Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.
Na święta wielkanocne Frito Lay w USA proponuje zupełnie inną kategorię słodkiej przekąski niż czekoladowy zając.
Marketer nie chce jednak podawać szczegółów konkursu.
Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada Interactive Solutions.
Zmiany w dziale kreacji agencji.
Jak wynika z naszych informacji, z firmą farmaceutyczną rozstanie się szefowa marketingu.
Były marketing manager Novartisu kieruje marketingiem innej firmy farmaceutycznej.
Oddział prowadzi Patrycja Bruź-Soniewicka, która objęła stanowisko country managera.
Do spółki PepsiCo przeszła z Reckitt Benckisera.
Marketer wprowadza nowy brand w ramach globalnej restrukturyzacji swego portfolio.
Po ponad czterech latach pracy za granicą wraca do Polski.
Marketer angażuje się też w promowanie idei zrównoważonego rozwoju.
Michał Sęk i Radosław Dudzic przeszli z MarketShare do JWT.
Frito Lay chce dotrzeć do dzieci w wieku 8-12 lat.
Agencja chce zmienić swoje postrzeganie na rynku. Stawia na nowe kompetencje i prowadzi rekrutację nowych pracowników.
Do działu kreacji Grupy Heureka dołączyli Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek i Michał Sycz.
Agencja Scholz & Friends Warszawa po zmianach właścicielskich i menedżerskich (patrz wczorajszy DS "MMP") staje przed najważniejszym zadaniem utrzymania dotychczasowych...
EMLab SA, agencja eventowo-ambientowa, notowana na New Connect, za 500 tys. zł przejęła 75 proc. udziałów w agencji Scholz &...
Grupa Adv.pl przejęła za 600 tys. zł 80 proc. udziałów w agencji marketingu zintegrowanego MAT. Akwizycja jest elementem strategii grupy...
Russ Klein, dotychczasowy global marketing chief sieci fast food Burger King, odchodzi z firmy z powodów osobistych. Jego obowiązki przejmie...
Po stracie PKO BP Scholz & Friends dokonuje dalszej redukcji zatrudnienia. Agencja, na początku br. zatrudniająca 67 osób, obecnie ma...
Ireneusz Broda, deputy creative director w Gruppie66 Ogilvy, jest autorem nazwy chipsów "Grubo Ciachane" oraz współautorem scenariusza spotu reklamowego "Grubo...
Frito Lay inwestuje w komunikację kolejnego produktu pod marką Star Chips - Star Chips Grubo Ciachane. Za strategię odpowiada Ogilvy...
Agencja Kropka Bordo rozwija współpracę z koncernem Frito Lay. Obecnie pracuje nad kształtem linii kreatywnej komunikującej kolejną promocję konsumencką chipsów...
Niedawno założona agencja reklamowa Kropka Bordo zrealizowała swoje pierwsze zlecenia. Agencji zostało powierzone przygotowanie rozwiązań dla marek Cheetos i Humana...
Do działu kreacji agencji reklamowej TBWA dołączyły Anita Kotlińska, która objęła stanowisko senior art directora, oraz Natalia Gościniak, nowy art...
Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię telewizyjną marki Star Chips (z portfolio Frito Lay) pod hasłem: "Wsiąkniesz na dłużej". Spot ma...
Ogilvy Group Poland uruchomi w styczniu 2008 r. polski oddział międzynarodowej sieci agencyjnej Ogilvy Action. Nowa firma ma odpowiadać za...
Agencja interaktywna Ogilvy Interactive wygrała dwa przetargi - na obsługę marki Prince Polo XXL (Kraft Foods Polska) oraz marki Star...
Frito-Lay przesunęła swój budżet reklamowy największych marek - Lays i Cheetos - z agencji reklamowej BBDO do Element 79 i...
Robert T. Nowakowski został nowym konsultantem w warszawskim biurze globalnej firmy doradztwa personalnego Spencer Stuart. Zajmie się przede wszystkim rekrutacją...
Małgorzata Lubelska awansowała w strukturach Frito Lay. Od września będzie dyrektorem marketingu odpowiedzialnym za rynek rosyjski oraz krajów Wspólnoty Niepodległych...
Amerykański koncern Frito-Lay obsadza nowe osoby na stanowiska CEO (chief executive officer) oraz CMO (chief marketing officer). Al Carey, nowy...
W nawiązaniu do informacji o kampanii reklamowej marki Crunchips firmy Lorenz Bahlsen Snack (DS "MMP" z 10 kwietnia br.) informujemy,...
Agencja reklamowa Mediafocus została podzielona na dwie osobne spółki - Mediafocus Gdańsk oraz Mediafocus Warszawa. Podział nastąpił w konsekwencji przekształceń...
Nowo powstała agencja reklamowa StarOne obsadziła kluczowe stanowiska w firmie. Za prace działu kreacji będą odpowiadać Magda Spiżewska jako art...
Anna Pasek-Paszkowska dołączyła do Euro RSCG 4D na stanowisko event managera. Będzie odpowiedzialna za projekty z zakresu event marketingu i...
Rafał Nawłoka jest od dziś dyrektorem generalnym Masterlink Express. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży. Dyrektor generalny to nowe stanowisko,...