M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gazeta Lubuska (marka)"

Kraj, 31 stycznia 2014

Polskapresse zamyka jedną z drukarni

Wydawca zrezygnował z drukarni w Zielonej Górze.

Kraj, 18 grudnia 2013

Łojewska, Romejko i Dąbrowski odchodzą z Mediów Regionalnych

Zmiany na szczeblu dyrektorskim.

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

Kraj, 28 stycznia 2010

Media Regionalne testują nowy system pracy redaktorów

Media Regionalne prowadzą testy nowego systemu pracy redaktorów i newsroomów swoich gazet. Celem tych działań jest wypracowanie systemu, w którym...

Kraj, 23 października 2008

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

Kraj, 5 września 2008

S4 przygotowało dwuetapową kampanię na otwarcie kolejnego Focus Parku

Agencja reklamowa S4 odpowiada za wszystkie działania związane z komunikacją otwarcia galerii rozrywkowo-handlowej Focus Park w Zielonej Górze oraz wydarzenia...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Sławomir Nowak dyr. marketingu w "Gazecie Lubuskiej"

Sławomir Nowak objął stanowisko dyrektora marketingu w należącym do grupy Media Regionalne (fundusz Mecom) Wydawnictwie Lubpress, wydawcy dziennika regionalnego "Gazeta...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Grzegorz Widenka zastąpił Mirosława Rataja na stanowisku prezesa Wydawnictwa Lubpress

Grzegorz Widenka zastąpił Mirosława Rataja na stanowisku prezesa spółki Wydawnictwo Lubpress, wydawcy "Gazety Lubuskiej" wchodzącej w skład grupy Media Regionalne....

Kraj, 1 lutego 2008

Teleprogram poszerza współpracę z dziennikami regionalnymi

Spółka Teleprogram, wydawca m.in. "Teleprogramu", rozszerza współpracę z dziennikami regionalnymi. Ostatnio podpisała umowę z "Expressem Bydgoskim" (wydawca: Express Media), dla...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 17 września 2007

"Teleprogram" rozpoczyna współpracę z trzema dziennikami regionalnymi

Wydawnictwo Teleprogram Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z nowymi dziennikami regionalnymi. "Teleprogram", dodatek telewizyjny wydawany przez spółkę, ukaże się od...

Kraj, 1 września 2006

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Kraj, 23 marca 2005

Bank Millennium reklamuje kredyty hipoteczne

Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem "MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić". Kampania obejmuje...

Kraj, 8 września 2004

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

Kraj, 4 maja 2004

Rusza kampania "Panoramy Firm" w prasie

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", startuje z kampanią w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. W styczniu...

Kraj, 4 lutego 2004

Commercial Union TFI podkreśla swoje dobre wyniki inwestycyjne

Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło kilkutygodniową kampanię prasową. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o bardzo dobrych...

Kraj, 9 grudnia 2003

TP i Idea wydają reklamowy "Magazyn Telepunkt"

Telekomunikacja Polska SA (TP) i PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea (należący również do grupy TP SA), przygotowały wspólnie "magazyn...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Akcja "Czysty Punkt" zatacza coraz szersze kręgi

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) obserwuje rosnące zainteresowanie akcją "Czysty Punkt" ze strony konsumentów, mediów oraz firm reklamujących się za pośrednictwem...

Kraj, 30 czerwca 2003

LG Electronics wspiera kampanią dwie letnie akcje promocyjne

LG Electronics prowadzić będzie do końca lipca kampanię reklamową wspierającą dwie letnie akcje promocyjne. Jedna z nich - Megaloteria -...

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

Kraj, 6 maja 2002

Vita-Tour - akcja profilaktyki zdrowotnej miesięcznika "Vita"

Celem akcji Vita-Tour organizowanej przez miesięcznik "Vita" (wydawca Edipresse Polska) jest promocja profilaktyki, zdrowego trybu życia oraz szerzenie wiedzy o...