M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "G+J RBA (firma)"

Kraj, 14 września 2011

Kowalski brand managerem Media Service Zawada

Wydawca tytułów dla dzieci zatrudnia nową osobę.

Kraj, 7 listopada 2008

Jacek Paciorek odpowiada za strategię National Geographic Polska

Do zespołu marketingu National Geographic Polska (wydawnictwo G+J RBA) dołączył Jacek Paciorek, który jako senior brand manager będzie odpowiadał za...

Kraj, 11 czerwca 2008

Adam Wilk, dyrektor wydawniczy pism telewizyjnych, odszedł z Bauera

Adam Wilk, dyrektor wydawniczy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer, odszedł z firmy. Powody rozstania nie są podawane. Nieznane są także...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Elżbieta Sobczak international sales supervisorem w New Age Media

Elżbieta Sobczak objęła stanowisko international sales supervisora w New Age Media. Jest odpowiedzialna za rozwój i organizację pracy oddziału firmy...

Kraj, 2 stycznia 2008

"National" wprowadza zmiany od aktualnego, jubileuszowego, setnego wydania

Ukazał się właśnie jubileuszowy setny numer "National Geographic Polska" (G+J RBA). Przy tej okazji wprowadzono w tytule liczne zmiany odświeżające...

Kraj, 18 maja 2007

Play głównym partnerem konkursu fotografii "National Geographic"

Play został głównym partnerem magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA) przy okazji edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Głównym partnerem rok temu...

Kraj, 3 października 2006

"National Geographic" przyznaje Grand Prix w konkursie foto i wydaje monotematyczny numer

Jury magazynu "National Geographic" (G+J RBA) przyznało Grand Prix w drugiej edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic. Otrzymał je fotograf...

Kraj, 13 lipca 2006

Pawłowska-Babut szefem reklamy "National Geographic", Teodorowicz oficjalnie w G+J

Małgorzata Pawłowska-Babut objęła stanowisko dyrektora reklamy miesięcznika "National Geographic" (G+J RBA). Dotychczas pełniła funkcję senior advertising brand managera w dziale...

Kraj, 5 lipca 2006

Dariusz Raczko konsultantem programowym miesięcznika "Podróże"

Dariusz Raczko objął nowe stanowisko w Wydawnictwie Murator i został konsultantem programowym miesięcznika "Podróże". Będzie uczestniczył w zmianach, jakie ma...

Kraj, 29 czerwca 2006

"National Geographic" otworzył kolejną, ale pierwszą plenerową wystawę fotografii

Miesięcznik "National Geographic" edycja polska (G+J RBA) otworzył kolejną wystawę fotografii, ale pierwszą plenerową. Pierwszym miastem, gdzie pokazywanych jest 90...

Kraj, 2 czerwca 2006

"National" w wydaniu czerwcowym kończy serię "Tabu"

"National Geographic" (G+J RBA) w wydaniu czerwcowym kończy dołączaną do tytułu serię "Tabu" na DVD. Seria rozpoczęła się w tegorocznym...

Kraj, 10 lutego 2006

"National Geographic Traveller" dwumiesięcznikiem, planowana kampania promocyjna

"National Geographic Traveller", wydawany dotychczas jako turystyczne wydanie specjalne magazynu "National Geographic", od najbliższego numeru (luty-marzec 2006) będzie ukazywał się...

Kraj, 23 listopada 2005

Oliver Voigt odchodzi z G+J Polska, Malicka prezesem wydawnictwa

Oliver Voigt, obecnie prezes zarządu wydawnictwa G+J Polska, odejdzie z firmy. Swoje stanowisko będzie zajmował do końca br. Funkcję prezesa...

Kraj, 5 września 2005

Wrześniowy "National Geographic" w całości poświęcony Afryce

Wrześniowy numer "National Geographic" (G+J RBA) jest numerem jednotematycznym. W całości poświęcony został Afryce. Na okładce wydania nie ma zdjęcia,...

Kraj, 18 sierpnia 2005

Dariusz Raczko będzie redaktorem naczelnym "Wiedzy i Życia"

Dariusz Raczko obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Wiedza i Życie" wydawanego przez Prószyński Media. Zastąpi on Irenę Szymczak, która wyjeżdża...

Kraj, 31 maja 2005

Redd's i Nikon sponsorują I edycję konkursu fotograficznego "National Geographic"

Kompania Piwowarska z marką Redd's została sponsorem głównym, a Nikon Polska - fundatorem nagród I edycji konkursu fotograficznego zorganizowanego przez...

Kraj, 5 maja 2005

G+J Polska i Motor-Presse Polska planują wspólne działania wspierające

W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...

Kraj, 27 grudnia 2004

Polska edycja "Travelera" będzie wydawana w blisko 100-tys. nakładzie

W około 100-tysięcznym nakładzie ukaże się "Traveler", planowany na cały 2005 r. jako wydanie specjalne miesięcznika "National Geographic Polska" (wydawca:...

Kraj, 29 października 2004

"National Geographic" wyda książkową trylogię polskich autorów z okazji pięciolecia tytułu

Ukazała się właśnie książka "Świat na talerzu", trzecia pozycja "National Geographic Polska" (wydawnictwo G+J RBA) z zaplanowanej na ten rok...

