M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gazeta Poznańska (marka)"

Kraj, 17 lutego 2015

Bogusław Kaczmarek wiceprezesem Polskapresse w Gdańsku

Zarząd będzie dwuosobowy i tworzyć go będą: Tomasz Niski, prezes, i Bogusław Kaczmarek, wiceprezes, dyrektor marketingu i sprzedaży B2C.

Kraj, 24 listopada 2009

Dwie nowe osoby w pionie internetu Polskapresse

Tomasz Gruszka i Krzysztof Smura dołączyli do struktur pionu internetu w grupie Polskapresse. Pierwszy z nich objął funkcję koordynatora ds....

Kraj, 5 lutego 2009

Małgorzata Swojak odpowiada za sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" w biurze reklamy TVN

Małgorzata Swojak dołączyła do zespołu Jarosława Kalbarczyka w biurze reklamy TVN. Odpowiada za ofertę handlową "Tygodnika Powszechnego". Małgorzata Swojak pracowała...

Kraj, 27 marca 2008

Adam Pawłowski naczelnym "Polski Głosu Wielkopolskiego"

Adam Pawłowski obejmie od kwietnia stanowisko redaktora naczelnego w "Polsce Głosie Wielkopolskim" (Polskapresse). Zastąpi Jarosława Piotrowskiego, który od sierpnia 2007...

Kraj, 4 lutego 2008

Bogusław Kaczmarek dyrektorem marketingu w Mediach Pomorskich

Bogusław Kaczmarek został dyrektorem marketingu w spółce Media Pomorskie, wydawcy "Głosu Dziennika Pomorza" (należy do grupy Media Regionalne). Kaczmarek na...

Kraj, 1 października 2007

Krzysztof Ignatowicz krajowym dyrektorem artystycznym Mediów Regionalnych

Krzysztof Ignatowicz obejmuje stanowisko krajowego dyrektora artystycznego grupy Media Regionalne, wydawcy 10 tytułów regionalnych. Krzysztof Ignatowicz będzie odpowiedzialny m.in. za...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Mirosław Kowalski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju Mediów Regionalnych w internecie

Mirosław Kowalski będzie odpowiedzialny za strategię rozwoju grupy Media Regionalne w internecie. Mirosław Kowalski był w latach 2000-2007 wiceprezesem grupy...

Kraj, 1 czerwca 2007

Marek Rodwald zastąpi Tomasza Niskiego na stanowisku prezesa Oficyny Wydawniczej Wielkopolski

Tomasz Niski, prezes zarządu Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, wydawcy "Głosu Wielkopolskiego", odchodzi z wydawnictwa. Tomasz Niski podjął decyzję z rozstaniu z...

Kraj, 16 lutego 2007

Polskapresse podkreśla rolę regionów w czasie prac nad projektem ogólnopolskim

Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, wystosowała do wszystkich pracowników spółki list, w którym zapewniła o wzmacnianiu roli dzienników...

Kraj, 24 listopada 2006

Fuzja "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej", powstanie nowy "Głos Wielkopolski"

4 grudnia nastąpi fuzja "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej". Nowa gazeta będzie mieć tytuł "Głos Wielkopolski". Obok głównej winiety zachowana...

Kraj, 10 listopada 2006

Koncerty na żywo w RMF FM z silnym wsparciem reklamowym

W najbliższą niedzielę na antenie RMF FM startuje "RMF live". Audycja jest połączeniem programu radiowego i koncertów największych polskich gwiazd...

Kraj, 9 listopada 2006

"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" prowadzą wspólną akcję kolekcjonerską

"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" od dziś co czwartek będą dołączać odcinki kultowego edukacyjnego serialu animowanego "Był sobie człowiek". Seria...

