M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Galaxy (marka)"

Kraj, 6 lutego 2015

Samsung rusza z wielokanałową kampanią smartfonów Galaxy

Jej hasło to: "Moc piękna. Piękna moc". Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett, Starcom, Havas PR Warsaw.

Zagranica, 1 marca 2013

Zmartwychwstanie Audrey Hepburn

Kampania czekoladek Galaxy robi w internecie furorę.

Zagranica, 25 lutego 2013

Czekolada Galaxy wskrzesi Audrey Hepburn w nowej kampanii

Agencja AMV BBDO dla Mars Inc.

Kraj, 8 lutego 2013

Samsung reklamuje też tablety

Globalną kreację zaadaptowała agencja Leo Burnett.

Zagranica, 23 sierpnia 2012

Samsung z nową kampanią telewizyjną tabletów

Twarzą kampanii został wielozadaniowy James Franco.

Zagranica, 23 sierpnia 2012

Wojna Samsung vs. Apple toczy się o 2,5 mld dol.

Gorzka batalia o patenty między gigantami może kosztować Samsunga 2,5 mld dol. odszkodowania na rzecz Apple.

Zagranica, 13 sierpnia 2012

Tablety Samsunga daleko za iPadami

IPady Apple sprzedają się 30 razy lepiej niż Samsunga.

Zagranica, 18 stycznia 2012

Marka Marsa wraca do starego sloganu

Marka czekoladek Galaxy wykorzysta stary slogan, wzmocni działania w internecie.

Kraj, 17 listopada 2011

Samsung wesprze kampanią Galaxy Note [WIDEO]

Producent wprowadza urządzenie będące czymś pomiędzy smartfonem a tabletem.

Kraj, 7 czerwca 2011

Mars przenosi budżet z TBWA do BBDO

Na razie nie wiadomo, czy po globalnej decyzji będą jakieś zmiany w Polsce.

Zagranica, 17 marca 2011

Programy Time Warner Cable w iPadzie

Nowa aplikacja operatora umożliwia oglądanie programów TV w tablecie za darmo, niektóre sieci TV się niepokoją.

Zagranica, 25 czerwca 2009

Mars wprowadza słodycze w koszernym wydaniu

Koncern Mars wprowadził na rynek brytyjski koszerne czekoladki. W takim wydaniu będą sprzedawane takie słodycze, jak: batony Mars, Snickers, czekolada...

Zagranica, 28 grudnia 2004

TBWA zrezygnowała z obsługi Sharwood's, trwają poszukiwania agencji

Agencja TBWA zrezygnowała z obsługi reklamowej marki Sharwood's (azjatycki brand spożywczy) po sześciu latach współpracy. Firma Centura, właściciel brandu, prowadzi...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Grey traci obsługę batonu Twix na rynku USA

Agencja Grey Worldwide czuje się niepewnie w związku z odebraniem jej przez Masterfoods w USA budżetu batonu Twix i przekazaniem...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Globalny przetarg Nestle może doprowadzić do konfliktu interesów

Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...