M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Geant (firma)"

Kraj, 24 maja 2010

Saatchi & Saatchi Direct wzmacnia zespół

Agencja zatrudniła nowych pracowników w dziale obsługi klienta.

Kraj, 21 października 2008

Anna Ender awansuje na new business managera Partner ASM

Anna Ender objęła nowo utworzone stanowisko new business managera w firmie oferującej usługi merchandisingowe Partner ASM (ASM Group). Dotychczas była...

Przetargi, 26 września 2008

Real uruchomi telewizję marketową, short-lista w przetargu

Real wprowadzi telewizję marketową. W przetargu wybiera właśnie operatora nośników POS TV, które powstaną na terenie marketów tej sieci. Według...

Kraj, 22 marca 2007

IMIGe Poland przygotowała kampanię w miejscu sprzedaży dla Agros Novej

Firma IMIGe Poland przygotowała działania reklamowe w miejscu sprzedaży dla marki Łowicz firmy Agros Nova. Działania prowadzone będą na terenie...

Kraj, 13 lutego 2007

Dr.Oetker wspiera Czekolaadę do picia działaniami w punktach sprzedaży

Firma marketing services IQ Marketing realizuje kampanię BTL wprowadzającą na rynek nowy produkt Dr.Oetkera z kategorii Słodka Chwila - Czekolaadę...

Kraj, 12 lutego 2007

IMIGe Poland przygotowała działania dla marki Winiary w sieciach handlowych

Koncern Nestle, do którego należy marka Winiary, prowadzi wsparcie sprzedażowe w sieciach handlowych, wykorzystując nośniki należące do firmy IMIGe Poland....

Kraj, 9 lutego 2007

Nivea Polska promuje kosmetyki dla mężczyzn przez loterię konsumencką

Nivea Polska promuje technikami BTL kosmetyki dla mężczyzn w hipermarketach. W ramach akcji zostanie przeprowadzona loteria, w której nagrodą główną...

Kraj, 22 stycznia 2007

Agencja reklamowa S4 będzie obsługiwać program lojalnościowy Reala

Agencja reklamowa S4 będzie obsługiwać program lojalnościowy sieci hipermarketów Real. Program ten Real przejmuje od sieci Geant w związku z...

Kraj, 14 grudnia 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z firmą Ambra

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z firmą Ambra, producentem alkoholi. W hipermarketach pojawiła się reklama z hasłem "Naturalnie uświetnia wszystkie okazje",...

Kraj, 24 listopada 2006

IQ Marketing prowadzi animacje sprzedaży dla ciastek Dr.Oetker

Agencja marketing services IQ Marketing prowadzi animacje sprzedaży dla ciastek Dr.Oetker. Projekt dotyczy nowej linii produktów - limitowanej serii świątecznych...

Kraj, 24 października 2006

Dariusz Kubuj tworzy strategię marketingową Reala

Dariusz Kubuj, dyrektor planowania strategicznego w Ogilvy Brand Consulting, pracuje nad strategią marketingową sieci Real. Nie zdradza planów zmian, jakie...

Kraj, 3 października 2006

Chiquita funduje w promocji wycieczki do Kostaryki

Firma Chiquita rozpoczęła dwie duże akcje promocyjne połączone z loteriami, przygotowane przez agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Pierwsza z nich "Weź...

Kraj, 11 września 2006

Firma Corex realizuje "protestacyjną" akcję promocyjną

Na terenie hipermarketów i sklepów tradycyjnych trwa akcja promocyjna firmy Corex Sp. z o.o. (importer i dystrybutor produktów biurowo-szkolnych, w...

Kraj, 21 lipca 2006

Sieci Geant i Leader Price nie rezygnują z inwestycji w marketing

Sieci handlowe Geant i Leader Price nie zaprzestaną swoich działań promocyjnych w najbliższych miesiącach. Obie marki należące wcześniej do grupy...

Kraj, 18 lipca 2006

Real przejmuje hipermarkety Geant, Leader Price kupiony przez Tesco

Real przejmuje w Polsce hipermarkety Geant, a Tesco - sieć Leader Price. Sieci Geant i Leader Price należały dotąd do...

Kraj, 14 lipca 2006

Krzysztof Stremler group account directorem w agencji Polymus

Krzysztof Stremler jest nowym group account directorem w agencji Polymus. Wcześniej pracował w agencji Scientific Services jako dyrektor ds. sprzedaży...

Kraj, 27 czerwca 2006

Agencja Partner ASM realizuje program merchandisingowy dla Kimberly-Clark

Agencja Partner ASM rozpoczęła ogólnopolskie działania merchandisingowe dla firmy Kimberly-Clark. Akcja obejmuje m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast. Projekt...

Kraj, 9 czerwca 2006

Danone realizuje akcję edukacyjną wspierającą sprzedaż Actimela

Ruszyła masowa akcja edukacyjna firmy Danone, w której konsultanci informują na temat naturalnych mechanizmów odporności i sposobu działania Actimela. W...

Kraj, 2 czerwca 2006

Durex zareklamuje w telewizji jednorazowy wibrator

SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, wprowadził do sprzedaży nakładkę wibracyjną, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową w telewizji. Jak wynika...

