M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gazeta.pl (firma)"

Kraj, 12 listopada 2015

Change i Value Media przygotowały kampanię Amazona

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.

Kraj, 3 sierpnia 2015

Business Insider będzie częścią grupy Gazeta.pl

Pod koniec roku Gazeta.pl uruchomi polską edycję serwisu.

Kraj, 24 czerwca 2015

Bosch promuje generatory pary

Kampanię realizuje agencja Insignia.

Kraj, 10 czerwca 2014

Bonduelle ma specjalny serwis w Gazeta.pl

Akcja została przygotowana we współpracy z agencją Codemedia.

Kraj, 21 maja 2014

Poznań rusza z kampanią dotyczącą wykorzystania funduszy unijnych

Just i Media Concept odpowiadają za realizację działań reklamowych.

Kraj, 23 kwietnia 2014

A+E Networks reklamuje premiery kanału History

Kampania, która potrwa do końca maja, obejmie kanały z portfolio A+E Networks i Polsatu, reklamy prasowe, internet i outdoor.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Agora promuje MetroMsn.pl

Komunikacja ma charakter ogólnopolski.

Kraj, 12 grudnia 2012

PauseAd w grupie Gazeta.pl

Grupa Gazeta.pl wprowadziła do oferty nowy format reklamowy PauseAd.

Kraj, 16 listopada 2012

Rusza druga odsłona kampanii Bonduelle

Działania skupiają się głównie w internecie.

Kraj, 4 października 2012

Allegro promuje Strefę Marek

Głównym kanałem dotarcia w kampanii jest internet.

Kraj, 12 lipca 2012

Rich media w ofercie mobilnej HandyNet

Swipe mobile rectangle oferuje pięć interaktywnych plansz w rozmiarze 300 x 250 pikseli.

Przetargi, 4 kwietnia 2012

HBO wybiera agencję do społeczności

Przetarg jest w końcowej fazie - wynika z naszych informacji.

Kraj, 25 sierpnia 2011

McDonald's pod lupą dociekliwych [WIDEO]

Sieć w kampanii informacyjnej chce przekonać swoich klientów, że podczas przygotowywania dań korzysta m.in. z naturalnych składników.

Kraj, 18 marca 2011

Goodyear z wiosenną kampanią sieci Premio

Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki.

Kraj, 30 września 2010

PKO BP rusza z reklamą hipotek

Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.

Kraj, 29 lipca 2009

Allegro wyprzedziło Interię w majowym rankingu najpopularniejszych witryn

Serwis Allegro.pl wrócił na piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych witryn internetowych w maju br. - wynika z najnowszego badania Megapanel...

Kraj, 26 czerwca 2009

W IAB Polska powstała grupa robocza ds. badań

W ramach IAB Polska powstała grupa robocza ds. badań. Będzie się zajmowała projektami badawczymi realizowanymi przez IAB, takimi jak: IAB...

Kraj, 22 stycznia 2009

Kleopatra kontra teściowa w nowej kampanii wizerunkowej Ikei

19 stycznia br. ruszyła nowa kampania Ikei przygotowana przez agencję reklamową PZL i dom mediowy Mediaedge:cia. Jest to akcja wizerunkowa...

Kraj, 6 stycznia 2009

Kevin May dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Janmedia Interactive

Kevin May, dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu amerykańskiego oddziału agencji interaktywnej Janmedia Interactive, został dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału tej...

Kraj, 30 września 2008

Agora setnym członkiem SMB

Agora SA jako setna firma została przyjęta do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jednym z powodów przystąpienia tej spółki do organizacji...

Kraj, 2 września 2008

Agora wzmacnia swoje wortale serwisem Autotrader.pl

Agora od początku września br. włączyła do portalu Gazeta.pl serwis Autotrader.pl należący do Grupy Trader.com. Wortal ten będzie dostępny także...

Kraj, 1 września 2008

Aster rusza z projektem ambientowym wspierającym usługę telefonii komórkowej

Operator sieci telewizji kablowej Aster rozpoczyna kampanię ambientową. W ramach projektu w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy i turyści będą...

