M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "G+J Polska (firma)"

Kraj, 27 listopada 2014

Agnieszka Gronowska dyrektorem w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Gronowska pokieruje segmentem pism kobiecych.

Kraj, 12 lutego 2014

Summer-Brason zastąpiła Mazur w Zwierciadle

Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego szefa komunikacji.

Kraj, 17 stycznia 2014

MediaCom zatrudnia PR managera

Do zespołu domu mediowego dołączyła Magdalena Swoboda-Młynarczyk.

Kraj, 16 stycznia 2014

Marta Grzesik dołączyła do BR "Zwierciadła"

Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.

Kraj, 7 listopada 2013

Barbara Topol pokieruje biurem reklamy Burdy i G+J

Pierwszym przejawem fuzji wydawców jest połączenie struktur sprzedażowych. Na ich czele stanęła szefowa BR G+J.

Kraj, 27 września 2013

Rozszerzona rzeczywistość Odyssei.com

Połączenie reklamy prasowej z aplikacją mobilną to pomysł na promocję nowej platformy z ubezpieczeniami turystycznymi.

Kraj, 27 sierpnia 2013

Marcin Kozioł w Wydawnictwie Zwierciadło

Były szef multimediów G+J po krótkiej przerwie dołączył do Wydawnictwa Zwierciadło.

Kraj, 1 sierpnia 2013

G+J będzie wydawać kolejny magazyn dla LOT-u

Klasa biznes oraz pasażerowie klas elite i premium będą mogli poczytać luksusowy magazyn "Inspire".

Kraj, 3 lipca 2013

Katarzyna Cieplak wraca do zarządu Zwierciadła

Jest odpowiedzialna za politykę finansową wydawnictwa i spółki Novimedia.

Kraj, 21 czerwca 2013

Jerzy Janczak ponownie na czele ZKDP

Artur Gasiński i Adam Popielski jako nowi członkowie dołączyli do zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Burda przejmuje G+J w Polsce

Powstałe w wyniku fuzji wydawnictwo będzie miało 30 czasopism.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 1 marca 2013

Pawłowska-Babut rozstała się z G+J Polska

Szefowa jednego z zespołów w BR wydawnictwa odeszła z firmy.

Kraj, 14 lutego 2013

Magdalena Łyczko w Grupie Onet

Dział lifestyle'owy portalu ma nową szefową.

Kraj, 29 listopada 2012

G+J wyda wraz z Multikinem magazyn filmowy

"Multikino & Gala" pod koniec grudnia br. wejdzie do sprzedaży w sieci kin Multikino.

Kraj, 25 października 2012

"Grazia" za miesiąc wejdzie na rynek

Wydawnictwo Bauer wierzy, że produkt będzie na tyle atrakcyjny, że wybroni się mimo kryzysu. Konkurencja czeka na pierwsze numery.

Kraj, 15 października 2012

"Gala" ukaże się w prawie półmilionowym nakładzie

Dwutygodnik będzie dostępny za 99 gr.

Kraj, 12 października 2012

G+J zmienia strukturę obsługi PR

Za bieżące kontakty z mediami odpowiadają szef biura prezesa Agnieszka Bojanowska oraz koordynator ds. wydawniczych Magdalena Świć.

Kraj, 4 października 2012

Paweł Rafa dyr. kreatywnym w G+J

Dyrektor artystyczny "Focusa" awansował na dyr. kreatywnego wydawnictwa.

Kraj, 2 października 2012

Adamczyk szefem multimediów G+J

Do wydawnictwa dołączył Michał Adamczyk.

Kraj, 13 września 2012

Agnieszka Jastrzębska naczelną "Gali"?

Wydawca szuka następcy Izabeli Bartosz.

Kraj, 28 sierpnia 2012

Westwing wzmacnia dział stylu

W klubie zakupowym zmiany na stanowiskach naczelnej i szefowej stylistów.

Kraj, 11 lipca 2012

Ługowska wróciła do Polskapresse

PR managerem grupy Polskapresse została Katarzyna Ługowska.

Kraj, 4 lipca 2012

Mielnik dołączył do redakcji "Focusa"

Magazyn ma nowego zastępcę redaktora naczelnego.

Kraj, 2 lipca 2012

Bauer szykuje kampanię dla "Naj"

W połowie lipca br. na rynku pojawi się dwutygodnik "Naj", któremu towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w telewizji.

Kraj, 28 czerwca 2012

Doleżych w czeskiej Sanomie, powstał polski oddział

Po kilku latach pracy w G+J Polska Agnieszka Doleżych pokieruje czeskim oddziałem koncernu mediowego Sanoma. Koncern uruchomił także spółkę Sanoma Poland.

