M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gadu-Gadu (marka)"

Kraj, 28 kwietnia 2014

Serce i Rozum w restauracji [wideo]

Orange promuje ofertę Neostrady i internetu mobilnego.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Nowa kampania agencji Publicis z Sercem i Rozumem dla Orange [wideo]

Bohaterowie tym razem spotykają Pana Zająca.

Kraj, 22 października 2013

Trwa kampania wizerunkowa Allegro

"Bohaterem" kolejnego spotu jest usługa Raty PayU.

Kraj, 26 września 2013

Wystartowała kampania wizerunkowa serwisu Allegro

Kreację i koncepcję kampanii opracowała agencja Grey Group Warsaw.

Kraj, 3 września 2013

Mondelez wspiera Delicje

Wystartowała loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. Alfa Romeo.

Kraj, 7 lutego 2013

Nowa wersja Allegro w środę

Największy w rodzimy serwis e-commerce chce być mniej aukcyjny, a bardziej platformą e-sklepów.

Kraj, 4 października 2012

Allegro promuje Strefę Marek

Głównym kanałem dotarcia w kampanii jest internet.

Kraj, 27 września 2012

Kraft rusza z muzyczną promocją

W konkursie Prince Polo do wygrania słuchawki Scullcandy.

Kraj, 16 kwietnia 2012

McDonald's powraca do dociekliwej kampanii [wideo]

Sieć przekonuje o wysokiej jakości oleju używanego do smażenia.

Kraj, 29 marca 2012

Reebok promuje CrossFit

Sportowy marketer ruszył z kampanią swojego najnowszego systemu treningowego.

Kraj, 15 marca 2012

Alior gwarantuje pożyczki z najniższą ratą

To będzie wiodąca kampania banku w pierwszym półroczu - potrwa do końca maja.

Kraj, 25 października 2011

GG i Allegro powiększą dział sprzedaży

Zintegrowany dział liczący obecnie ok. 50 osób ma zostać powiększony o nowych pracowników.

Kraj, 5 sierpnia 2011

GG i Allegro tworzą jeden dział sprzedaży reklam

Poprowadzi go Jacek Makowski, który wcześniej był dyrektorem działu marketingu i sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 26 lipca 2011

Mroźny Garnier promowany w Gadu-Gadu

Marketer przygotował specjalną mroźną promocję najnowszego dezodorantu dla mężczyzn X-treme Ice 72 h.

Artykuły weekendowe, 15 lipca 2011

Coraz więcej Polaków myśli o tablecie; Samsung i iPad najlepiej rozpoznawalne

Z badań GG Network wynika, że prawie 30 proc. badanych chciałoby mieć własny tablet w najbliższej przyszłości.

Kraj, 4 lipca 2011

Barbara Berkan doradza zarządowi Liberty Group

Była szefowa S&F i marketingu GG Network doradza obecnie zarządowi Liberty Group.

Kraj, 1 lipca 2011

Mobilvi współpracuje z Gadu-Gadu

Mobilna aplikacja GG jest jedną z najpopularniejszych w Android Market.

Kraj, 16 czerwca 2011

Niepewna przyszłość Gadu Air

Właściciel sieci komórkowej prowadzi rozmowy z partnerami biznesowymi na temat przyszłości usług. Wycena Gadu Air nie została podana.

Kraj, 10 czerwca 2011

"Jestem Nikon" - nowy projekt wizerunkowy [WIDEO]

Producent aparatów fotograficznych startuje z kampanią wizerunkowo-sprzedażową.

Kraj, 12 maja 2011

Wilkinson chce zgolić brodę "Siary"

Energizer rusza z szerokim wsparciem marketingowym dla Wilkinsona.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Wiosenne konkursy dla klientów banku Nordea

We współpracy z Visą do 30 czerwca trwa konkurs "Płać kartą Visa - loteria wiosenna", a z MasterCard - "4 Pory Roku. Sezonowe zalety płacenia kartą".

Kraj, 12 kwietnia 2011

N sięga po klientów konkurencji [WIDEO]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Wystarczy Twój podpis".

Kraj, 11 marca 2011

Samsung prowadzi projekt "Drukarka swojego pańcia"

Ruszyła kampania reklamowa firmy Samsung promująca personalizację drukarek domowych.

Kraj, 10 marca 2011

Adam Małysz twarzą kampanii Lotto

Skoczek reklamuje produkty marki, która sponsorowała go w czasie tegorocznego Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem i która jest partnerem imprezy pożegnalnej z okazji zakończenia przez niego kariery.

Kraj, 28 lutego 2011

MTV promuje "Polowanie na singla" [WIDEO]

Stacja telewizyjna rozpoczęła kampanię najnowszego programu w wiosennej ramówce.

Kraj, 11 lutego 2011

Rusza druga odsłona kampanii walentynkowej Allegro

Centralnym punktem drugiej odsłony kampanii walentynkowej Allegro są teraz wróżby grupowe. Nowością jest także kolejna postać - kot Futrus.

