M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ford (marka)"

Kraj, 2 kwietnia 2015

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

Kraj, 11 lipca 2014

Ford angażuje użytkowników Xboksa

Marka promuje w grze technologię silników EcoBoost.

Zagranica, 8 kwietnia 2014

Nissan zastąpi Forda jako sponsor LM

Japoński koncern będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej Ligi Mistrzów od następnego sezonu, rozpoczynającego się jesienią br. Kontrakt będzie obowiązywał przez minimum cztery lata.

Kraj, 18 lutego 2014

Joanna Pawluk koordynatorem obsługi Forda z ramienia Mindshare

Menedżer awansował w strukturach Mindshare Polska.

Kraj, 6 lutego 2014

Ford rozpoczął wsparcie nowych modeli samochodów [wideo]

W nowej kampanii marketer promuje Transit Connect i Tourneo Connect.

Kraj, 31 stycznia 2013

Ogilvy Action autorem nowej kampanii Forda

Ruszyła komunikacja promująca wyprzedaż rocznika 2012.

Kraj, 26 listopada 2012

Magazyn "Ego" ma już 4 tys. użytkowników

Tytuł na tablety chwali się pierwszymi wynikami.

Kraj, 22 października 2012

Ogilvy Action dla Forda B-Max

Niebawem rusza kampania telewizyjna dla nowego modelu.

Kraj, 1 sierpnia 2012

Ogilvy Action dla Forda B-Max

Na autorów najlepszych zdjęć konkursowych czeka aż 100 sztuk tego modelu.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 31 maja 2012

Ogilvy Action dla marki Ford

Agencja przygotowała projekt dla modelu Transit.

Zagranica, 22 lutego 2012

Ford, Tesco i Morrisons w "Sun on Sunday"

Po zamknięciu "News of the World" News International wystartuje z nowym tytułem.

Kraj, 15 lutego 2012

Auta Infiniti po raz pierwszy w telewizji

Dystrybutor samochodów japońskiej marki Infiniti rusza z jej pierwszą kampanią reklamową w telewizji.

Kraj, 14 listopada 2011

Andrzej Kownacki awansuje w San Markos

Będzie drugim - obok Tomasza Chojnackiego - dyrektorem kreacji w agencji.

Kraj, 13 października 2011

Orlen promuje oleje Platinum Max Expert

Nowa linia olejów napędowych promowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 13 września 2011

Tomasz Szewczyk kreatywnym w Tippingpoint

W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 28 czerwca 2011

Rodzinne minivany Forda

Celem kampanii Forda jest dotarcie do tych, którzy wyjeżdżają na wakacje.

Zagranica, 5 maja 2011

WPP i IMG współpracują przy licencjach

Wspólnym przedsięwzięciem firm pokieruje Bruno Maglione.

Zagranica, 31 marca 2011

Marketerzy opuszczają MySpace

Wiele największych marek przestaje korzystać z serwisu w projektach komunikacji z konsumentami.

Kraj, 2 lutego 2011

Ford podkreśla innowacje modelu C-Max [WIDEO]

Marketer włączył do kampanii reklamowej działania w internecie, w tym platformy społecznościowe, portale i aplikację.

Kraj, 1 lutego 2011

Ford szuka dzieci do serialu w sieci

Produkcja jest związana z kampanią i premierą nowego modelu.

Kraj, 10 marca 2010

Anna Szczepanik account directorem w Star Advertising

Anna Szczepanik dołączyła do działu client service agencji reklamowej Star Advertising. Objęła nowe w firmie stanowisko account directora. Do jej...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Agencja Prime PR pracuje dla nowego projektu Auto-Boss Moto Movies

Agencja Prime PR rozpoczyna projekt Auto-Boss Moto Movies - multimedialny przewodnik motoryzacyjny. W ramach przedsięwzięcia realizowanego na rzecz firmy Auto-Boss,...

Zagranica, 3 kwietnia 2009

Peter Horbury szefem designu Volvo Car Corporation

Peter Horbury przejmie 1 maja br. obowiązki szefa działu projektowania produktów w Volvo Cars. Zastąpi Steve'a Mattina, który odchodzi z...

Kraj, 2 marca 2009

Tomasz Rytwiński dyr. handlowym Grupy PGD na Śląsku

Grupa PGD, importer m.in. marki aut Infiniti w Polsce, utworzyła stanowisko dyrektora handlowego regionu śląskiego. Objął je Tomasz Rytwiński, ostatnio...

Kraj, 12 lutego 2009

Zoom Advertising powiększa zespół

Zespół agencji reklamowej Zoom Advertising zasiliły trzy nowe osoby. Julia Motylińska i Janusz Wiśniewski objęli stanowiska account managerów, a Bartosz...

Zagranica, 15 października 2008

Ford współpracuje w Europie z "Glamour" przy launchu modelu Ka

Ford w Europie współpracuje z należącym do wydawnictwa Conde Nast miesięcznikiem "Glamour" przy wprowadzeniu na rynek modelu Ford Ka. W...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Według Gemiusa co czwarty internauta chce kupić w ciągu roku auto

Jak wynika z raportu Gemiusa "Internauci a rynek samochodów nowych i używanych", niemal co czwarty internauta (23 proc.) wyraża chęć...

