M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Freszlab (firma)"

Kraj, 9 marca 2011

Ewa Wróblewska dołącza do FireFly

Grupa FireFly utworzyła stanowisko dyrektora finansowego.

Kraj, 21 czerwca 2010

Freszlab dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Eventy kulinarne wspierają sprzedaż smakowych wariacji produktowych.

Kraj, 11 czerwca 2010

Daria Puczyńska dba o wizerunek Społeczności.pl

Nowa marketing manager przeszła z Great Open House.

Kraj, 11 maja 2010

Smako-Łyk do obiadu

Mistrzowie kuchni w kampanii Smako-Łyka.

Przetargi, 20 kwietnia 2010

Freszlab dalej pracuje dla Smako-Łyka

Agencja Freszlab wygrała przetarg na obsługę marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Kraft Foods podkręca Bit

Pod hasłem "Podkręć Bit swojego życia" rozpoczęła kampanię reklamową batonów 3Bit.

Kraj, 20 października 2009

FireFly Group chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu 4-5 lat

Grupa FireFly chce 20-krotnie zwiększyć obroty w ciągu najbliższych 4-5 lat. Firma rozwija poszczególne działy i szuka partnerów do współpracy...

Kraj, 16 lipca 2009

Jacek Balicki będzie współwłaścicielem i partnerem zarządzającym grupy FireFly

Jacek Balicki, do stycznia br. szef marketingu i sprzedaży sieci komórkowej Play, z początkiem sierpnia dołączy jako współwłaściciel i partner...

Kraj, 22 maja 2009

Freszlab autorem promocji Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Agencja marketing services Freszlab z grupy FireFly realizuje dla Żywiec Zdrój SA kampanię promocyjną marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Obejmuje ona...

Kraj, 27 marca 2009

Michalina Radomska w dziale obsługi klienta Streetcomu

Do działu obsługi klientów agencji marketingu rekomendacji Streetcom dołączyła Michalina Radomska. Objęła stanowisko account executive. Od kwietnia 2008 r. Michalina...

Kraj, 12 lutego 2009

FireFly Group rozważa uruchomienie domu mediowego

FireFly Group rozważa uruchomienie domu mediowego wyspecjalizowanego w planowaniu i zakupie nowych mediów oraz search engine marketingu. Jak powiedział Marek...

Kraj, 5 lutego 2009

Kraft walczy o rynek kaw premium z marką Carte Noire

Kraft walczy o rynek kaw premium, wprowadzając markę Carte Noire. Marka jest liderem kaw premium we Francji. Obecna jest także...

Przetargi, 16 grudnia 2008

Freszlab będzie pracować dla Jacobs Kronung w 2009 r.

Agencja reklamowa Freszlab, należąca do FireFly Group, wygrała przetarg na obsługę marki Jacobs Kronung z portfolio Kraft Foods Polska w...

Kraj, 16 grudnia 2008

Agencje FireFly Creation i Freszlab tworzą FireFly Group

Szefowie agencji FireFly Creation (dawnej FFCreation) utworzyli FireFly Group, w ramach której działają agencje FireFly Creation i Freszlab. Celem utworzenia...

Kraj, 26 listopada 2008

Michał Grabiec odszedł z Freszlabu i rozwija własny biznes

Michał Grabiec, new media production director agencji Freszlab, rozstał się z firmą. Objął stanowisko creative directora i wszedł w skład...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Uzupełnienie: Małgorzata Kożuchowska wspiera debiut kaw Jacobs Kronung 3 in 1

W nawiązaniu do informacji "Małgorzata Kożuchowska wspiera debiut kaw Jacobs Kronung 3 in 1" opublikowanej w DS "MMP" z 3...

Kraj, 25 stycznia 2008

Michał Grabiec dołącza do agencji Freszlab

Michał Grabiec objął stanowisko new media production directora w agencji Freszlab. Odpowiedzialny jest za tworzenie kreacji i koordynację procesów produkcyjnych...

Kraj, 18 stycznia 2008

Agata Pamięta nowym account managerem w agencji Freszlab

Agata Pamięta dołączyła do zespołu agencji Freszlab, gdzie objęła stanowisko account managera w dziale client service. We Freszlab odpowiadać będzie...

Kraj, 8 czerwca 2006

Patrycja Pyl kieruje pracami Freszlab, agencji stworzonej przez FFCreation

Patrycja Pyl została szefową "operacyjną" spółki Freszlab stworzonej przez agencję interaktywną FFCreation (patrz: wczorajszy DS "MMP"). Freszlab będzie się specjalizowała...

Kraj, 7 czerwca 2006

FF Creation wprowadza firmę marketingu młodzieżowego Freszlab

Agencja interaktywna FF Creation zgodnie z zapowiedziami (informowaliśmy o tym w DS "MMP" z 3 stycznia br.) wprowadza na rynek...

Kraj, 1 lutego 2006

Agencja interaktywna NGI dzieli się na dwie wyspecjalizowane spółki

Agencja interaktywna Next Generation Interactive (NGI) zakończy na początku marca funkcjonowanie w dotychczasowej formule. Firma zostanie podzielona na dwie odrębne,...