M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Frosta (firma)"

Kraj, 26 listopada 2015

Frosta stawia na warzywa

Firma rozwija segment warzyw i mrożonych miksów warzywnych.

Kraj, 27 października 2015

Konsumenci przetestują produkty Frosty

Do akcji zaproszonych zostanie tysiąc osób.

Kraj, 27 października 2015

Fiszki Frosty od GoldenSubmarine

Firma edukuje konsumentów.

Kraj, 22 października 2015

Startuje nowa kampania reklamowa Frosty

Po raz pierwszy w swojej historii firma prowadzi kampanię nie tylko w telewizji, ale również w radio.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Frosta proponuje rybne przekąski

Firma poszerza portfolio, a na jesień zapowiada aktywności marketingowe.

Kraj, 10 czerwca 2015

Beata Szcześniak nowym dyrektorem generalnym SMG Starlink

Ze strukturami SMG żegna się Lidia Kacprzycka.

Kraj, 27 stycznia 2015

Frosta po raz kolejny pyta konsumentów o zdanie

Rusza kampania, w której firma prosi konsumentów o zdanie na temat smaku produktów marki Frosta.

Kraj, 25 listopada 2014

Produkty Frosty z certyfikatem MSC

Oznaczenie ma być dowodem na bezpieczne pochodzenie produktów - firma zapewnia, że jest jedynym wytwórcą w Polsce, którego cały asortyment jest już oznaczony tym certyfikatem.

Kraj, 20 marca 2014

Frosta z nowym sposobem na rybę

Firma proponuje błyskawiczny sposób na obiad z patelni.

Kraj, 19 lutego 2014

Frosta rusza z konkursem

Firma uruchomiła kulinarny konkurs na dania ze szpinaku.

Kraj, 14 stycznia 2014

Frosta zachęciła do testowania swoich produktów 1,6 tys. konsumentów

Frosta zakończyła pierwszą edycję swojej kampanii rekomendacji.

Kraj, 5 listopada 2013

Frosta lokalizuje połów

Firma kontynuuje silne wsparcie technologiczne dla swoich produktów.

Kraj, 7 października 2013

Frosta zachęca do testowania swoich produktów

Większość działań komunikacyjnych i kampania rekomendacji będą prowadzone w internecie i w Facebooku.

Kraj, 22 stycznia 2013

Ostryga rozpoczyna pracę dla Frosty

Agencja zajmie się obsługą firmy w mediach społecznościowych.

Kraj, 15 stycznia 2013

Frosta wspiera sprzedaż mrożonek

Ruszyła nowa kampania telewizyjna.

Przetargi, 21 grudnia 2012

Frosta dalej z MPG

Dom mediowy będzie nadal obsługiwać producenta mrożonek.

Kraj, 2 października 2012

Frosta wystartowała z nową kampanią

Kampania informacyjno-wizerunkowa komunikuje naturalność.

Kraj, 8 marca 2012

Frosta ograniczyła aktywności reklamowe

Marketer skupia się teraz na procesie zmiany receptur swoich produktów.

Kraj, 16 stycznia 2012

Frosta kontynuuje kampanię z ub.r.

W działaniach podkreśla m.in. 100 proc. naturalnego smaku.

Kraj, 10 listopada 2011

Frosta wprowadza QR kody na opakowania swoich produktów

Dzięki nim konsument ma dostęp do przepisów za pomocą telefonu komórkowego.

Kraj, 2 lutego 2011

Animex debiutuje w nowej kategorii produktowej

Marketer wprowadza na rynek mrożonki pod marką Morliny.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Joanna Gajdemska w zespole IAA

Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale client service agencji Momentum Worldwide.

Kraj, 20 stycznia 2010

Frosta promuje dania gotowe i mrożone warzywa; współpracuje ze Starcomem

Firma Frosta prowadzi kampanię wizerunkową dań gotowych, które promuje przez pryzmat dania Paella. Równolegle trwa kampania mrożonych warzyw, zup i...

Kraj, 7 października 2009

Frosta rusza z intensywną 2,5-miesięczną kampanią telewizyjną

Od 12 października do końca br. będzie trwała promocyjno-wizerunkowa kampania reklamowa firmy Frosta. Jej celem jest zwiększenie znajomości marki oraz...

Kraj, 31 marca 2009

Frosta debiutuje w segmencie mrożonek warzywnych; nie będzie kampanii

Frosta, producent mrożonek, debiutuje w segmencie mrożonych warzyw i wprowadza na rynek 15 nowych produktów - warzyw mono, zup i...

Kraj, 13 stycznia 2009

Frostę reklamują królowa brytyjska i gwiazda Bollywood

Wczoraj rozpoczęła się dwumiesięczna kampania wizerunkowa dań gotowych Frosta. Celem działań jest zwrócenie uwagi odbiorców na duży wybór dań marki,...

Kraj, 13 października 2008

Fortuna dołączyła do programu "Wiem, co wybieram"

Marka Fortuna po pozytywnym przejściu procedury kwalifikacyjnej została oficjalnym partnerem programu "Wiem, co wybieram". Logo Fortuny pojawi się w kampanii...

Kraj, 10 lipca 2008

Wystartowała kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram"

Rozpoczęła się kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" (o planach dotyczących tej kampanii informowaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 8 lipca 2008

Agros Nova wprowadzi mrożonki pod marką Łowicz; 30 mln zł na promocję

Jesienią Agros Nova zadebiutuje w nowej kategorii - mrożonkach. Będą one sprzedawane pod marką Łowicz, podobnie jak sosy w słoikach,...

