M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gap (marka)"

Kraj, 24 lutego 2014

Empik Media & Fashion zrezygnuje z mody. Koniec Esprit i Gap w Polsce?

Prowadzenie na zasadach franczyzy sklepów znanych marek przyniosło znaczne straty.

Zagranica, 16 stycznia 2014

Greenpeace wznawia kampanię przeciwko używaniu chemikaliów w produkcji odzieży dla dzieci

Organizacja ekologiczna ponawia swoje działania z myślą o dzieciach. Do apelu Greenpeace dołączyły: Zara, Mango, Esprit i Levi Strauss.

Zagranica, 15 listopada 2012

Gap rozpoczyna kampanię z udziałem gwiazd

Ruszyła kampania "Love Comes in Every Shade".

Zagranica, 19 października 2012

Gap poszukuje agencji i domu mediowego

Firma odzieżowa przygotowuje się do globalnego przetargu.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Grupa Adweb wzmacnia dział sprzedaży

Do zespołu agencji dołączyła Natalia Głąbik.

Zagranica, 2 kwietnia 2012

H&M uruchomi nową sieć

Odzieżowy gigant będzie walczyć o bardziej zamożnego klienta.

Kraj, 17 października 2011

Gap rozpoczyna działania od Facebooka

Prowadzi je agencja Headlines Porter Novelli.

Kraj, 28 września 2011

GAP powierzył budżet PR firmie Headlines

Agencja odpowiada za wprowadzenie marki do Polski.

Kraj, 22 września 2011

Gap wchodzi do Polski

Pierwszy sklep będzie się mieścił w warszawskiej Arkadii.

Zagranica, 9 czerwca 2011

Aegis kupuje kanadyjską ICUC

Firma zajmująca się moderowaniem mediów społecznościowych ma zostać włączona do sieci iProspect.

Zagranica, 20 grudnia 2010

PHD utrzymuje obsługę Gapa

Sieć domów mediowych będzie kontynuować obsługę międzynarodowego budżetu mediowego marketera, którego wartość szacowana jest na 300 mln dol.

Zagranica, 21 maja 2010

GAP rusza z globalnym przetargiem na media

Jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych przegląda oferty domów mediowych.

Zagranica, 29 września 2009

Zmarł jeden z twórców marki odzieżowej Gap

Donald Fisher, twórca marki odzieżowej Gap, zmarł na raka w wieku 81 lat. Pierwszy sklep sieci otworzył 40 lat temu....

Zagranica, 20 listopada 2008

Madonna za 6,5 mln funtów będzie twarzą marki Louis Vuitton

Madonna będzie twarzą luksusowej marki Louis Vuitton. Lukratywny kontrakt opiewa na 6,5 mln funtów i dotyczy udziału gwiazdy muzyki pop...

Zagranica, 14 sierpnia 2008

Liv Tyler i inne celebrities wystąpią w reklamach marki GAP

Marka odzieżowa GAP zaplanowała na jesień br. intensywne działania reklamowe. W tym roku nie była jeszcze reklamowana. Marketer chce w...

Zagranica, 1 sierpnia 2007

Gap wykorzysta w reklamach zdjęcia Annie Leibovitz

Gap przygotowuje kampanię wspierającą jesienną kolekcję odzieżową. W działaniach prowadzonych pod hasłem "Classics redefined" wykorzystane zostaną portrety znanych osób wykonane...

Zagranica, 30 listopada 2006

Salma Hayek w kampanii Campari

W listopadzie ruszyła światowa kampania marki Campari pt. "Hotel Campari", której twarzą jest Salma Hayek. Obejmie ona prasę, telewizję, internet....

Zagranica, 5 października 2006

ZenithOptimedia realizuje projekt Product Red, inicjatywy Bono, wokalisty U2

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia zajmie się planowaniem i zakupem mediów projektu Product Red, inicjatywy społecznej Bono, lidera grupy U2. Product...

Zagranica, 25 sierpnia 2006

Brazylijska supermodelka w reklamie American Express

Gisele, brazylijska supermodelka, wystąpi w kampanii prasowej American Express. Będzie w niej promowała "charytatywną" kartę kredytową Red wprowadzoną w ramach...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Zagranica, 20 lipca 2006

Wspieranie marek przez muzykę dobrze odbierane przez konsumentów

Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że...

Zagranica, 13 czerwca 2006

Carat zdobył obsługę mediową marki Gap w USA

Dom mediowy Carat wygrał w przetargu na obsługę mediową odzieżowej marki Gap w Stanach Zjednoczonych. Wartość tegorocznego budżetu tego marketera...

Zagranica, 1 czerwca 2006

Naked zajmie się obsługą reklamową sieci Gap w Europie

Agencja reklamowa Naked przygotuje strategię komunikacyjną marki Gap na rynku paneuropejskim. W zeszłym roku amerykański producent odzieży otworzył biuro w...

Zagranica, 30 listopada 2005

Producent odzieży marki Gap rozważa zmiany w strategii marketingowej

Amerykański producent odzieży Gap Inc. przygotowuje się do wprowadzenia zmian w strategii marketingowej, które mają powstrzymać notowane spadki poziomu sprzedaży....

Zagranica, 27 kwietnia 2005

Gap wykorzystuje w reklamie wizerunek gwiazdy pop Joss Stone

Marka odzieżowa Gap jest wspierana kampanią reklamową, której gwiazdą jest 18-letnia piosenkarka Joss Stone. Piosenka "The Right Time", ktorą właśnie...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Sarah Jessica Parker wystąpi w najnowszej kampanii marki Gap

Sarah Jessica Parker, aktorka z serialu "Seks w wielkim mieście", wystąpi w kampanii reklamowej firmy odzieżowej Gap, promując ich wiosenną...

Zagranica, 3 listopada 2004

Madonna podpisała kontrakt reklamowy z Versace wart 12 mln dol.

Wizerunek Madonny, gwiazdy muzyki pop, ma zostać wykorzystany w reklamach wspierających sprzedaż wiosennej kolekcji ubrań Versace. Wartość umowy szacuje się...

Zagranica, 10 maja 2004

Brody i Beckinsale zostali bohaterami spotów reklamowych Diet Coke

Aktorka Kate Beckinsale wystąpi w nowej amerykańskiej kampanii reklamowej Diet Coke produkowanej przez Coca-Cola Company. Razem z nią wystąpi zdobywca...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Gap zatrudnia byłego prezesa LB Works

Koncern Gap Inc. zatrudnił Jeffa Jonesa, byłego prezesa ds. technologii w LB Works (oddział agencji Leo Burnett), na stanowisko wiceprezesa...

Zagranica, 11 czerwca 2003

Madonna wystąpi w kampanii marki Gap

Publiczny wizerunek Madonny jest bardziej w stylu marki Gucci niż marki Gap, ale wygląda na to, że artystka jest fanką...

Zagranica, 8 maja 2003

Firma Gap konsoliduje budżet mediowy dotyczący telewizji w PHD USA

Firma odzieżowa Gap konsoliduje swój budżet mediowy dotyczący telewizji w domu mediowym PHD USA należącym do Omnicom Group. Budżet telewizyjny...

Zagranica, 28 marca 2003

Jack Calhoun wiceprezesem ds. marketingu w Gap Inc.

Jack Calhoun został wiceprezesem ds. marketingu w Gap Inc. Będzie on odpowiedzialny za markę odzieży Bana Republic. Nowy wiceprezes zastąpił...