M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fox Kids (firma)"

Kraj, 13 lutego 2009

Altea i ITC przygotowały nową reklamę marki Haribo

Haribo Polska rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową opartą na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie "Oblicza radości". Film reklamowy - inspirowany sześcioma...

Kraj, 21 grudnia 2006

Jetix wprowadza usługę VoD na swojej witrynie internetowej

Kanał telewizyjny dla dzieci Jetix uruchamia bezpłatnie usługę VoD (wideo na żądanie). Usługa będzie dostępna na witrynie internetowej stacji dla...

Kraj, 6 lipca 2006

Jetix chce zwiększyć widownię poprzez kolejną edycję promocji "Zbieraj kody, łap nagrody"

Na wakacje kanał telewizyjny Jetix zaplanował drugą edycję promocji "Zbieraj kody, łap nagrody". Pierwsza edycja konkursu zakończyła się w połowie...

Kraj, 25 kwietnia 2005

Czwarta kampania marki Pysio w tym roku w telewizji

Wystartowała czwarta w tym roku kampania reklamowa marki soków Pysio (Agros Nova) w telewizji. Potrwa ona 5 tygodni, a swoim...

Kraj, 20 grudnia 2004

Fox Kids Play w cyfrowej telewizji kablowej Aster

Aster, warszawska sieć kablowa i internetowa, wprowadza do oferty cyfrowej telewizji kablowej kanał Fox Kids Play, drugi po Fox Kids...

Zagranica, 30 listopada 2004

Jetix przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci

Jetix Europe, właściciel kanału telewizyjnego dla dzieci Jetix (wcześniej Fox Kids), przygotował specjalny przewodnik dotyczący reklam kierowanych do dzieci. Przewodnik...

Kraj, 5 listopada 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek makarony Lubelli dla dzieci

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzajacą na rynek nową linię makaronów Lubella dla dzieci. Na kampanię trwającą od...

Kraj, 4 listopada 2004

Konkurs Jetix Mania wspiera zmianę nazwy Fox Kids na Jetix

Fox Kids, kanał telewizyjny dla dzieci zmieniający od początku przyszłego roku nazwę na Jetix, rozpoczął kolejny, trzeci konkurs dla swoich...

Kraj, 4 listopada 2004

Mediaedge:cia przygotował kampanię kremów czekoladowych Terravita

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kremów czekoladowych marki Terravita produkowanych przez firmę Eurovita. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom...

Kraj, 2 listopada 2004

Nestle wprowadza na polski rynek markę Smarties

Firma Nestle wprowadza na rynek polski drażetki Smarties. Produkt ma postać kolorowych kapsułek wypełnionych mleczną czekoladą. W Polsce dostępne w...

Kraj, 2 listopada 2004

Marta Wiercińska dołączyła do zespołu At Mediów

Marta Wiercińska dołączyła do zespołu firmy At Media, domu sprzedaży kanałów tematycznych. Objęła stanowisko junior sales executive. Ostatnio związana była...

Kraj, 21 października 2004

Kanał filmowy Cinemax w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat poinformował o podpisaniu umowy z HBO, producentem i dystrybutorem nowego kanału filmowego Cinemax. Kanał startuje w połowie lutego...

Kraj, 14 października 2004

Maspex rozpoczął relaunchową kampanię telewizyjną Mlekołaków

Wystartowała kampania telewizyjna związana z relaunchem Mlekołaków (Grupa Maspex Wadowice). Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw wykorzystuje...

Kraj, 15 września 2004

Star Foods wspiera kampanią nową promocję

Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą "Mania Strachachania" przygotowała i...

Kraj, 9 września 2004

Gruppa 66/Ogilvy przygotowała promocję dla Star Foods

Ruszyła nowa promocja konsumencka Star Chips X-Promo przygotowana i realizowana dla Star Foods przez agencję Gruppa 66/Ogilvy. Tematem przewodnim kampanii...

Kraj, 30 sierpnia 2004

Lego Polska wspiera kampanią launch serii zabawek Lego Kingths Kingdom, w planach kolejne kampanie

Lego Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową serię zabawek Lego Knigths Kingdom. Kreacja przygotowana została centralnie, a...

Kraj, 23 sierpnia 2004

McDonald's zareklamuje nowy Happy Meal i zorganizuje Dzień Otwartych Drzwi

McDonald's Polska rozpocznie pod koniec sierpnia br. program Happy Meal Crayola. "Celem akcji, która potrwa do 23 września br., będzie...

