M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Forma (marka)"

Kraj, 15 grudnia 2004

Motor Presse zwiększy liczbę wydań "Men's Health"

Wydawnictwo Motor Presse Polska zamierza w przyszłym roku wydać 12 edycji magazynu "Men's Health". W tym roku ukazało się ich...

Kraj, 21 września 2004

Średnia sprzedaż "Men's Health" przekroczyła planowany próg 60 tys. egzemplarzy

Według danych Motor-Presse Polska pochodzących ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż miesięcznika "Men's Health" od momentu pojawienia się na...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Motor Presse Polska zamierza jesienią wprowadzić nowy tytuł na licencji

Wydawnictwo Motor Presse Polska jesienią br. wprowadzi na rynek nowy tytuł na zagranicznej licencji. "Pracujemy nad nowym produktem, który będzie...

Kraj, 22 czerwca 2004

Powstała galeria internetowa specjalizująca się w prezentacjach ilustratorów

Powstała galeria internetowa promująca młodych artystów pod nazwą www.illustrateyourself.com. Specjalizuje się w prezentacjach grafików. Jej celem jest ułatwienie klientom dotarcia...

Kraj, 28 listopada 2003

Ceny reklam w "Men's Health" będą tańsze niż w "CKM" i "Playboyu"

Ceny reklam w nowym męskim miesięczniku "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który zadebiutuje 12 grudnia br., będą średnio o kilkadziesiąt procent...

Przetargi, 7 listopada 2003

Motor-Presse Polska samo przygotuje kampanię "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska podjęło decyzję o zawieszeniu procedury przetargowej na obsługę reklamową nowego miesięcznika "Men's Health". Jak powiedział Krzysztof Komar,...

Kraj, 15 września 2003

HP wspiera akcjami promocyjnymi projektory oraz sprzęt masowy

Firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła konkurs, którego celem jest promocja projektorów multimedialnych tej firmy. Uczestnicy mogą do 15 października br. poprzez...

Kraj, 2 września 2003

Motor Presse będzie reklamować debiut magazynu "Men's Health"

Wydawnictwo Motor Presse Polska planuje wsparcie reklamowe dla nowego męskiego tytułu - "Men's Health". "Men's Health" zastąpi wydawany od 2001...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Cosmopolitan Cosmetics wspiera sprzedaż nowego zapachu Mexx

Firma Cosmopolitan Cosmetics Polska wprowadziła na rynek nowy zapach - Mexx Pure Life. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach: Mexx...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Procter & Gamble wiąże markę Old Spice z Maratonem Warszawskim

Procter & Gamble zaangażował się w organizację tegorocznej edycji Maratonu Warszawskiego. Do nazwy zawodów wprowadzono brand Old Spice, kosmetyków dla...

Kraj, 18 lipca 2003

Rusza kampania reklamowa telefonów M55 Siemensa

Siemens Sp. z o.o. ICMD rozpoczął kampanię launchową nowego modelu telefonu komórkowego M55. Kampania będzie trwała od połowy lipca do...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Adidas Poland uruchamia kampanię promującą technologię Climacool

Adidas Poland Sp. z o.o. startuje z początkiem kwietnia z kampanią reklamową promującą technologię ClimaCool2. Jest to część globalnej kampanii,...

Kraj, 31 marca 2003

Reebok przeznaczy gros budżetu marketingowego na wsparcie RBK

Reebok Poland SA rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej linii produktowej RBK kierowanej do młodzieży ceniącej styl i chcącej być na...

Kraj, 14 listopada 2002

Carlsberg Okocim SA rozpoczął promocję pod hasłem "Narciarski raj"

Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął 8 listopada br. promocję konsumencką "Narciarski raj". Jej zasady widnieją na etykietach, w które zaopatrzono...

Kraj, 4 listopada 2002

Wspólny konkurs marki Carlsberg i magazynu "Forma"

Marka piwa Carlsberg, należąca do grupy Carlsberg-Okocim SA, oraz wydawnictwo Motor-Presse Polska są organizatorami konkursu konsumenckiego dla czytelników miesięcznika "Forma"....