Kraj, 8 lutego 2011

Delecta obecna w kurortach zimowych

Ruszyła kampania outdoorowa "Czekolada na rozgrzewkę!", reklamująca w kurortach narciarskich rozpuszczalną czekoladę do picia.

Kraj, 25 stycznia 2011

Wróżbita Maciej w walentynkowej kampanii Allegro

Serwis chce przyciągnąć zakochanych do swoich aukcji.

Kraj, 10 stycznia 2011

Konrad Makowski dyrektorem marketingu w GG

Wcześniej Konrad Makowski pracował w Media Point Group.

Kraj, 10 grudnia 2010

Barbara Berkan przestaje kierować marketingiem GG

Berkan, która od lutego br. pełniła funkcję chief marketing officera w GG Network, właściciela m.in. komunikatora Gadu-Gadu i platformy radiowej Open FM, pod koniec roku odchodzi z firmy.

Kraj, 1 grudnia 2010

Mariola Wysocka w Gadu-Gadu

Była wiceprezes IDMnetu oraz pełnomocnik zarządu ds. rozwoju produktów Grupy Radiowej "Time" w ZPR-ach będzie teraz zarządzać treściami w produktach GG Network SA.

Kraj, 19 listopada 2010

Darmowy dostęp do serwisów mobile za reklamy

Firma Inmobile wprowadzi usługę FreeM, która pozwoli bezpłatnie korzystać z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i portali internetowych w telefonach komórkowych w zamian za obejrzenie reklam.

Kraj, 16 listopada 2010

Gadu-Gadu najpopularniejszy wśród nastolatków

Ponad 90 proc. polskich nastolatków korzysta z komunikatorów internetowych, a blisko 95 proc. z nich używa Gadu-Gadu - wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 9 listopada 2010

Rafał Napłoszek dyrektorem marketingu i sprzedaży GG Network

Były szef marketingu Germanosa, a przez ostatnie cztery lata szef projektu wirtualnego operatora Avonu, będzie odpowiadał za marketing i sprzedaż telekomunikacyjnej części Gadu-Gadu.

Kraj, 26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

Kraj, 13 października 2010

Funkcjonalności a la Facebook na GG.pl

Serwis społecznościowy GG.pl otwiera API, uruchamia grupy i fankluby oraz startuje w wersji na iPhone'a.

Kraj, 14 września 2010

Eska płaci rachunki

Sieć stacji radiowych prowadzi kampanię reklamową kolejnej edycji akcji promocyjnej.

Kraj, 10 sierpnia 2010

BoboVita angażuje uwagę mam

OS3 przygotowała dla marki nowy projekt internetowy.

Kraj, 28 lipca 2010

GG.pl w wersji na komórki

Ruszyła wersja mobilna serwisu GG.pl.

Kraj, 15 lipca 2010

Większość słuchaczy e-radia akceptuje reklamy

90 proc. internautów słucha radia w sieci, zdecydowana większość akceptuje reklamy w tym medium, wynika z badań MB SMG/KRC.

Kraj, 24 czerwca 2010

Lowe znów pracuje dla Gedeon Richter

Lowe Activation autorem kampanii reklamowej serwisu Wpadka.pl.

Kraj, 11 czerwca 2010

Zero pitu pitu z Nestle

Marketer promuje nowy produkt - wafelek Maxer dla mężczyzn.

Kraj, 7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

Kraj, 24 maja 2010

Panasonic też stawia na 3D

Producent reklamuje telewizory z technologią 3D w internecie i telewizji, a jeszcze większą kampanię planuje pod koniec roku.

Kraj, 21 kwietnia 2010

150 tys. użytkowników poczty GG w miesiąc

GG Network chwali się szybkim przyrostem użytkowników swojej poczty e-mail.

Kraj, 30 marca 2010

Kampania "Love Equals Football" największym tegorocznym projektem Pumy

Puma Polska na początku kwietnia br. rusza z kampanią reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w...

Kraj, 25 marca 2010

Największym grupom witryn przybyło w styczniu użytkowników

Prawie wszystkie najpopularniejsze grupy witryn zanotowały w styczniu br. wzrost liczby użytkowników w porównaniu z grudniem 2009 r. - wynika...

Kraj, 23 marca 2010

Maspex nagłaśnia w TV i internecie promocję konsumencką Kubusia

Ruszyła kampania telewizyjna nagłaśniająca najnowszą promocję marki napojów Kubuś (grupa Maspex Wadowice) - "Zgarnij Samsung Corby". Film reklamowy informuje konsumentów...

Kraj, 8 marca 2010

Netizens przygotował promocję dla linii Originals Adidasa

Adidas Poland wspólnie z agencją Netizens realizuje akcję promocyjną linii odzieży Originals. Specjalnie na potrzeby tego projektu agencja stworzyła specjalny...

Kraj, 3 marca 2010

GG (Open FM) uważa, że PBI wprowadza w błąd

GG Network, wydawca platformy radiowej Open FM, uważa, że dane PBI dotyczące popularności radia internetowego wprowadzają w błąd. W przesłanym...