Kraj, 23 sierpnia 2004

At Media będą obsługiwały kanał AXN

Od początku września br. firma At Media zajmie się sprzedażą czasu reklamowego kanału AXN. Stacja AXN kierowana jest przede wszystkim...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Electronic Arts poszerzy kanały reklamy gier komputerowych

Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera rynku gier komputerowych, zapowiada, że zerwie z tradycyjnym w naszym kraju modelem reklamy...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Monolith Films i McDonald's przygotowują wspólny projekt promocyjny

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu "W 80 dni...

Kraj, 13 lipca 2004

LU Polska reklamuje Pieguski w telewizji

LU Polska rozpoczęła wczoraj telewizyjną kampanię reklamową ciastek Pieguski. Przygotowana ona została przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw i dom...

Kraj, 9 lipca 2004

Kampania Publicis dla wody Nestle Aquarel

Wystartowała nowa kampania reklamowa wody Nestle Aquarel przygotowana przez Publicis. Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na...

Kraj, 15 czerwca 2004

Cyfra Plus i Canal Plus przygotowały letnie edycje działań reklamowych

Cyfra Plus przygotowała specjalną kampanię wizerunkową skierowaną do młodych widzów i ich rodziców. Jej celem jest wsparcie wizerunku marki jako...

Kraj, 25 maja 2004

CB4 Promocja adaptuje globalną kampanię gry "Harry Potter - więzień Azkabanu"

Agencja CB4 Promocja jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej gry tej firmy "Harry Potter - więzień Azkabanu" dostępnej...

Kraj, 20 maja 2004

Altana Pharma kieruje reklamę marki Sanostol do dzieci

Firma farmaceutyczna Altana Pharma przeprowadza kampanię reklamową marki Sanostol (tabletki). Głównym medium kampanii jest telewizja (stacje niszowe, m.in. Fox Kids,...

Kraj, 5 maja 2004

Mieszko SA chce umocnić pozycję lidera kategorii cukierków musujących, rusza kampania Zozoli

Mieszko SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową cukierków musujących Zozole. Kampania potrwa do 20 czerwca i obejmie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN,...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Nowa kampania reklamowa Peugeot 307SW

Od 23 kwietnia do 23 maja 2004 r. potrwa kampania reklamowa Peugeot 307 SW "Codziennie wielkie kino" przygotowana przez Euro...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Toruń-Pacyfic wspiera w TV "piłkarską" promocję płatków śniadaniowych

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...

Kraj, 20 kwietnia 2004

GP Battery przeprowadzi wizerunkową kampanię reklamową

GP Battery Poland, producent baterii, rozpoczyna dziś kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości marki GP. Strategię i kreację kampanii...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kolejny etap kampanii wizerunkowej Maspeksu

Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. soków marchwiowo-owocowych Kubuś kierowanych głównie do dzieci w wieku 4-12 lat, rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię...

Zagranica, 30 marca 2004

Fox Kids rozpoczyna promocję online lodów Power Rangers

Fox Kids rozpoczyna współpracę z firmą Brand Innovations, produkującą m.in. gadżety promocyjne, i niezależną agencją Connexus Group specjalizującą się w...

Kraj, 29 marca 2004

Promocja nowego zestawu Happy Meal została powiązana z filmem "Gdzie jest Nemo"

Koncern McDonald's Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowego zestawu Happy Meal związanego z filmem "Gdzie jest Nemo". Film został właśnie wydany...

Kraj, 26 marca 2004

Fox Kids i ARC Rynek i Opinia rozpoczynają badania opinii wśród dzieci

Fox Kids Entertainment Ltd., nadawca kanału telewizyjnego dla dzieci (Fox Kids), i firma badawcza ARC Rynek i Opinia rozpoczynają internetowe...

Kraj, 2 lutego 2004

Od lutego br. TVN24 dostępny w Cyfrowym Polsacie

Od lutego br. kanał TVN24 (Grupa ITI) będzie dostępny w ofercie platformy Cyfrowy Polsat. W pakiecie podstawowym zastąpi kanał filmowy...

