M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "G7 (firma)"

Kraj, 4 września 2017

Karolina Lewicka reprezentowana przez Papaya Films

Współtworzyła m.in. kampanie dla Heyah "Johny 11 palców", "Palantunia" i "Siostry Danuty".

Kraj, 18 maja 2017

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Funkcję studio directora objął Mariusz Drzewiecki.

Kraj, 2 marca 2017

Aliaksandr Kanavalau dołącza do Platige Image

Pracował jako dyrektor artystyczny m.in. w Euro RSCG New Europe, G7, Young & Rubicam, Team 1 i Red8.

Kraj, 14 lutego 2017

Relaunch Dębowego, kampania z Fronczewskim autorstwa PZL [wideo]

Kompania Piwowarska po trzech latach przerwy wspiera swoją markę.

Kraj, 19 stycznia 2017

Tomasz Wojciechowski odchodzi z Havas Warsaw

Agencja tymczasowo bez szefa kreacji.

Kraj, 11 stycznia 2017

Awans i nowy strateg w McCann & MRM

Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.

Kraj, 29 listopada 2016

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

Kraj, 3 listopada 2016

T-Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię

Magentowy operator proponuje Smartfonerię - smartfony w najlepszych cenach. Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w rytmie "Merry Christmas Everyone" Shakin' Stevensa.

Kraj, 25 października 2016

Yuri Drabent odchodzi z Isobaru i żegna się z branżą reklamową

Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.

Kraj, 24 października 2016

Yuri Drabent, dyrektor kreatywny Isobaru, odchodzi z agencji

Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.

Kraj, 14 października 2016

T-Mobile: Netflix bez opłat na 4 miesiące w najdroższym pakiecie SuperNet

Oferta będzie wspierana kampanią - pierwszą magentowego operatora z udziałem influencerów.

Kraj, 12 października 2016

Bridge2Fun jedyną agencją ATL T-Mobile

Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Kraj, 14 września 2016

T-Mobile wprowadza nową komunikację

Prezes Sawicki deklaruje zakończenie rywalizacji cenowej.

Kraj, 9 sierpnia 2016

T-Mobile reklamuje tanie tablety

Kampanię przygotowały: Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7 i Starcom.

Kraj, 21 lipca 2016

Adrian Pietraszkiewicz sprzedał udziały Fenomemu i Giełdy Mediowej

Planuje we wrześniu otwarcie nowej inicjatywy reklamowej, integrującej media online i offline w celu generowania sprzedaży.

Kraj, 15 czerwca 2016

T-Mobile zatrudnia Natalię Nykiel do reklamy

Piosenkarka wystąpi w muzycznym duecie z Tomaszem Kotem.

Kraj, 1 czerwca 2016

Robert Lewandowski z Tomaszem Kotem śpiewają w duecie w kampanii T-Mobile

Za projekt reklamowy odpowiadają agencje: Leo Burnett, G7, Warszawa i Starcom.

Kraj, 6 maja 2016

Patricia Kazadi i Kinga Preis w nowej kampanii reklamowej T-Mobile

Operator promuje ofertę, którą chce przyciągnąć klientów konkurencji.

Kraj, 6 kwietnia 2016

Tomasz Wojciechowski w Havas Worldwide Warsaw

Wspólnie z Jakubem Zieleckim pokieruje kreacją agencji.

Kraj, 1 kwietnia 2016

Deloitte Digital wzmacnia client service

W agencji pracę zaczynają Karol Majewski i Barbara Kropidłowska.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Kraj, 8 grudnia 2015

Tomasz Skorupa w PZL

Agencja powiększa dział kreacji.

Kraj, 1 grudnia 2015

Dorota Mazur na stanowisku dyrektora zarządzającego agencji Havas Worldwide Warsaw

Zasiądzie również w zarządzie Havas Worldwide Group Poland.

Kraj, 10 listopada 2015

Rusza główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Tomasz Kot śpiewa świąteczne hity: "Driving home for Christmas" i "Let it snow".

Kraj, 26 października 2015

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Tomasz Kot śpiewająco.

Kraj, 23 października 2015

Marcin Jeziorski nowym wiceprezesem Mediacap

Będzie odpowiadać za nadzór i integrację jej marek reklamowych: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLab.

Przetargi, 1 października 2015

T-Mobile Polska potwierdza wybór Leo Burnett i Bridge 2 Fun

W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.

Kraj, 7 września 2015

Rafał Nagiecki design department executive directorem w Saatchi & Saatchi Group Poland

Wzmocnienie w dziale kreacji.

Kraj, 22 lipca 2015

Michał Imbierowicz odchodzi z Havas Worldwide

Z agencją żegna się również Anna Roman, associate strategic director.

Kraj, 1 lipca 2015

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Tomasz Wojciechowski obejmuje stanowisko deputy creative directora w agencji.

Kraj, 24 czerwca 2015

Michał Imbierowicz w jury Golden Drum

Polak jurorem podczas 22. edycji festiwalu.

Kraj, 17 czerwca 2015

Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Kampania przygotowana przez PZL, G7 i MEC potrwa do końca lipca.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Jacek Balicki wiceprezesem platformy NC+

Nadal będzie też szefem marketingu firmy.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Heyah z nowymi pakietami Smart

Nowa oferta drugiej marki T-Mobile skierowana jest przede wszystkim do młodych - zawiera duże pakiety mobilnego internetu w niskich cenach. I to na internecie skupi się kampania, której przygotowaniem zajmą się niedawno wybrana Brain (ATL), dotychczasowa agencja G7 (BTL) i Starcom.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Marcin Dubiniec dołącza do zespołu Papaya

Nowy reżyser reprezentowany jest przez Papaya na zasadach wyłączności.

Przetargi, 7 kwietnia 2015

Brain wygrywa przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Heyah

Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Kraj, 24 marca 2015

Grupa Leo Burnett dementuje pogłoski o planach zamknięcia agencji G7

Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.

Kraj, 18 marca 2015

ATL Żubra ostatecznie przechodzi do PZL

Marka Kompanii Piwowarskiej wraca do agencji, która stworzyła niepowtarzalny format reklamowy.

Kraj, 17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

Przetargi, 6 marca 2015

Lubię To wygrywa obsługę Grolscha i Pilsnera

Agencja pracuje obecnie dla 10 marek Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 4 marca 2015

T-Mobile potwierdza przetarg na Heyah

Operator planuje zakończenie konkursu w połowie kwietnia br.

Przetargi, 2 marca 2015

Heyah przegląda oferty agencji reklamowych

G7 prawdopodobnie broni budżetu marki, którą obsługuje od początku jej istnienia.

Kraj, 23 stycznia 2015

Żubr liderem rynku piwa

Tyskie zdetronizowane przez siostrzaną markę z KP.

Przetargi, 12 stycznia 2015

KP prowadzi przetarg digitalowy na Grolscha i Pilsnera

Trzy agencje walczą o obsługę dwóch marek.

Kraj, 28 listopada 2014

KP skupi się na reklamowaniu czterech najważniejszych marek

Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.

Kraj, 19 listopada 2014

Po czterech latach KP powraca do reklam piwa Dębowego

Z nazwy znika przymiotnik "mocne". Kampanię zaplanowano na najbliższe pół roku.

Kraj, 7 października 2014

Zaniewski i Przybora pracują dla Żubra, PZL nie pracuje już dla Łomży

Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.

Kraj, 7 października 2014

Psie i kocie rozmowy w Heyah

Telekomunikacyjna marka startuje z nową komunikacją. Spot telewizyjny przygotowała agencja G7, a za promocję online odpowiada agencja Engine, za social media - Blueberry.