M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fox (marka)"

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 14 maja 2015

Fox promuje serial "Miasteczko Wayward Pines"

Za media odpowiada Vizeum. Kreację przygotował dział marketingu Fox International Channels Poland.

Kraj, 12 marca 2015

Katarzyna Szeja menedżerem sprzedaży regionalnej w FIC

Fox International Channels wzmacnia struktury. Szeja będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego oraz za projekty specjalne w regionie Europy Środkowej.

Kraj, 21 stycznia 2015

Wirtualna Polska wraca z kampanią [wideo]

Kampania #dzjejesiewpolsce będzie prowadzona w styczniu i lutym br.

Kraj, 10 października 2014

K2 przygotowuje kampanię i event dla telewizji Fox [wideo]

Agencja K2 wygrała obsługę kampanii w konkursie ofert.

Kraj, 19 maja 2014

NC+ reklamuje multiroom

Nowa kampania operatora platformy satelitarnej.

Kraj, 17 marca 2014

Fox promuje "Kosmos"

Nadawca wspiera promocją debiut najnowszej produkcji.

Kraj, 24 lutego 2014

CBS już w ofercie Polsat Media

Atmedia straciły kolejne stacje telewizyjne.

Kraj, 20 stycznia 2014

Atmedia zwalniają, ale zachowują specjalistów z potencjałem

Dom sprzedaży przeprowadził zwolnienia grupowe. Nie objęły one specjalistów z know-how, które ma pozwolić firmie odzyskać utracony biznes.

Kraj, 5 grudnia 2013

Polsat Media przejmie obsługę Kino Polska

Atmedia tracą kolejne stacje.

Kraj, 27 listopada 2013

AXN przechodzi z Atmediów do TVN Media

Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.

Kraj, 29 października 2013

Nowe marki w programie lojalnościowym Atlasa

Marketer rozszerza Program Fachowiec o marki Grupy Atlas.

Kraj, 17 lipca 2013

Fox reklamuje serial z Diane Kruger

Na antenie stacji Fox zadebiutowała nowa produkcja serialowa "The Bridge: Na granicy".

Kraj, 30 listopada 2012

Fox wchodzi do UPC

Stacja wchodzi do oferty największego operatora kablowego.

Kraj, 14 września 2012

Brainshake i Orbita autorami kampanii seriali Fox

FIC promuje jesienną ramówkę.

Kraj, 12 lipca 2012

Dziewiątkowski wzmacnia Fox International

Dział dystrybucji m.in. kanału Fox ma nowego menedżera.

Kraj, 14 lutego 2012

Nat Geo Wild promuje "Tydzień z wielkimi kotami"

Kanał rusza z kampanią swojego nowego cyklu programów.

Kraj, 19 grudnia 2011

Broszkiewicz przeszła z MTV do Fox

Do działu dystrybucji Fox International Channels Poland (FIC) dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko menedżera ds. dystrybucji i marketingu BtoB.

Kraj, 8 września 2011

Black w telewizji [WIDEO]

Marka chce tym razem dotrzeć ze swoją komunikacją do widzów kanałów tematycznych.

Kraj, 23 maja 2011

Pierwsza wspólna akcja promocyjna Cyfrowego Polsatu i Fox

Cyfrowy Polsat i Fox przygotowały wspólną kampanię telewizyjną oraz konkurs dla widzów.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Cyfrowy Polsat wprowadza usługę catch-up tv

Oferta została wprowadzona pod nazwą "Strefa Wideo".

Kraj, 21 marca 2011

Dadacz i Major w teamie Fox International Channels

Firma wzmocniła struktury marketingowe i programmingowe dzięki nowym specjalistom.

Zagranica, 9 lutego 2011

Oglądalność Super Bowl bije rekord

Niedzielną transmisję finału NFL oglądało 111 mln Amerykanów.

Kraj, 7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

Przetargi, 20 stycznia 2011

MagnifiCo dla Fox

Agencja zajmie się promocją nowego serialu.

Kraj, 13 stycznia 2011

Fox startuje ze sprzedażą czasu reklamowego

Stacja będzie obsługiwana przez At Media.

Kraj, 25 listopada 2010

Imperial optymalizuje portfolio marek

Wycofuje z rynku markę papierosów Tiger.

Zagranica, 13 października 2008

Rekordowe 30-minutowe spoty Obamy

Barack Obama, kandydat Partii Demokratycznej na prezydenta USA, kupił po 30 minut czasu antenowego w stacjach CBS i NBC. Pozwoli...

Zagranica, 7 marca 2008

"American Idol" otwiera top 100 programów TV w USA z największym potencjałem

Optimedia opublikował listę 100 programów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych z największym potencjałem w 2007 r. Zestawienie przygotowane zostało w oparciu...

Kraj, 18 kwietnia 2006

Altadis wprowadza i promuje nowe paczki papierosów marki Fox

Altadis Polska wprowadza na rynek papierosy marki Fox 70 mm w paczkach po 24 szt. w cenie 6,05 zł. Jednocześnie...

Kraj, 21 września 2005

Dariusz Samul copywriterem w Polymusie

Do działu kreacji agencji Polymus dołączył Dariusz Samul, obejmując stanowisko copywritera. Przeszedł do agencji z MRM/Momentum, gdzie pracował m.in. dla...

Przetargi, 27 stycznia 2005

Men at Work wygrywa przetarg na obsługę Altadisa

Agencja marketing services Men at Work wygrała przetarg na obsługę full service firmy tytoniowej Altadis. Dotychczas, od marca 2003 r.,...

Przetargi, 18 października 2004

Altadis Polska szuka agencji do obsługi całego portfolio produktów

Firma tytoniowa Altadis Polska prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi całego portfolio produktów firmy (m.in. są...

Kraj, 17 września 2004

Piotr Wielądek account managerem w MRM Momentum Group

Do grona pracowników MRM Momentum Group dołączył Piotr Wielądek, który objął stanowisko account managera odpowiedzialnego za dwie marki produktów tytoniowych...

Kraj, 29 stycznia 2004

Altadis debiutuje z nową międzynarodową marką papierosów Brilliant

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Brilliant. Są one oferowane w dwóch wariantach: lights...

Przetargi, 10 września 2003

Altadis pracuje z firmami z Grupy McCann-Erickson

Po zakończonym przetargu koncern Altadis zdecydował się na powierzenie obsługi reklamowej trzech swoich marek: Spike, Iris i limitowanej Fox, agencjom...