M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "GE (firma)"

Kraj, 17 kwietnia 2014

Anna Czaplicka nową dyrektor generalną Grayling Poland

Przez osiem lat współzarządzała Weber Shandwick.

Zagranica, 11 lutego 2014

GE prezentuje swoje osiągnięcia przez pryzmat dziecięcej wyobraźni

General Electric wystartowało z niestandardową kampanią w Stanach.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Momentum Worldwide przejęło ChaseDesign

Obie firmy tworzą kompleksową ofertę shoppermarketingową.

Zagranica, 9 sierpnia 2011

MediaCom wchodzi w sponsoring sportowy

Strukturą MediaCom Sport pokieruje Marcus John.

Zagranica, 5 lipca 2011

GE maluje kwiatami

Marketer wystawił w brytyjskiej Galerii Narodowej obraz na wzór van Gogha stworzony z 800 roślin.

Zagranica, 1 lipca 2011

GE sponsorem olimpiad do 2020 r.

Marketer przedłużył kontrakt sponsorski o osiem lat.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Zagranica, 17 września 2010

Wartość marki Google rośnie

Z zestawień Interbrand wynika, że marka Google odnotowała w ciągu ostatniego roku największy wzrost wartości.

Kraj, 3 lutego 2010

Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd

Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, która od 2006 r. należy do Huntsworth, międzynarodowej grupy public relations notowanej...

Zagranica, 27 stycznia 2010

NBC straci ćwierć miliarda dolarów na olimpiadzie w Vancouver

Amerykańska sieć NBC przyznała, że spodziewa się strat finansowych rzędu 250 mln dol. w związku z Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Vancouver...

Zagranica, 21 września 2009

Google odnotowało największy wzrost wartości w rankingu Interbrand's

Marka Google odnotowała największy wzrost wartości spośród wszystkich marek uwzględnionych w tegorocznym rankingu Interbrand's Top 100. Jej wartość w porównaniu...

Kraj, 20 lipca 2009

Olivier Riviere dyrektorem regionalnym 
Mmd; agencja zmienia profil

Olivier Riviere został nowym dyrektorem regionalnym agencji Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultant odpowiedzialnym za Polskę i kraje...

Zagranica, 10 grudnia 2008

GE rozpoczyna kampanie marketingowe związane z igrzyskami olimpijskimi w Londynie

Bank GE rozpoczął w londyńskich taksówkach kampanię wizerunkową związaną z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w 2010 r. w Vancouver i letnimi...

Zagranica, 18 sierpnia 2008

Według Synergy sponsorzy olimpiady nie wykorzystują tego faktu w sieci

Globalni i lokalni sponsorzy igrzysk olimpijskich w Pekinie 2008 nie wykorzystują tego faktu w swoich działaniach internetowych, zwłaszcza w marketingu...

Zagranica, 22 kwietnia 2008

Według Millward Brown Google najcenniejszą marką na świecie

Firma badawcza Millward Brown ogłosiła wyniki trzeciego dorocznego rankingu BrandZ na najbardziej wartościowe marki świata. Na czele rankingu już po...

Kraj, 29 lutego 2008

180° PR zdobywa nowe projekty, rozbudowuje zespół

Agencja 180° Public Relations (Grupa Leo Burnett Warszawa) przygotowuje dwa nowe projekty. Dla firmy Sanofi Pasteur, w ramach współpracy sieciowej...

Kraj, 13 sierpnia 2007

GE po przejęciu mini-BPH utrzyma w obu bankach osobne działy marketingu

Po przejęciu wydzielonej z obecnego banku BPH części amerykański GE będzie miał w Polsce dwa banki: GE Money Bank i...

Kraj, 13 sierpnia 2007

Tomasz Molenda, z-ca dyr. marketingu, odchodzi z BPH

Tomasz Molenda, dotychczasowy zastępca dyrektora departamentu marketingu banku BPH, odchodzi z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie...

Zagranica, 29 czerwca 2007

Murdoch stanowczo nie da więcej za "WSJ" niż 5 mld dol.

Rupert Murdoch, właściciel koncernu mediowego News Corporation, nie zaoferuje za "The Wall Street Journal" ("WSJ") więcej niż 5 mld dol....

Kraj, 25 listopada 2005

Elitegroup Computer Systems obsługiwany przez agencję MMD

Agencja MMD Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Elitegroup Computer Systems. Agencja zapewnia firmie wsparcie...

Kraj, 4 listopada 2005

Wartość netto budżetów mediowych obsługiwanych przez MindShare wzrosła o 45-50 mln zł

MindShare Polska po wygranym sieciowo przetargu rozpocznie współpracę z firmą Motorola, która na polskim rynku była dotychczas obsługiwana przez Universal...