Kraj, 25 czerwca 2012

"Glamour" ma nowego szefa mody

Nowy szef mody luksusowego magazynu "Glamour" dołączył z "Fashion Magazine".

Kraj, 18 czerwca 2012

Stochmiałek-Osękowska w Yellow Hat

Agencja marketingu mobilnego zatrudnia key account managera.

Kraj, 28 maja 2012

Hołubka szefem reklamy "Zwierciadła"

Była szefowa BR G+J pokieruje działem sprzedaży Wydawnictwa Zwierciadło.

Kraj, 16 marca 2012

"Świat Wiedzy" rusza z wydaniami ekstra

Bauer poszerza markę magazynu na dodatkowe publikacje. Wspiera je kampanią.

Kraj, 14 marca 2012

"Naj" dwutygodnikiem, a "Olivia" bardziej poradnikowa

Po ostatnich zakupach wydawca ujawnia strategię dla nowych poradników.

Kraj, 7 marca 2012

Z G+J odchodzi Agnieszka Doleżych

Po niedawnej sprzedaży "Naj Magazynu" w strukturach wydawnictwa nie znalazło się już miejsce dla wydawcy tego tytułu.

Kraj, 28 lutego 2012

Po "Naj" Bauer kupuje "Olivię"

W ciągu kilku ostatnich dni Wydawnictwo Bauer stało się niemal monopolistą na rynku poradników.

Kraj, 24 stycznia 2012

G+J odświeża "Focus"

Miesięcznik od najnowszego wydania zwiększy objętość, poprawia makietę.

Kraj, 19 stycznia 2012

Zmiany w zarządzie Zwierciadła

Jerzy Szulwic przestał pełnić funkcję prezesa zarządu.

Kraj, 16 stycznia 2012

G+J Polska zmniejsza wynagrodzenia

Wydawnictwo optymalizuje koszty.

Kraj, 22 grudnia 2011

"Gaga" miesięcznikiem i z nową naczelną

Z wydawnictwem rozstaje się Zuza Ziomecka, współtwórczyni magazynu "Gaga". Pismo w przyszłym roku będzie się ukazywało co miesiąc.

Kraj, 2 grudnia 2011

Swoboda PR przejmuje całościową obsługę G+J

Agencja PR Magdaleny Swobody-Młynarczyk będzie odpowiedzialna za komunikację PR-ową dla wszystkich tytułów wydawnictwa.

Kraj, 21 listopada 2011

G+J bez szefa multimediów

Marcin Kozioł odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 9 listopada 2011

"National Geographic Traveler" z dodatkiem shoppingowym

Magazyn zaprezentuje teksty zwycięzców konkursu "Zostań reporterem Travelera".

Kraj, 12 października 2011

Iwona Karpiuk odchodzi z G+J

Dyrektor ds. rozwoju projektów i jednocześnie szef działu new business po 11 latach rozstaje się z wydawnictwem.

Kraj, 30 września 2011

"Kaleidoscope" chce być bardziej elegancki

Pismo wydawane dla PLL LOT ukazało się w nowej odsłonie.

Kraj, 19 września 2011

"Sekrety Nauki" nowym tytułem w portfolio G+J

Wydawnictwo odpowiada na trend subsegmentacji widoczny w grupie magazynów popularnonaukowych.

Kraj, 16 września 2011

"Focus Historia" zwiększa sprzedaż o 21 proc.

Najlepszy wynik tytułu od sierpnia 2008 roku.

Kraj, 13 września 2011

Biuro reklamy G+J w nowej strukturze

Trzy zespoły agencyjne, jeden dedykowany klientom bezpośrednim, zespół ds. nowych klientów i form niestandardowych to jedne z głównych jednostek biura reklamy wydawnictwa powstałe po zmianach.

Kraj, 5 września 2011

Dwie osoby odchodzą z biura reklamy "Naj"

Z działem sprzedaży magazynu rozstają się Monika Klimiuk i Joanna Otulak.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Klaudia Goleniewska w biurze reklamy Multikina

Będzie pracowała jako sales manager w pionie kluczowych klientów.

Kraj, 11 sierpnia 2011

G+J szykuje zmiany w strukturze BR

Po zmianie szefa biura reklamy wkrótce wydawnictwo wprowadzi także nową organizację zespołów.

Kraj, 1 sierpnia 2011

Topol w strukturach G+J, Hołubka odchodzi

Była szefowa działu komercjalizacji kontentu w BR TVN przechodzi do G+J Polska, gdzie obejmie nowe stanowisko dyrektora sprzedaży.

Kraj, 20 czerwca 2011

Grand prix Golden Arrow dla BBDO za Frito Lay

Zwycięzcy odebrali nagrody VI edycji konkursu marketingu bezpośredniego.