M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fundacja Grupy TP (firma)"

Kraj, 17 listopada 2010

One-2-One i Afekt pracują razem

Agencje nawiązują długofalową współpracę, aby świadczyć kompleksowe usługi z zakresu komunikacji marketingowej.

Kraj, 2 kwietnia 2009

Firma doradztwa strategicznego Braun & Partners otwiera oddział w Polsce

Braun & Partners Network, międzynarodowa firma doradztwa strategicznego w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR - corporate social responsibility), wchodzi na...

Kraj, 19 listopada 2008

Fundacja Grupy TP pomogła szpitalom dziecięcym

Zakończyła się kampania społeczna "Pół miliona wenflonów dla 1000 oddziałów dziecięcych" prowadzona przez Fundację Grupy TP. Udało się zebrać milion...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Tomasz Rupniewski account directorem Digital One

Do zespołu Digital One dołączył nowy account director - Tomasz Rupniewski. Będzie reprezentował agencję w relacjach z kluczowymi klientami, a...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Network PR nawiązuje współpracę z HP; zatrudnia Annę Wensław

W związku z rozwojem agencji Network PR dołączyła do niej Anna Wensław, która objęła stanowisko senior account managera. Wensław ostatnio...

Kraj, 21 grudnia 2007

Program "Szkoła bez przemocy" zdobył nagrodę Magellana

Prowadzony przez Polskapresse, Media Regionalne i Fundację Grupy TP program społeczny "Szkoła bez przemocy" otrzymał amerykańską nagrodę Magellana (Bronze Award)....

Kraj, 8 listopada 2007

"Szkoła bez przemocy" zwycięzcą konkursu IPRA 2007

Kampania społeczna "Szkoła bez przemocy" zwyciężyła w międzynarodowym konkursie branży public relations IPRA Golden World Awards 2007 w kategorii corporate...

Kraj, 5 listopada 2007

TP SA przygotowuje projekt wizerunkowy z udziałem gwiazd

Po bankach i instytucjach finansowych moda na wykorzystanie celebrities zapanowała wśród telekomów. Polkomtel korzysta z popularności Edyty Jungowskiej, reklamując ofertę...

Kraj, 29 maja 2007

Kampania w dziennikach regionalnych "Szkoła bez przemocy" uhonorowana na Sabre Awards

"Szkoła bez przemocy", kampania społeczna dzienników regionalnych Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP, zdobyła nagrodę w kategorii Eastern Europe...

Kraj, 6 kwietnia 2007

10 projektów agencji ZFPR nominowanych do Sabre Awards

Spośród 11 polskich projektów nominowanych w tym roku do nagrody Sabre Awards, międzynarodowego konkursu organizowanego przez nowojorską The Holmes Group,...

Przetargi, 8 listopada 2006

DougFaberFamily wygrał przetarg na kreację dla Fundacji Grupy TP

Fundacja Grupy TP rozstrzygnęła konkurs ofert dla agencji kreatywnych. Przetarg wygrała DougFaberFamily. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie kreatywne kampanii informacyjnych...

Kraj, 8 listopada 2006

Adam Mazurek i Jarosław Spuła przechodzą z Paralotnej do Walk Group

Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z...

Przetargi, 6 października 2006

Fundacja Grupy TP szuka agencji kreatywnej, która wesprze kampanię informacyjną

Fundacja Grupy TP prowadzi konkurs ofert dla agencji kreatywnych. Do udziału zaproszono pięć agencji, których nazw fundacja nie ujawnia. Są...

Kraj, 6 września 2006

Polskapresse i Orkla oraz Fundacja Grupy TP przeciw przemocy w szkole

Dzienniki grupy wydawniczej Polskapresse i Orkli Press Polska, w sumie 19 gazet codziennych oraz należący do Orkli "Tygodnik Ostrołęcki", rozpoczęły...

Kraj, 4 lipca 2006

Kampania społeczna "Rzeczpospolita Internetowa" w TVP

Telewizja Polska rozpoczyna kampanię związaną z programem społecznym "Rzeczpospolita Internetowa". W ciągu najbliższych tygodni TVP2 wyemituje spoty zachęcające do udziału...

Przetargi, 30 czerwca 2006

Afekt wygrała obsługę projektów społecznych Fundacji Grupy TP

Agencja Afekt w wyniku rozstrzygnięcia przetargu zajmuje się komunikacją programów społecznych "Telefon do mamy" oraz "Internetowy uśmiech" Fundacji Grupy TP....