Kraj, 27 stycznia 2004

Maspex wspiera reklamowo i promocyjnie markę soków Kubuś

Maspex Wadowice prowadzi akcję pod hasłem "Kubuś dla Odkrywców" promującą soki marki Kubuś. Wczoraj ruszyła wspierająca ją telewizyjna kampania reklamowa....

Kraj, 27 stycznia 2004

McDonald's Polska rozpoczyna promocję Happy Meal - "Mój brat niedźwiedź"

McDonald's Polska rozpoczyna promocję kolejnego zestawu Happy Meal - "Mój brat niedźwiedź". Potrwa ona do 19 lutego, a jej grupą...

Kraj, 12 grudnia 2003

ARC, Fox Kids i SFeRa wprowadzą internetowe badania dzieci

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia, kanał telewizyjny Fox Kids i agencja interaktywna SFeRa zaproponują klientom pierwsze na rynku internetowe...

Kraj, 10 grudnia 2003

Fox Kids Play będzie dostępny w sieci UPC TK i Vectra

Właściciel nowego kanału telewizyjnego dla dzieci Fox Kids Play - firma Fox Kids Europe Ltd. - podpisał umowę z sieciami...

Kraj, 2 grudnia 2003

Bral został deputy managing directorem Fox Kids na Polskę i region

Maciej Bral został deputy managing directorem (dyrektorem zarządzającym) Fox Kids Europe Ltd. odpowiedzialnym za Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią. Rynki, za...

Kraj, 7 października 2003

Agros Fortuna reklamuje soki Pysio

Agros Fortuna uruchomił kampanię reklamową soków Pysio. Celem kampanii jest promocja nowego zestawu gier i zabaw wprowadzonych na opakowaniu soku...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Fox Kids wydłuża dzienny czas nadawania programu w Polsce

Kanał telewizyjny Fox Kids skierowany do dzieci i młodzieży wydłuża od września br. dzienny czas emisji programu do 18 godzin...

Kraj, 31 lipca 2003

Kanał Fox Kids prowadzi promocję "Letni klub Fox Kids"

Kanał telewizyjny dla dzieci Fox Kids prowadzi promocję "Letni klub Fox Kids". Wyłącznym sponsorem promocji jest brand Boomer, guma do...

Kraj, 18 lipca 2003

McDonald's rozpoczyna kolejną promocję zestawów Happy Meal

W restauracjach McDonald's na terenie całego kraju po raz kolejny pojawią się interaktywne zabawki z serii Action Man i Dr....

Kraj, 23 czerwca 2003

McDonald's reklamuje interaktywne zabawki w zestawach Happy Meal

McDonald's w ramach promocji dołączył do każdego zestawu Happy Meal jedną z 6 interaktywnych zabawek. Zabawki - bohaterowie filmów Disneya...

Kraj, 22 kwietnia 2003

Cartoon Network rozpoczyna współpracę z Discovery Polska

Polski Cartoon Network, telewizyjny kanał dla dzieci należący do koncernu AOL Time Warner Company, od początku maja br. będzie miał...

Kraj, 20 marca 2003

Polsat Cyfrowy zamierza wzmocnić ofertę programową i interaktywną

Platforma Polsat Cyfrowy będzie w br. wzmacniać ofertę programową i usług interaktywnych. "Jeżeli chodzi o ofertę programową, to w pierwszej...

Kraj, 12 grudnia 2002

Noworoczna akcja promocyjna Cyfry Plus

Na pierwszy dzień nowego roku Cyfra Plus przygotowała dla swoich abonentów niespodziankę. Platforma wraz z kanałami tematycznymi Ale Kino!, MTV...

Kraj, 12 grudnia 2002

Noworoczna akcja promocyjna Cyfry Plus

Na pierwszy dzień nowego roku Cyfra Plus przygotowała dla swoich abonentów niespodziankę. Platforma wraz z kanałami tematycznymi Ale Kino!, MTV...

Kraj, 8 listopada 2002

Powstał nowy serwis Wydziału Produkcji Filmowej i Telewizyjnej

Powstał nowy serwis internetowy Wydziału Produkcji Filmowej i Telewizyjnej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi opracowany przez...

Kraj, 9 sierpnia 2002

Trzy nowe kanały telewizyjne w portfolio firmy At Media

At Media, broker czasu reklamowego w telewizyjnych kanałach tematycznych, poszerzył portfolio obsługiwanych przez siebie klientów. Kierownictwo firmy podpisało umowy z...