Kraj, 1 października 2004

Adam Wilk w Bauerze będzie odpowiadał za prasę telewizyjną

Adam Wilk od listopada br. obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego odpowiedzialnego za tytuły telewizyjne w Wydawnictwie Bauer. Obecny dyrektor wydawniczy tego...

Kraj, 14 września 2004

G+J RBA publikuje drugi numer magazynu "National Geographic Kids"

Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego G+J RBA wydało drugi numer "National Geographic Kids". Jest to dwujęzyczny (polsko-angielski) magazyn dla dzieci...

Kraj, 7 lipca 2004

Odświeżenie magazynu i działania wokół marki "National Geographic"

Polska edycja "National Geographic" (wydawca: G+J RBA) zrealizowała pierwszą swoją wyprawę, z której relacja znajdzie się wkrótce w TVP2. Sponsorem...

Kraj, 17 czerwca 2004

Rozważana jest opcja comiesięcznego "National Geographic Kids"

"National Geographic Kids", wydanie specjalne magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA), które ukazało się na początku czerwca, może mieć comiesięczny...

Kraj, 17 maja 2004

Dom mediowy Starcom będzie nadal pracował dla wydawnictwa G+J Polska

Dom mediowy Starcom wygrał trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu mediowego wydawnictwa Gruner + Jahr Polska. Informację potwierdził Jakub...

Kraj, 13 maja 2004

G+J RBA lansuje nowe książki sygnowane znakiem National Geographic

Wydawnictwo G+J RBA, wydawca polskiej edycji miesięcznika "National Geographic", podjęło szereg działań promujących jego ofertę książkową. Promocja odbywa się w...

Kraj, 5 kwietnia 2004

"National Geographic" promuje tytuł, ma i planuje konkursy

Wydanie kwietniowe polskiej edycji magazynu "National Geographic" (G+J RBA) wspiera kampania reklamowa. Obejmuje wybrane tytuły prasowe ("Polityka", "Przekrój"), Zetkę oraz...

Kraj, 9 maja 2003

Barbara Czechmeszyńska-Skowron odchodzi z G+J RBA

Barbara Czechmeszyńska-Skowron od maja 2003 r. została dyrektorem ds. komunikacji i marketingu firmy European Construction Consortium (ECC). W ECC Barbara...

Kraj, 2 września 2002

Prezes i wiceprezes G+J RBA przechodzą do Agory SA

Dwie najważniejsze osoby w spółce G+J RBA, wydawcy polskiej edycji "National Geographic": prezes Adam Wilk i wiceprezes Beata Lewandowska-Kaftan, odchodzą...

Kraj, 14 marca 2002

Sprostowanie

W informacji z 12 marca zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" dotyczącej rozbudowy struktur wydawnictwa G+J Polska poinformowaliśmy, że Adam Wilk,...

Kraj, 12 marca 2002

Rozbudowa struktur wydawnictwa G+J Polska

G+J Polska tworzy grupy wydawnicze, rozbudowuje struktury wydawnicze i redakcyjne. W związku z rozwojem zatrudnia nowych specjalistów. Dyrektorem wydawniczym grupy...

Kraj, 12 lutego 2002

Patryk Tsu rozstał się z wydawnictwem G+J Polska

Patryk Tsu, dyrektor wydawniczy wydawnictwa G+J Polska, rozstał się z firmą. Związany był z nią przez ostatnich 6 lat. Sprawował...

Kraj, 11 lutego 2002

Bertelsmann inwestuje w sprzęt komputerowy dla pracowników

Koncern medialny Bertelsmann AG organizuje wśród swoich pracowników międzynarodową akcję PC4ALL, której polska edycja nosi nazwę "Komputer dla każdego". Program...

Kraj, 14 stycznia 2002

Program dla "Claudii" i "Focusa" kierowany przez Lewandowską-Kaftan

Beata Lewandowska-Kaftan objęła nowo utworzone w ramach struktur G+J Polska stanowisko wydawcy nowych produktów. Jednocześnie pozostaje wiceprezesem wydawnictwa G+J RBA,...

Kraj, 2 stycznia 2002

Adam Wilk stanął na czele grupy wydawniczej National Geographic/Focus

Adam Wilk został szefem nowo utworzonej, w ramach wydawnictwa G+J Polska, grupy wydawniczej National Geographic/Focus. Nowe stanowisko objął 1 stycznia...

Kraj, 5 października 2001

G+J POLSKA I G+J RBA MAJĄ SAMODZIELNE DZIAŁY PUBLIC RELATIONS

Wydawnictwa G+J Polska oraz G+J RBA, wydawca magazynu "National Geographic", będą mieć samodzielne działy PR, a nie jak dotychczas jeden...

Kraj, 13 lutego 2001

ADAM WILK ZASTĄPIŁ ANDREASA TILKA W G+J RBA

Wydawnictwo G+J RBA, znane przede wszystkim jako wydawca polskiej edycji magazynu "National Geographic", ma nowy zarząd. Na stanowisko prezesa, które...