M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gazeta Praca (marka)"

Kraj, 28 lipca 2008

Monika Eitel pokieruje działem sprzedaży "Gazety Praca"

Monika Eitel od początku września br. awansuje z kierownika sprzedaży na dyrektora sprzedaży w dziale sprzedaży "Gazety Praca", poniedziałkowego dodatku...

Kraj, 27 czerwca 2008

Ceranka-Czajkowska dyrektorem sprzedaży branżowej w pionie Internet Agory

Dorota Ceranka-Czajkowska obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży branżowej w pionie Internet Agory. Ma odpowiadać za rozwój oferty ogłoszeń sprzedawanych...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Springer sprzedał ok. 350 tys. egz. pierwszego numeru "Dziennika"

Pierwszy numer "Dziennika" (Axel Springer Polska), który na rynku zadebiutował 18 kwietnia br., miał sprzedaż według nieoficjalnych szacunków na poziomie...

Kraj, 6 stycznia 2005

"Świat Idei" najlepiej zapamiętaną kampanią outdoorową według Outdoor Research

Najlepiej zapamiętaną kampanią outdoorową realizowaną w październiku okazał się "Świat Idei", wynika z badania realizowanego przez Outdoor Research. Agencja uwzględniła...

Kraj, 4 września 2003

Agora SA rozpoczęła kampanię wizerunkową "Gazety Wyborczej"

Od początku września br. pod hasłem "Nam nie jest wszystko jedno" rozpoczęła się kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej". Na początku września...

Kraj, 12 listopada 2001

Nowe strony lokalne "Gazety Wyborczej" i jej akcja w Łodzi

"Gazeta Wyborcza" od dzisiaj pod swoim flagowym logo skupia cały dziennik, czyli informacje krajowe i międzynarodowe oraz lokalne. Znikają lokalne...