Kraj, 30 kwietnia 2008

Spomlek wystartował z pierwszą kampanią radamera

Spółdzielnia Mleczarska "Spomlek" z Radzynia Podlaskiego wspiera pierwszą kampanią reklamową ser radamer. Jej celem jest budowanie wizerunku tej marki sera...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Agora wspiera kampanią serwis GazetaDom.pl

Agora SA wspiera kampanią serwis GazetaDom.pl. Celem działań jest zwrócenie uwagi na szeroką już, ale ciągle rozbudowywaną ofertę serwisu. W...

Kraj, 21 grudnia 2007

PepsiCo inwestuje w Pepsi Max, a konsumentów pozbawia grawitacji

PepsiCo ruszy na początku stycznia 2008 r. z nową kampanią komunikacyjną Pepsi Max pod hasłem: "Maximum smaku bez cukru". Działania...

Kraj, 17 grudnia 2007

Artegence przygotowała narciarską kampanię dla banku BZ WBK

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej banku BZ WBK dotyczącą nowej karty kredytowej dla narciarzy z darmowym ubezpieczeniem...

Kraj, 11 grudnia 2007

Internetowa kampania wspiera debiut kuponów Sodexho dla klientów indywidualnych

Sodexho Pass Polska wprowadziło kupony podarunkowe Sodexho dla klientów indywidualnych. Sprzedaż kuponów wraz z pakietem kuponów promocyjnych Smart odbywa się...

Kraj, 10 grudnia 2007

Panasonic tworzy społeczność miłośników fotografii

Panasonic Polska uruchomił serwis społecznościowy www.lumisfera.pl, który skupia miłośników fotografii. Serwis wspiera kampania reklamowa w internecie, m.in. w portalach: WP.pl,...

Kraj, 3 października 2007

NewsPoint przygotował raport najbardziej popularnych blogów poruszających tematykę mediów

Zespół NewsPoint przygotował raport na temat najbardziej znanych blogów poruszających tematykę mediów online oraz ich autorów. Od początku roku w...

Kraj, 1 października 2007

80 tys. osób obejrzało "Co z Polską?" w internecie

80 tys. osób Polski i zagranicy obejrzało rozmowę Tomasza Lisa z Jackiem Kurskim i Wojciechem Olejniczakiem dostępną w internecie na...

Kraj, 1 października 2007

Media Agory uczestniczą w akcji "Wyborcza na wybory"

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła akcję "Wyborcza na wybory". Czytelnicy gazety będą mogli m.in. uczestniczyć w debatach przedwyborczych, śledzić sondaże...

Kraj, 27 września 2007

"Zwierciadło" i "Sens" wsparte kampanią; szersza zawartość miesięcznika

Wydawnictwo Zwierciadło poszerza zawartość miesięcznika "Zwierciadło" o rubrykę "Porozmawiajmy o seksie". Dział ten pojawi się w piśmie od październikowego wydania....

Kraj, 27 września 2007

GTS Energis promuje internet pod marką Multimo

Operator telekomunikacyjny GTS Energis prowadzi kampanię reklamową swojej usługi dostępu do internetu pod hasłem: "Żywiołowy Internet Multimo". Kampania prowadzona jest...

Kraj, 17 września 2007

Agora przejęła wyszukiwarkę blogów Blogfrog.pl

Agora nabyła prawa do domeny Blogfrog.pl i podpisała umowę z twórcami tego serwisu na jego dalszy rozwój. Blogfrog.pl został właśnie...

Kraj, 5 września 2007

Shrek twarzą najnowszej kampanii HP

Firma Hewlett-Packard pod hasłem "OGRomnie fajna wyprawa" prowadzi kampanię reklamową, która ma na celu zachęcenie klientów do zakupu urządzeń wielofunkcyjnych...

Kraj, 3 września 2007

"Metro" Agory ma dwa nowe dodatki: sportowy i o rynku pracy

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, dziś uruchamia dwa nowe dodatki: sportowy Sport.pl w zasięgu ogólnopolskim i MetroPraca.pl w zasięgu warszawskim....

