M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fulda (marka)"

Kraj, 21 października 2014

Jerzy Dudek promuje opony Goodyeara

Startuje pierwsza w historii kampania sieci Premio Opony - Autoserwis.

Kraj, 3 stycznia 2013

Łukasz Tłuchowski dyrektorem marketingu Grupy Goodyear

Menedżer będzie odpowiadać za opony do samochodów osobowych w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Goodyear umacnia rozpoznawalność marki Premio

Rusza wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów Premio.

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 19 października 2011

Fulda stawia w komunikacji na technologię

Producent opon ruszył z zimową kampanią.

Kraj, 7 stycznia 2010

Gawlik zastąpił Jarosza jako dyr. marketingu Goodyear Polska

Marek Gawlik objął stanowisko dyrektora marketingu oraz członka zarządu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska. Zastąpił na tym stanowisku Waldemara...

Przetargi, 24 kwietnia 2009

Goodyear prowadzi przetarg reklamowy na obsługę kilku marek

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął przegląd agencji reklamowych na obsługę typu full service dla swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava...

Kraj, 24 marca 2009

Goodyear wspiera w kampaniach serwisy samochodowe Premio i opony Fulda

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe. Jedna promuje ogólnopolską sieć serwisów samochodowych typu fast-fit - Premio, druga -...

Kraj, 22 października 2008

Pluszowy jaguar w promocji opon Fulda

Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię promocyjną marki opon Fulda. Każdy, kto zakupi komplet opon zimowych Fulda Kristall Montero...

Kraj, 9 października 2008

Premio korzysta z loterii SMS-owej w promocji opon zimowych

Ruszyła zimowa kampania Premio, sieci serwisów samochodowych należących do Grupy Goodyear. Klienci Premio na terenie całego kraju przy zakupie opon...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Łukasz Tłuchowski senior brand managerem w Goodyearze

Łukasz Tłuchowski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za marki Goodyear i Dunlop. Zastąpił na...

Kraj, 18 lipca 2008

Przemysław Zakrzewski senior brand managerem w Goodyear Dunlop Tires Polska

Przemysław Zakrzewski objął stanowisko senior brand managera w Goodyear Dunlop Tires Polska. Odpowiada za oponiarskie marki: Dębica, Fulda, Sava i...

Kraj, 14 marca 2008

Goodyear wprowadza na rynek nową oponę; inwestuje w wizerunek

Grupa Goodyear w Polsce wprowadza na rynek nową letnią oponę marki Dębica - Passio 2. Równolegle prowadzi wiosenną kampanię wizerunkową...

Kraj, 27 marca 2007

Goodyear Polska wspiera swoje cztery marki w związku z wiosennym sezonem oponiarskim

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenne kampanie wizerunkowe swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Działania zostały przygotowane przez agencje S4...

Przetargi, 14 października 2005

Firma oponiarska Goodyear rozpisała przetarg mediowy

Firma Goodyear, producent opon, ogłosiła przetarg na obsługę mediową. Beata Kolano z działu marketingu Goodyeara zaprzeczyła informacji o przetargu. Według...

Przetargi, 12 września 2005

Euro RSCG wygrała przetarg Dębicy, a S4 - Dunlopa; Saatchi & Saatchi pozostaje wiodącą agencją grupy Goodyear

Grupa Goodyear Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Realizację najbliższego...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Goodyear Polska ma wspierać nowe opony zimowe działaniami PR

Grupa Goodyear Polska przygotowuje projekt wspierania sprzedaży nowych opon zimowych ze swojego portfolio. Główny nacisk w komunikacji zostanie położony na...

Przetargi, 1 sierpnia 2005

Goodyear Polska szuka agencji kreatywnej dla marki Dębica

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Szczegóły przetargu...

Kraj, 30 marca 2005

Goodyear Polska rozpoczęła cztery kampanie dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła wiosenną kampanię wizerunkową wszystkich swoich marek: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Kampania prowadzona w telewizji, prasie,...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Goodyear reklamuje marki HydraGrip i Fulda

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął kampanie opon marek: Goodyear i Fulda. Plany zakładają, że obydwie akcje potrwają do początku...

Kraj, 22 stycznia 2004

Goodyear będzie reklamował nowe opony, w planach także silne promocje sprzedażowe

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska wprowadzi na polski rynek w tym roku nowe produkty i wesprze je reklamowo. Wiosną na...

Kraj, 21 października 2003

Goodyear skupia się w tym sezonie zimowym na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska zapowiada, że w tegorocznym sezonie zimowym skupi się na marketingu bezpośrednim i promocji sprzedaży. "Tej...

Kraj, 12 maja 2003

Michał Olszewski odchodzi z domu mediowego Universal McCann

Michał Olszewski zrezygnował ze stanowiska new business managera w domu mediowym Universal McCann. Zajmował je od maja 2001 r. Olszewski...

Kraj, 7 listopada 2002

Goodyear otwiera kluby lojalnościowe dla nabywców opon

Goodyear Dunlop Tires Sp. z o.o. (GDT) uruchomił dwa kluby lojalnościowe dla swoich klientów - Goodyear Gold Club i Dunlop...

Kraj, 25 lutego 2002

Goodyear będzie współpracował z Saatchi & Saatchi i Universal McCannem

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczno-kreatywną budżetu marek opon samochodowych należących do producenta i dystrybutora Goodyear...

Kraj, 25 lutego 2002

Goodyear będzie współpracował z Saatchi & Saatchi i Universal McCannem

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczno-kreatywną budżetu marek opon samochodowych należących do producenta i dystrybutora Goodyear...