Kraj, 3 listopada 2006

RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

Kraj, 18 września 2006

Nowa 13-odcinkowa seria filmowa dla dzieci z dziennikami Polskapresse

Dzienniki regionalne Polskapresse rozpoczęły 13-odcinkową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży. Do gazet dołączane są 60-minutowe filmy animowane VCD "Najpiękniejsze...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Kino Polska wspólnie z regionalnymi dziennikami organizuje plebiscyt "Czas na debiut"

Telewizja Kino Polska organizuje dla czytelników "Dziennika Bałtyckiego", "Dziennika Zachodniego", "Gazety Poznańskiej" i "Gazety Wrocławskiej" plebiscyt "Czas na debiut". Celem...

Kraj, 12 czerwca 2006

"Praca w poniedziałek" dodatkiem "Życia Warszawy" i dzienników regionalnych

Dziennik "Życie Warszawy" zaczął dołączać dodatek "Praca w poniedziałek". Do tej pory dodatek o pracy dołączany był do gazety w...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Polskapresse dołącza do dzienników płyty z "Dobranockami wszech czasów"

Do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska", "Express Ilustrowany") i jednego powiązanego...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski nie złamała przepisów antymonopolowych

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", dziennika powiązanego kapitałowo z grupą wydawniczą Polskapresse, nie musiała zgłosić do prezesa Urzędu Ochrony...

Kraj, 9 lutego 2006

Marian Marek Przybylski prezesem zarządu Instytutu Edukacji Europejskiej

Marian Marek Przybylski, przez 15 lat (1990-2005) prezes Oficyny Wydawniczej Wielkopolski (wydawca "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej"), pełni funkcję prezesa...

Kraj, 9 stycznia 2006

Adam Pawłowski p.o. redaktorem naczelnym "Gazety Poznańskiej"

Adam Pawłowski, dotychczasowy I zastępca redaktora naczelnego "Gazety Poznańskiej", pełni obowiązki redaktora naczelnego dziennika. W kierowaniu gazetą zastąpił Jarosława Gojtowskiego,...

Kraj, 16 grudnia 2005

Gazety Polskapresse w międzynarodowej akcji edukacyjnej

Sześć dzienników należących do grupy wydawniczej Polskapresse bierze udział w międzynarodowej akcji edukacyjnej pod nazwą "Środowisko buduje mosty, młodzież w...

Kraj, 16 grudnia 2005

Gazety Polskapresse w międzynarodowej akcji edukacyjnej

Sześć dzienników należących do grupy wydawniczej Polskapresse bierze udział w międzynarodowej akcji edukacyjnej pod nazwą "Środowisko buduje mosty, młodzież w...

Kraj, 12 grudnia 2005

Nowa formuła dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn"

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny dołączany do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych, zadebiutuje w nowej formule w piątek 16...

Kraj, 7 grudnia 2005

Wspólne segmenty z ogłoszeniami o pracy w dziennikach Polskapresse

Wspólne segmenty z ogłoszeniami o pracy są nowym działaniem marketingowym dzienników grupy wydawniczej Polskapresse. Segmenty obejmują pięć dzienników własnych Polskapresse:...

Kraj, 22 listopada 2005

Nowa kolekcja filmowa w dziennikach Polskapresse

Cztery dzienniki regionalne Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska") i jeden powiązany z tą spółką...

Kraj, 27 czerwca 2005

Jak dotąd ponad 2 tys. publikacji w dziennikach Polskapresse w ramach akcji Masz Prawo Wiedzieć

Osiem dzienników regionalnych Poskapresse podsumowało pierwsze miesiące trwającej od września ub.r. na łamach dzienników akcji społecznej Masz Prawo Wiedzieć. Celem...

Kraj, 31 marca 2005

Joanna Łabuda PR account managerem w casusBTL

Do agencji casusBTL event & direct marketing dołączyła Joanna Łabuda. Zajęła ona stanowisko PR account managera. Będzie odpowiadać m.in. za...