Kraj, 24 czerwca 2008

Program "Wiem, co wybieram" ruszy z kampanią informacyjną

Program "Wiem, co wybieram" promujący zdrową żywność rozpocznie w najbliższych tygodniach kampanię informacyjną adresowaną do konsumentów. Akcja będąca częścią światowej...

Kraj, 7 stycznia 2008

W kwietniu ruszy kampania programu konsumenckiego "Wiem, co wybieram"

W kwietniu br. ruszy kampania mediowa promująca program konsumencki "Wiem, co wybieram". Jej organizatorami są czterej polscy producenci żywności: Bakalland...

Kraj, 14 grudnia 2006

Frosta wspiera marketingowo Złote Paluszki Rybne

Reklamy telewizyjne i promocja konsumencka wspierają produkty rybne Frosty, głównie lidera tej kategorii markę Złote Paluszki Rybne. Spoty przygotowane przez...

Przetargi, 19 października 2005

Agencja Schulz przygotuje kampanię telewizyjną Zdrovit Lacium

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na kampanię telewizyjną dla firmy Natur Produkt Zdrovit. Zlecenie obejmuje kreację i produkcję spotu telewizyjnego...

Kraj, 21 września 2005

Promocja "Życia na Gorąco" ma przekonać do tytułu marketerów i media plannerów

Agencja reklamowa Schulz przygotowała promocję tygodnika "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer). Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w...

Przetargi, 10 sierpnia 2005

Frosta kontynuuje współpracę z MPG Media Planning

Firma Frosta Sp. z o.o., zajmująca się produkcją mrożonek rybnych, warzywnych i dań mrożonych, zdecydowała po przetargu, że będzie kontynuować...

Przetargi, 22 marca 2005

Koalicja na rzecz owoców i warzyw chce wydać na promocję 1,8 mln euro

Koalicja 5 Razy Dziennie Warzywa i Owoce planuje przeprowadzenie przetargu, w wyniku którego wyłoniona zostanie agencja do obsługi projektu promocji...

Kraj, 20 grudnia 2004

Marta Białostocka art directorem w agencji Polymus

Marta Białostocka objęła funkcję art directora w agencji Polymus Integrated Communication. Z reklamą związana jest od pięciu lat. Karierę zawodową...

Kraj, 9 listopada 2004

MPG Media Planning chce w 2005 r. zwiększyć wolumen zakupowy o 50 proc.

Dom mediowy MPG Media Planning zamierza w przyszłym roku zwiększyć wolumen zakupowy agencji o 50 proc. - Mamy wyznaczone bardzo...

Kraj, 14 października 2004

Rusza kampania reklamowa i promocja Frosty

Bydgoska firma Frosta Sp. z o.o., producent produktów rybnych pod marką Frosta, przygotował wizerunkową i promocyjną kampanię reklamową oraz promocję...

Kraj, 30 sierpnia 2004

Grupa MPG szacuje na ponad 100 proc. wzrost swojego wolumenu zakupowego w 2004 r.

MPG Media Planning Group, do której należą dom mediowy MPG Media Planning oraz MPG Media Contacts, szacuje, że w tym...

Przetargi, 18 sierpnia 2004

MPG Media Planning wygrał budżet mediowy wartej 2,5 mln zł kampanii Frosty

Dom mediowy MPG Media Planning obsłuży jesienną kampanię reklamową mrożonych paluszków rybnych Frosty, na którą firma przeznacza 2,5 mln zł....

Kraj, 9 sierpnia 2004

Graf będzie realizował promocję Złotych Paluszków Rybnych

Frosta, producent mrożonych przetworów warzywnych i rybnych, przygotowuje jesienną promocję Złotych Paluszków Rybnych pod hasłem "3 życzenia do Złotej Rybki"....

Kraj, 4 sierpnia 2004

Frosta wyda 2,5 mln zł na jesienną kampanię, trwa przetarg mediowy

Frosta, producent mrożonych dań warzywnych i ryb, jeszcze w sierpniu wybierze dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii reklamowej ryb, na...

Kraj, 7 listopada 2003

Hortex zwiększy wydatki na marketing, wkrótce kampania

Hortex Holding SA zapowiada zwiększenie wydatków na reklamę i marketing oraz rozbudowę oferty produktowej, dzięki czemu chce zwiększyć swoją sprzedaż...

Kraj, 30 października 2003

Knorr debiutuje na rynku mrożonych dań gotowych

Na rynku debiutują gotowe dania mrożone Knorr. Będą dostępne w 6 wariantach smakowych w cenie 14,99 zł za opakowanie przeznaczone...

Przetargi, 2 października 2003

Agencja Graf wygrywa przetarg na obsługę promocji Frosty

Toruńska agencja Graf wygrała przetarg na obsługę planowanej akcji promocyjnej firmy Frosta. Agencja przygotuje mechanikę, a takżę oprawę ATL promocji....

Przetargi, 1 września 2003

Frosta rozpisała przetarg na promocję konsumencką

Firma Frosta, producent mrożonek, rozpisała przetarg na promocję konsumencką. Wybrana koncepcja ma być wykorzystana nie tylko w Polsce, ale także...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Frosta wystartuje z promocją wspieraną reklamą telewizyjną

Firma Frosta Sp. z o.o., producent potraw mrożonych, przygotowała intensywną promocję konsumencką pod hasłem "Złota rybka spełnia życzenia", która potrwa...