Z okazji zbliżającego się turnieju firma telekomunikacyjna szykuje sporo aktywności marketingowych.
Jego następca - Bruno Duthoit - prawie na pewno zostanie wybrany 19 września.
19 września nasz były operator narodowy zmieni nazwę na Orange Polska i wchłonie Centertela (sieć komórkową).
Wczoraj prezes Maciej Witucki oficjalnie potwierdził krążące od kilku tygodni pogłoski o swoim odejściu.
Wydatki netto mają spaść w tym roku "dwucyfrowo".
Rebranding marki TP na Orange był kosztowny i sprawił, że wśród największych reklamodawców to nasz były operator narodowy najmocniej zwiększył swoje nakłady w ub.r.
Oprócz strategicznego partnerstwa z Orange serwis muzyczny liczy na promocję cenową i koncerty.
Launch nowego smartfona kopią strategii iPhone'a.
Orange zgodził się, by w polskiej reklamie wystąpiła celebrytka, a rodzimy oddział firmy zapowiada, że może to kontynuować w przyszłości.
Oprócz centralnie przygotowanej korporacyjnej kampanii Orange startuje także z lokalną odsłoną na Euro.
TP SA wykupiła reklamy przy meczach Polaków w fazie grupowej, a także w ćwierćfinałach. Negocjuje finał.
Pomimo że we Francji France Telecom zamyka telewizyjny kanał sportowy, to jego polski odpowiednik ma pozostać.
W poniedziałek Telekomunikacja Polska zaprezentuje pierwsze połączone oferty usług stacjonarnych i komórkowych już tylko pod marką Orange.
Operator chce wzmocnić swoje przekazy reklamowe, szykuje się na Euro 2012 i planuje rebranding.
Paweł Papliński, dotychczas zajmujący to stanowisko, przeprowadzi się do Moskwy.
Spółki telekomunikacyjne z GPW podały wynagrodzenia zarządów za 2010 r. TP SA jest zdecydowanie hojniejsza od Netii.
Marka chce tym samym postawić na kontent wideo atrakcyjny pod kątem planów związanych z ofertą HD i 3D.
Telekomunikacja Polska z marką Orange będą oficjalnymi partnerami Euro 2012.
Grupa utworzyła stanowiska dyrektora ds. projektów w grupie kapitałowej oraz dyrektora ds. rozwoju biznesu.
Były wiceprezes i dyrektor strategiczny agencji Great Open House został szefem marketingu największego konkurenta Poczty Polskiej.
Gigant telekomunikacyjny zamierza wydać ponad 60 mln dol. na przejęcie gazety i jej produktów online.
Dyr. strategiczny i wiceprezes zarządu agencji zajmie się pracą naukowo-badawczą.
France Telecom wraz z firmą Investec wprowadza markę telefonii Orange na rynek tunezyjski.
Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.
Great Open House zrealizował pierwszy projekt zgodny z nowym pozycjonowaniem agencji - customer intelligence. Projekt jest związany z wprowadzeniem napoju...
Podczas wczorajszego spotkania rady nadzorczej Telekomunikacji Polskiej SA zapadły decyzje o istotnych zmianach personalnych - dowiedzieliśmy się z nieoficjalnych źródeł....
Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) pozycjonuje się jako firma customer intelligence i stawia na nowe technologie. GOH w...
Agencja marketing services Great Open House rozwija kompetencje mobilemarketingowe. Planowane jest poszerzenie oferty tych usług. Od września ub.r. wiceprezesem agencji...
Iwona Kossmann objęła stanowisko prezesa zarządu firmy odzieżowej Deni Cler Group SA (DCG SA). Firma należy do grupy Vistula &...
France Telecom wprowadza na rynek pięć nowych płatnych kanałów telewizyjnych w ramach swojej strategii szybkiej ekspansji na rynku telewizyjnym. Chce...
Hubert Jędrys będzie zarządzał zespołem Grupy TP (France Telecom), największego klienta Mediaedge:cia zdobytego w przetargu rozstrzygniętym kilka tygodni temu. Hubert...
Initiative Warszawa przygotowuje proces zmian w agencji w konsekwencji utraty biznesu France Telecom (patrz DS "MMP" z 18 października br.)....
Jacek Powałka objął stanowisko wiceprezesa zarządu oraz został managing partnerem w agencji Great Open House. Będzie odpowiedzialny m.in. za zarządzanie...
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadza do oferty nowe taryfy dla klientów indywidualnych pod nazwą Taryfy Syberyjskie (nazwa nawiązuje do...
Katarzyna Pawłowska przejmie zarządzanie zespołem L'Oreala w ZenithOptimedia Group. Marta Szajko, obecny group account director tego teamu w agencji, ma...
Initiative Warszawa może podjąć kroki prawne przeciwko MPG, konkurentowi w przetargu grupy TP, w związku z briefem zawierającym niepochlebne opinie...
Dom mediowy MPG przesłał do mediów brief, w którym oprócz prośby o warunki cenowe w przetargu France Telecom przedstawia mediom...
Havas Sports & Entertainment debiutuje w Polsce. Dywizją wyspecjalizowaną w marketingu sportowym oraz działaniach branded entertainment pokieruje Piotr Pietrzak, do...
Sieć komórkowa Orange, należąca do France Telecom, chce, by klienci postrzegali ją jako dostawcę cyfrowej rozrywki, kontentu multimedialnego, nowoczesnej telewizji,...
Rusza przetarg mediowy Grupy TP. W wyścigu o budżet jednego z największych polskich reklamodawców zmierzą się: Initiative Warszawa, Mediaedge:cia, Starcom...
Grupa Telekomunikacji Polskiej zdecydowała już o organizacji przetargu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. O tym, że rozważa jego przeprowadzenie, informowaliśmy na...
Operator telefonii komórkowej Orange (należący do France Telecom) rezygnuje z hasła reklamowego: "The future's bright, the future's Orange". Do zmiany...