M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gazeta.pl (marka)"

Kraj, 30 listopada 2016

"Media & Marketing Polska" przyznało tytuły Biur Reklamy Roku

Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.

Kraj, 30 listopada 2016

Agora zmienia swój serwis fitnessowy w Myfitness.pl

Myfitness.pl zaoferuje również nowe rozwiązania dla reklamodawców. Rusza kampania promocyjna.

Kraj, 27 października 2016

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

Kraj, 19 października 2016

Jubileuszowe wydanie "Dom & Wnętrze" wsparte kampanią

Magazyn obchodzi ćwierćwiecze.

Przetargi, 13 października 2016

Syzygy wygrywa przetarg na obsługę reklamową serwisu Gazeta.pl

W konkursie było sześć agencji.

Kraj, 12 października 2016

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Wzmacniają dział agencyjny.

Kraj, 26 września 2016

Provident rekrutuje doradców przez internet

Za kreację odpowiada agencja Isobar.

Kraj, 19 września 2016

Jarosław Śliżewski wzmocni zespół kanału telewizyjnego Metro

Zajmie się m.in. pracami nad narzędziami pozwalającymi na integrację telewizji z internetem oraz tworzeniem produktów cyfrowych. Dołączy do zarządu spółki Green Content.

Kraj, 2 września 2016

Marcin Prokop w kampanii Radia Złote Przeboje

Wystartowała komunikacja pod hasłem "Muzyka daje radość".

Kraj, 9 sierpnia 2016

Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych

Nowo powstałym zespołem pokieruje Anna Mościcka.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Gazeta.pl zrealizowała akcję z zakresu content marketingu dla marki Jeep

Projekt realizowany przez portal Gazeta.pl to połączenie treści redakcyjnych z działaniami reklamowymi dotyczącymi marki Jeep, która w ten sposób świętuje jubileusz 75-lecia.

Kraj, 13 lipca 2016

Wojciech Starzewski performance managerem w Resolution

Agencja planuje dalszą rozbudowę zespołu.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Kraj, 18 maja 2016

Visa promuje akcję rabatową z dziewięcioma detalistami

Kampanię pod hasłem "Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!" przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Monika Lech dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl

Odpowiada za biznesowy rozwój wydawniczej części portalu, w szczególności za wyniki i rozwój strony głównej Gazeta.pl.  

Kraj, 19 kwietnia 2016

Tomasz Pudlis dyrektorem sprzedaży grupy Gazeta.pl

Będzie odpowiadał za obsługę agencyjną i pracę biura reklamy Gazeta.pl.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Agora zamyka Kinoplex

Ponieważ serwis VoD nie miał własnego, unikatowego kontentu, nie wytrzymał konkurencji z VoD Onetu, Playerem TVN-u i Iplą Polsatu.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Carat wmacnia client service

Osiem nowych osób zaczyna pracę w domu z grupy Dentsu.

Kraj, 23 marca 2016

Jolanta Lewandowska odpowiada za rozwój serwisów people w Gazeta.pl

Będzie odpowiadała przede wszystkim za rozwijanie serwisu Plotek.pl.

Kraj, 16 marca 2016

Gazeta.pl uruchamia Next.Gazeta.pl, serwis o biznesie i technologiach

Redaktorem naczelnym serwisu został Rafał Hirsch.

Zagranica, 24 lutego 2016

Plastik w batonikach Marsa

Koncern wycofa z rynku ok. 3 mln batoników różnych brandów - konsumentka z Holandii znalazła w swoim batoniku kawałki tworzyw sztucznych.

Kraj, 11 lutego 2016

Alma rozpoczyna działania promocyjne przed walentynkami

Od początku tygodnia trwa kampania pod hasłem "Słodkie walentynki".

Kraj, 26 stycznia 2016

Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Za realizację projektu odpowiadają: Scholz & Friends, Papaya, Brasil, MEC oraz Value Media. Kampania potrwa do końca kwietnia.

Kraj, 19 stycznia 2016

PKP Intercity ma 200 Złotych Pociągów

Kolejowy przewoźnik wykorzystał reklamowo sprawę "złotego pociągu" z Wałbrzycha. Za przygotowanie kreacji do kampanii odpowiedzialna jest agencja PZL oraz agencja interaktywna Kore.

