi się na...

Kraj, 29 lipca 2003

Piotr Migdał przechodzi ze Starcomu do MindShare Polska

Piotr Migdał, dotychczasowy media planner w domu mediowym Starcom, przechodzi na stanowisko plannera/buyera do domu mediowego MindShare Polska. W MindShare...

Zagranica, 25 lipca 2003

Niemiecka firma wysyłkowa Quelle rozpoczęła sprzedaż aut przez internet

Quelle, jedna z wiodących na niemieckim rynku firm sprzedaży wysyłkowej, rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów przez internet. Oferta firmy obejmuje samochody...

Zagranica, 13 czerwca 2003

Mazda zmienia obsadę stanowisk marketingowych

Kontrolowany przez Ford Motor Co. oddział Mazda North American Operations (MNAO) zamierza stworzyć stanowisko director of product strategy. Nazwisko osoby,...

Zagranica, 27 marca 2003

James J. O'Sullivan został nowym CEO koncernu Mazda w Ameryce Płn.

James J. O'Sullivan został wybrany nowym prezesem i CEO koncernu motoryzacyjnego Mazda na Amerykę Północną. O'Sullivan rozpocznie pracę 1 kwietnia...

Zagranica, 13 marca 2003

Jeden z szefów Ford Motor Co. jest podejrzany o nieprawidłowości w decyzjach

Nicholas Scheele, chief operating officer w Ford Motor Co., został poddany dochodzeniu ze strony swojego koncernu w związku z decyzjami...

Zagranica, 12 marca 2003

KIA wyda 40 mln dol. na reklamę modelu Sedona Minivan

W Stanach Zjednoczonych ruszyła kampania telewizyjna (w stacjach naziemnych i sieciach kablowych) nowego modelu samochodu KIA Sedona Minivan. Budżet, jaki...

Zagranica, 11 lipca 2002

Agencja reklamowa Young & Rubicam wygrała budżet Land Rovera

Ford Motor Co. zamierza odebrać swój wart 50 mln dol. budżet marki Land Rover na Amerykę Północną teksańskiej agencji reklamowej...

Zagranica, 28 maja 2002

Land Rover rozpoczyna w USA kampanię sportowego modelu Range Rover

Należący do Ford Motor Co. Land Rover North America rozpoczął intensywną kampanię prasową swojego udoskonalonego modelu sportowego Range Rover. Autorem...

Zagranica, 26 kwietnia 2002

Superluksusowy samochód Maybach powraca na rynek

Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz zdecydował o wznowieniu produkcji superluksusowych aut Maybach. Powrotowi marki po 60 latach towarzyszyć będzie kampania reklamowa w...

Zagranica, 12 kwietnia 2002

Fiat wyłonił dwóch finalistów przetargu na budżet marki Stilo

Włoski producent samochodów Fiat wyłonił dwie agencje, które będą walczyć o budżet marki Stilo. W finale znalazły się BGS D'Arcy...

Zagranica, 5 kwietnia 2002

Cap Gemini Ernst & Young przekazuje budżet do StrawberryFrog

Zajmująca się konsultingiem biznesowym firma Cap Gemini Ernst & Young przekazała swój globalny budżet kreatywny do małej niezależnej agencji StrawberryFrog,...

Zagranica, 14 lutego 2002

Ford zareklamuje elektryczny pojazd ThinkCity

Ford Motor Co. planuje zaatakowanie w drugiej połowie 2002 r. rynku europejskiego działaniami marketingowymi dotyczącymi projektu ThinkCity będącego ideą ekologiczną...

Zagranica, 5 lutego 2002

W najnowszej reklamie Volvo wykorzystuje tematykę piłkarską

Wykorzystując emocje rosnące wokół Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w tym roku w Japonii i Koreii Płd.,...

Zagranica, 26 października 2001

Ford Motor Co. w Niemczech stał się kolejną ofiarą wąglika

Volvo, należąca do koncernu Ford Motor Co, stał się ostatnią ofiarą strachu przed wąglikiem. Szwedzki producent aut został zmuszony do...

Zagranica, 13 września 2001

FORD EXPLORER I BRIDGESTONE/FIRESTONE TRACĄ ZAUFANIE KLIENTÓW

Wyniki badań Gallupa pokazują, że marka Explorer, auta produkowanego przez Ford Motor Co., oraz opony Bridgestone/Firestone cieszą się złą opinią...

Zagranica, 17 sierpnia 2001

JAGUAR PRZEKAZUJE SWÓJ BUDŻET INTERAKTYWNY GLOBAL BEACH GROUP

Należąca do Ford Motor Co. firma motoryzacyjna Jaguar Cars z Wielkiej Brytanii skonsolidowała swój globalny, reklamowy budżet interaktywny w rękach...

Zagranica, 23 lipca 2001

PRISM (WPP) NOWĄ AGENCJĄ SPONSORINGOWĄ LAND ROVER

Land Rover, należący do Ford Motor Co., ogłosił PRISM, wchodzącą w skład WPP, swoją agencją sponsoringową. Jest to wynikiem zakończenia...

Zagranica, 20 lipca 2001

FORD WYBIERA BLUEBERRYFROG DO REKLAMY NOWEGO MODELU

Ford Motor Co. zdecydował się na usługi agencji interaktywnej BlueberryFrog w zakresie wprowadzenia na rynek europejski nowego modelu Forda. Wybór...

Zagranica, 13 lipca 2001

SPONSOREM TRASY KONCERTOWEJ JANET JACKSON BĘDZIE JAGUAR

Należąca do Ford Motor Co. marka Jaguar Cars North America będzie sponsorem trasy koncertowej piosenkarki pop Janet Jackson. W trakcie...

Zagranica, 6 lipca 2001

LAND ROVER PRACUJE NAD WIZERUNKIEM MARKI

Należąca do Ford Motor Co. marka Land Rover wybrała agencję reklamową Landor Associates, która zajmie się globalnym review brandu i...

Zagranica, 6 lipca 2001

SŁAWNY TENISISTA JOHN MCENROE WYSTĘPUJE W REKLAMIE LINCOLNA

W nowych spotach reklamowych marki Lincoln, należącej do Ford Motor Co., wystąpi znany tenisista John McEnroe. Kampania reklamowa przygotowana przez...

Zagranica, 23 maja 2001

FIRESTONE PO 100 LATACH WSPÓŁPRACY ROZSTAJE SIĘ Z FORDEM

Producent opon Bridgestone/Firestone Inc. ogłosił zakończenie 100-letniej współpracy z Ford Motor Corp. Rok temu Ford wyraził zastrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa opon...

Zagranica, 2 kwietnia 2001

GLOBALNY BUDŻET JAGUARA W YOUNG & RUBICAM

Należący do Ford Motor Co. Jaguar Cars potwierdził, że jego globalny budżet reklamowy będzie obsługiwać agencja Young & Rubicam. Y&R...

Zagranica, 7 lutego 2001

Y&R PRZEJMUJE WART 125 MLN DOL. GLOBALNY BUDŻET JAGUARA

Jaguar Cars należący do Ford Motors Co. prawdopodobnie przekaże swój globalny budżet, którego wartość wynosi 125 mln dol., agencji Young...