Zagranica, 24 lipca 2008

Internauci coraz bardziej nie akceptują agresywnych reklam w internecie

73 proc. badanych w Wielkiej Brytanii deklaruje, że zaprzestało korzystania z przynajmniej jednej ze swoich ulubionych stron internetowych ze względu...

Kraj, 27 czerwca 2008

Wunderman wzmacnia dział kreacji

Ernest Pasierbiński został art directorem w agencji Wunderman (grupa Young & Rubicam Brands). Pasierbiński pracował wcześniej na podobnym stanowisku w...

Kraj, 17 stycznia 2008

Justyna Bublijewska regional account managerem SoHo Square

Justyna Bublijewska objęła w agencji reklamowej SoHo Square (Ogilvy Group Poland) stanowisko regional account managera. Wspólnie z Marcinem Kieszczyńskim, który...

Kraj, 1 sierpnia 2007

W czerwcu wartość product placement w serialach głównych stacji TV wyniosła 6,1 mln zł

Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach TV pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów w czerwcu...

Zagranica, 31 lipca 2007

Ford zaskakuje Wall Street niespodziewanym i dużym zyskiem kwartalnym

Po serii złych raportów kwartalnych koncern Ford znów zaskoczył rynek, tym razem pozytywnie, prezentując zaskakująco duży zysk za drugi kwartał...

Kraj, 22 czerwca 2007

Manekin ambasadorem projektu Ford Polska

Ford Polska rozpoczął kampanię BTL-ową skoncentrowaną na temacie ochrony pieszych. Celem akcji jest poinformowanie o najwyższych standardach produkcji aut marki...

Kraj, 23 października 2006

Demo przygotowała dwie akcje dla nowych projektów motoryzacyjnej grupy PGD

Demo Effective Launching przygotowała dwie akcje dla grupy dilerskiej PGD. Jedna z nich dotyczy wsparcia otwarcia warszawskiego Centrum Motoryzacyjnego Toruńska,...

Zagranica, 6 października 2006

Toby Barlow przejął w JWT odpowiedzialność za obsługę Forda

Tomy Barlow, executive creative director agencji JWT (należącej do WPP Group) w Nowym Jorku, przeszedł do oddziału w Detroit, gdzie...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Rynek sprzedaży nowych aut nadal w dołku, Toyota liderem z niewielkim wzrostem rok do roku

W lipcu sprzedanych zostało w Polsce 18 991 nowych samochodów osobowych - o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem. To...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Kraj, 9 sierpnia 2006

Skoda przygotowuje europejską imprezę objazdową wspierającą launch Roomstera, w Polsce - w Poznaniu

Koncern Skoda zorganizuje objazdową imprezę Roomster Roadshow, która będzie elementem launchu nowego modelu Roomster. Impreza zagości w 18 miastach w...

Kraj, 20 lipca 2006

Skoda planuje na wrzesień launch Roomstera, najważniejsze wydarzenie marketingowe dla firmy w tym roku

Skoda Auto Polska przygotowuje się do jedynej tegorocznej premiery nowego modelu - samochodu Roomster. Kampania rozpocznie się we wrześniu. Będzie...

Kraj, 26 czerwca 2006

Trzy nowe osoby w Universal McCann

Zespół domu mediowego Universal McCann zasiliło trzech pracowników. Anna Kupczyk dołączyła do działu zakupu prasy jako press buyer, wcześniej pracowała...

Kraj, 2 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna ofensywę na rynku samochodów dostawczych i ciężarowych

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) wprowadza do Polski pełną gamę samochodów dostawczych i ciężarowych. Do tej pory koncern...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

Zagranica, 9 lutego 2006

Ford pokazuje Kermita w reklamie, GM wykorzystuje to w wyszukiwarce

Firma Ford wykupiła za 2,5 mln dol. reklamę telewizyjną w przerwie finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W reklamie, która...

Kraj, 8 lutego 2006

Honda Civic najpopularniejszym modelem, a Toyota marką w styczniowym rankingu MojeAuto.pl

Honda Civic zwyciężyła w styczniowym rankingu Top Ten serwisu MojeAuto.pl. Na drugim miejscu znalazła się rynkowa premiera - Fiat Grande...

Zagranica, 22 grudnia 2005

Ford po raz pierwszy przeprowadzi kampanię przy usługach video-on-demand

Ford Motor Co. rozpocznie w tym miesiącu swoją pierwszą kampanię w "kanale" video-on-demand (VOD, wideo na żądanie). Partnerem koncernu w...

Kraj, 21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

Kraj, 23 czerwca 2005

Związek Motoryzacyjny SOIS promuje części zamienne pochodzące od producentów

Ruszyła kampania edukacyjna promująca stosowanie części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów. Kreacja wykorzystuje nawiązanie do instrumentów muzycznych - tylko precyzyjny...