Kraj, 13 stycznia 2016

Będzie "Dziecko Extra" od Agory

Wydawca wprowadza też zmiany w miesięczniku "Dziecko".

Kraj, 12 stycznia 2016

Agora startuje z miesięcznikiem "Pogoda na Życie"

Pismo wydawane będzie wspólnie z Radiem Pogoda. Kierowane jest przede wszystkim do czytelników 50+.

Kraj, 12 stycznia 2016

Rusza największa "Akademia smaku" marki Bosch

Realizacją wielokanałowej kampanii zajmują się agencja Insignia, OMD, Mozaic i TVP.

Kraj, 17 listopada 2015

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 16 listopada 2015

ING Bank: "Kto wie, jak oszczędzać - ten ma!"

Bank startuje z drugą odsłoną kampanii kont oszczędnościowych: Kulesza w roli taksówkarki.

Kraj, 2 listopada 2015

Radio Zet startuje z kampanią

Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Kraj, 19 października 2015

Aneta Sawicka odpowiada za rozwój Onet.tv

W Grupie Onet-RASP zastąpi Marcina Jędrasiewicza.

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 7 września 2015

Bartosz Żuchowski kierownikiem sprzedaży kategorii motoryzacja w Polska Press Grupie

Będzie odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie sprzedażą dla serwisów Motofakty.pl, Motogratka.pl oraz Regiomoto.pl.

Kraj, 1 września 2015

ING Bank: "Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem"

Internetową kampanię dla banku przygotowała agencja Gong.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Kraj, 2 lipca 2015

Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I8

Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.

Kraj, 21 maja 2015

Joanna Pawlak nową przewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska

Zastąpiła na tym stanowisku Annę Podkowińską-Tretyn, reprezentującą firmę Agora SA, która odchodzi z rady.

Kraj, 8 maja 2015

Agora odświeża formułę magazynu "Dziecko"

Pismo zyskało nową szatę graficzną, nowych autorów i nowe rubryki.

Kraj, 15 kwietnia 2015

AXN wspiera wiosenne premiery [wideo]

Za przygotowanie i realizację konkursu oraz kreacje internetowe odpowiada agencja Threei.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Agora wprowadza na rynek nowy magazyn kulinarny

Debiutuje miesięcznik "Lubię Gotować" za 1,99 zł.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Maciej Wicha został zastępcą dyr. segmentu internet w Agorze

W nowej roli odpowiada przede wszystkim za strategię monetyzacji serwisów z grupy Gazeta.pl.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Joanna Pietrzak dyrektorem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory

Zajmie się obsługą klientów zainteresowanych reklamą w projektach cyfrowych tytułów prasowych wydawnictwa.

Kraj, 31 marca 2015

Continental ponownie organizuje kampanię w mediach Agory

Niestandardowa kampania "Wyjechani na weekend" potrwa do lata.

Kraj, 18 marca 2015

Artur Grochowski dyrektorem sprzedaży Sport.pl

Grochowski wraca do Agory po dwuletniej przerwie. 

Kraj, 26 lutego 2015

National Geographic z Nagrodą Travelerów

W konkursie do wygrania crossovery Fiat 500X na weekend oraz inne nagrody.

Kraj, 24 lutego 2015

Kinga Rybarczyk pokieruje działem projektów specjalnych "Gazety Wyborczej"

Powołano nowy dział, którego zadaniem jest skoordynowanie, wzmocnienie i rozwój wszystkich dodatkowych projektów realizowanych przez zespół "Wyborczej". 

Kraj, 13 lutego 2015

Ashton Kutcher promuje tablety Lenovo [wideo]

Globalną kampanię w Polsce zaplanował dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 13 lutego 2015

Karotka Plus Fortuny zmienia oblicze na funkcjonalne

Marka z portfolio Agros-Novej wspiera swoje nowości kampanią.

Kraj, 16 stycznia 2015

Gazeta.pl przebudowuje stronę główną

Zmianie ulega również identyfikacja wizualna serwisu.