Kraj, 19 czerwca 2007

Paweł Czajkowski rozstał się z Gazeta.pl

Paweł Czajkowski, kierownik działu klientów strategicznych, rozstał się z portalem Gazeta.pl. Pracował tam od ok. 3 lat, wcześniej na stanowisku...

Kraj, 18 czerwca 2007

Kampania wspiera nową płytę Roxy FM

"Roxy FM. Wyjątkowe radio, wyjątkowa muzyka vol. 2" to kolejny dwupłytowy album z najciekawszymi przebojami znanymi z anteny radia Roxy...

Kraj, 18 czerwca 2007

Gazeta.pl oferuje nową formę reklamy - insert online

Gazeta.pl (Agora SA) przygotowała nową formę reklamową - insert online, czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym. Pierwszą firmą, która zamówiła...

Kraj, 18 czerwca 2007

Sołowow nr. 1 na najnowszej liście 100 najbogatszych Polaków "Wprost"

"Wprost" (AWR "Wprost") ukazało się dziś z dodatkiem "Lista 100 najbogatszych Polaków". Jest to 17. edycja rankingu tygodnika. Wydanie wspiera...

Kraj, 15 czerwca 2007

Grandes Kochonos przygotował kreację "Helikoptery" dla Lecha

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej "Będzie się działo!" marki piwa Lech (Kompania Piwowarska). Spot reklamowy “Helikoptery" przygotowany przez agencję Grandes...

Kraj, 15 czerwca 2007

Hard & Smart i Star Media realizują kampanię dla Banków Spółdzielczych

Banki Spółdzielcze rozpoczynają kolejną wspólną kampanię reklamową. Tym razem promuje ona loterię dla klientów. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu,...

Kraj, 11 czerwca 2007

Tchibo promuje markę Mitch & Co w internecie

Producent kawy Tchibo Warszawa wspiera wprowadzenie najnowszej kolekcji ubrań sygnowanych marką Mitch & Co kampanią w internecie. Powstanie marki Mitch...

Kraj, 29 maja 2007

Zjednoczenie.com przygotowało kreację do kampanii marki Reserved

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała kreację do internetowej kampanii najnowszej kolekcji strojów kąpielowych marki Reserved (LPP) i najnowszej kolekcji ubrań dla...

Kraj, 23 maja 2007

Paralotna przygotowała działania reklamowe dla Kia Carens

Paralotna przygotowała dla Kia Motors kampanię reklamującą model Carens. Kampania pod hasłem "Minivan, maksigwarancja" promuje minivana Kia oraz eksponuje informacje...

Kraj, 23 maja 2007

Electrolux wspiera reklamą ekskluzywną linię Global Design

Producent sprzętu AGD firma Electrolux wprowadziła do sprzedaży nową linię ekskluzywnych kuchennych urządzeń do zabudowy - Electrolux Global Design. Działania...

Kraj, 14 maja 2007

Comedy Central promuje flagowy serial "Seks w wielkim mieście"

Kanał Comedy Central rozpoczyna konkurs pod hasłem “Podpatrz "Seks w wielkim mieście"". Osoby biorące w nim udział mają szansę wygrać...

Kraj, 11 maja 2007

PKO BP celuje w mały i średni biznes

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię kredytów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Potrwa ona do 24 czerwca br. i obejmie telewizję...

Kraj, 11 maja 2007

Onet rozpoczął współpracę z FashionTV, modowe materiały wideo w "kanale" OnetKobieta

Część Onetu poświęcona tematyce kobiecej (Kobieta.onet.pl) została wzbogacona o relacje wideo ze światowych pokazów mody. Dzięki rozpoczętej przez portal współpracy...

Kraj, 6 kwietnia 2007

Expert Monitor będzie monitorował wydatki e-reklamowe, na początek z Onetem, Gazeta.pl i IDG

Firma badawcza Expert Monitor rozpocznie monitoring wydatków reklamodawców w internecie. - Jest to nasza samodzielna inicjatywa, jednak tworzona w ścisłym...