Kraj, 22 marca 2005

Oświadczenie Oficyny Wydawniczej Wielkopolski w sprawie współpracy z Prasą Poznańską Sp. z o.o.

Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", przesłała do redakcji DS "MMP" oświadczenie na temat decyzji sądowych w sprawie jej współpracy...

Kraj, 20 października 2004

"Manager Magazin" zadebiutuje na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz.

Miesięcznik biznesowy "Manager Magazin Edycja Polska" ma zadebiutować na rynku na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz., o czym...

Kraj, 17 września 2004

"Masz Prawo Wiedzieć" - akcja społeczna dzienników Polskapresse

Polskapresse prowadzi akcję na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego pod hasłem "Masz Prawo Wiedzieć". Bierze w niej udział dziewięć dzienników regionalnych...

Kraj, 17 lutego 2004

UOKiK karze Polskapresse za naruszenie prawa antymonopolowego

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał dwie decyzje dotyczące koncentracji kapitału na rynku dzienników lokalnych przez spółkę Polskapresse. Pierwsza...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Polskapresse nawiązała współpracę z domem sprzedaży ARBOmedia

Ogólnopolska sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl należących do Polskapresse znalazła się w ofercie domu sprzedaży ARBOmedia Polska. Firma zajmie się...

Kraj, 8 sierpnia 2003

Wspólny projekt "Przeglądu Sportowego" i SuperSMS.pl

Czytelnicy "Przeglądu Sportowego" i użytkownicy SuperSMS.pl. będą mieli możliwość śledzenia rozgrywek piłkarskiej ekstraklasy dzięki wiadomościom SMS. Zainteresowani kibice, którzy prześlą...

Kraj, 3 lipca 2003

Śląskie dzienniki nawiązały współpracę z One-2-One

"Dziennik Zachodni" i "Trybuna Śląska" (wydawca: Polskapresse) udostępniły swoim czytelnikom relacje sportowe oraz udział w konkursach przez SMS. Dodatkowo odbiorcy...

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

Kraj, 7 lutego 2003

One-2-One wprowadza usługę walentynkowych Super-SMS-ów

Czytelnicy dziesięciu tytułów prasy lokalnej korzystających z systemu prasowego Prasa SuperSMS.pl firmy One-2-One mogą przesłać ukochanej osobie SMS-ową walentynkę. Treść...

Kraj, 12 sierpnia 2002

Marquard Sport Media uruchamia ligowy serwis SMS

Marquard Sport Media, wydawca "Dziennika Sportowego" (w dwóch mutacjach - jako "Przegląd Sportowy" i "Tempo") oraz "Sportu", uruchomił nową usługę ...

Kraj, 20 czerwca 2002

Marka Ardo będzie reklamowana przez najbliższe pół roku

Agencja reklamowa IMR jest odpowiedzialna za całość kampanii reklamowej (poza kreacją reklam radiowych) dla marki produktów AGD Ardo, należącej do...

Kraj, 22 kwietnia 2002

Planowane zmiany w "Gazecie Giełdy Parkiet" oraz nowa naczelna gazety

"Gazeta Giełdy Parkiet" będzie ewoluować w stronę szerzej pojmowanej gazety finansowej. Tej strategicznej decyzji wydawcy, spółki Parkiet Media SA, towarzyszy...

Kraj, 8 października 2001

FUZJE GAZET POLSKAPRESSE W GDAŃSKU I WROCŁAWSKICH SPÓŁEK ORKLI

Jest w toku fuzja dzienników Polskapresse oddział Prasa Bałtycka, czyli "Dziennika Bałtyckiego" i "Wieczoru Wybrzeża". We Wrocławiu łączą się natomiast...

Kraj, 20 marca 2001

ALCAT COMMUNICATIONS DLA KWIT - FIT

Agencja Alcat Communications przygotowała kampanię promocyjną irlandzkiego koncernu KWIT - FIT, właściciela sieci stacji szybkiej obsługi samochodów (firma weszła na...