Kraj, 17 września 2002

Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii reklamowej prezerwatyw RFSU

Rozpoczęła się kampania reklamowa prezerwatyw RFSU, obejmujaca na razie wrześniowe wydania magazynów: "Cosmopolitan", "Playboy", "CKM", "Forma", "Maxim", "Film", "Auto Świat",...

Kraj, 2 września 2002

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza na rynek perfumy Cindy Crawford

Cosmopolitan Cosmetics (CC) wprowadzi do sprzedaży jesienią br. sześć nowych produktów. W kategorii produktów prestiżowych będą to Gucci Eau de...

Kraj, 28 sierpnia 2002

W akcji "Happy Events" wzięło udział 20 tys. uczestników

Tegoroczna, a zarazem już druga z kolei akcja promowania czynnego spędzania czasu wolnego w klubach aktywnego wypoczynku "Happy Events" zakończyła...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Motor Presse zadowolone z wyników letniej akcji promocyjnej

Wydawnictwo Motor Presse Polska rozdystrybuowało podczas wakacyjnej akcji promocyjnej 33 tys. sztuk dwóch swoich tytułów: magazynu dla mężczyzn "Forma" i...

Kraj, 25 czerwca 2002

Promocja magazynów G+J Polska w ramach akcji letniej "Happy Events"

Wydawnictwo G+J Polska będzie prowadzić letnią sprzedaż swoich tytułów w największych turystycznych miejscowościach na Wybrzeżu i na Mazurach. Działaniami objęte...

Kraj, 7 czerwca 2002

Radio Zet współorganizatorem wakacyjnej akcji "Happy Events"

Radio Zet jest współorganizatorem letniej akcji "Happy Events" organizowanej przez firmę Happy Events z Poznania. Akcja ta polega na promocji...

Kraj, 23 maja 2002

Futbolowa promocja Wilkinsona Sword

Agencja Reklamowa Epoka przygotowała kampanię PR dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka...

Kraj, 9 maja 2002

Adidas rozpoczyna kampanię reklamową związaną z piłką nożną

Adidas rozpocznie w połowie maja br. kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. "Celem...

Kraj, 26 kwietnia 2002

SSL Healthcare będzie promować nowe produkty marki Durex

Koncern SSL Healthcare Polska będzie promować swoje nowe produkty, głównie nowy rodzaj prezerwatywy "now easy-on". Produktowe działania reklamowe zaplanowane są...

Kraj, 24 kwietnia 2002

Beiersdorf-Lechia będzie promować nowe kosmetyki dla mężczyzn

Koncern Beiersdorf-Lechia, właściciel marki Nivea for Men, wprowadził na rynek nowe produkty w trzech seriach kosmetyków Mild, Sensitive, Extra Fresh....

Kraj, 21 marca 2002

Reebok rozpoczyna repozycjonowanie swoich produktów

W kwietniu br. rozpoczyna się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Reebok, której kreację polski oddział koncernu przygotował we własnym zakresie. "Celem...

Kraj, 21 marca 2002

Anna Kurnikowa reklamuje buty ClimaCool Adidasa w telewizji

Rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa jest bohaterką telewizyjnych reklam butów ClimaCool firmy Adidas. Kreacją spotów telewizyjnych i layoutów prasowych na potrzeby...

Kraj, 18 marca 2002

W kwietniu br. pojawi się bezpłatne pismo dla mężczyzn "SuMa"

Na polskim rynku prasowym pojawi się w kwietniu br. pierwszy numer bezpłatnego pisma dla mężczyzn "SuMa". "Na rynku pism bezpłatnych...

Kraj, 8 maja 2001

GREY WARSZAWA ADAPTUJE KAMPANIĘ REKLAMOWĄ NOKII 3330

W czerwcu br. w kinach i w Internecie odbędzie się kampania reklamowa nowego telefonu Nokia 3330. Adaptację kampanii globalnej przygotowała...