Kraj, 29 maja 2006

S4 organizatorem loterii piłkarskiej w hipermarketach sieci Geant

Agencja reklamowa S4 odpowiedzialna jest za przeprowadzenie w Polsce międzynarodowej akcji Grupy Casino - właściciela sieci Geant - zatytułowanej "Mistrzostwa...

Kraj, 26 maja 2006

Clear Channel obsługuje na wyłączność 7 nośników w Tesco; wyjaśnienie niezgodności z danymi Imige Poland

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...

Kraj, 25 maja 2006

IMIGe Poland rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Tesco

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland rozpoczyna współpracę reklamową z siecią hipermarketów firmy Tesco Polska. Na podstawie zawartej umowy ramowej IMIGe...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z syndromem ptasiej grypy

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza prowadzi działania marketingowe, których celem jest zniwelowanie skutków ptasiej grypy w branży producentów drobiu....

Kraj, 13 kwietnia 2006

Katarzyna Wabik została account executive w S4

Katarzyna Wabik awansowała na stanowisko account executive w teamie Agnieszki Kowalskiej w agencji reklamowej S4. Wabik jest absolwentką Akademii Ekonomicznej...

Kraj, 7 lutego 2006

Awanse pracowników client service w agencji S4

Tomasz Nalewajk, zatrudniony w agencji S4 na stanowisku account executive, awansował na senior account executive. Do S4 trafił w lipcu...

Kraj, 30 stycznia 2006

Przychody IMS Polska wzrosły o 187 proc. w ub.r.

Firma Internet Media Services (IMS) dostarczająca reklamę dźwiękową do sieci handlowych odnotowała 187-proc. wzrost przychodów. Portfolio klientów IMS poszerzyły m.in....

Kraj, 12 stycznia 2006

IMIGe Poland prowadzi kampanię firmy Decathlon na nośnikach indoorowych

Firma Decathlon, producent i dystrybutor sprzętu sportowego, rozpoczęła kampanię promującą własną markę nart Wed'ze by Quechua. Grupą docelową kampanii są...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Kraj, 16 grudnia 2005

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Kraj, 5 grudnia 2005

Podravka prowadzi przedświąteczną akcję promocyjną Vegety Ziołowej

Podravka International rozpoczęła przedświąteczną akcję promocyjną wspartą działaniami reklamowymi. Firma popularyzuje wśród konsumentów swoją najnowszą propozycję produktową - Vegetę Ziołową....

Kraj, 28 listopada 2005

Indykpol przekaże 5 proc. ze sprzedaży produktów na rzecz akcji Pajacyk

Indykpol, producent mięsa i przetworów indyczych, przeprowadzi w dniach 15 grudnia - 15 stycznia akcję polegającą na zbieraniu środków finansowych...

Kraj, 17 listopada 2005

IMIGe Poland przygotowała promocję marek Johnnie Walker i Smirnoff w hipermarketach

IMIGe Poland, firma współpracująca z sieciami handlowymi w zakresie reklamy w miejscu sprzedaży, przygotowała akcję reklamową alkoholi w hipermarketach Geant...

Kraj, 14 września 2005

Wawel promuje czekolady serii Lekka na basenach

Firma Wawel prowadzi działania reklamowe bezcukrowej czekolady Wawel Lekka na warszawskich pływalniach krytych. W kampanii wykorzystano nośniki oferowane przez firmę...

Kraj, 13 września 2005

Harper Hygienics promuje w punktach sprzedaży płatki Clean O''Peel

Firma Harper Hygienics rozpoczęła akcję promocyjną nowych płatków do peelingu marki Clean O''Peel. Działania promocyjne są prowadzone we własnym zakresie...

Kraj, 7 września 2005

Nestle Waters promuje Nałęczowiankę za pomocą konkursu

Ruszyła akcja konsumencka Nestle Waters o nazwie "Pożegnaj lato w SPA Nałęczów" dotycząca Nałęczowianki. Agencja V&P przygotowała kreację i produkcję...

Kraj, 5 września 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Carrefour

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji projektów oprawy muzycznej i reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży (audiomarketing) podpisała...

Kraj, 1 września 2005

The Lorenz Bahlsen Snack-World promuje Hugo w hipermarketach

W hipermarketach w całej Polsce rozpoczęła się akcja promocyjna chrupek Hugo z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Celem działań prowadzonych...

Kraj, 1 września 2005

Acxiom oferuje bazy konsumentów mieszkających w pobliżu hipermarketów

Acxiom Polska oferuje bazy danych klientów mieszkających w obszarach oddziaływania hipermarketów. Rozwiązanie ma wspierać działania promocyjne prowadzone przez konkretne sklepy...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Agnieszka Michalska dołączyła do zespołu Internet Media Services

Agnieszka Michalska dołączyła do działu sprzedaży reklam w firmie Internet Media Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę części domów mediowych oraz...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Wspólna kampania House i CD Projekt

Nietypową promocję ubrań i multimediów zapowiada na wrzesień największy polski producent gier komputerowych CD Projekt oraz firma Artman SA -...

Kraj, 10 sierpnia 2005

10 mln zł na wsparcie wody Kazimierskiej

Debiut wody mineralnej Kazimierska wspiera silna kampania reklamowa z udziałem aktora Artura Żmijewskiego, na którą jej producent, spółka Aquarius, wyda...

Kraj, 21 czerwca 2005

IMIGe Poland udostępniła nośniki reklamowe na uczelniach Motoroli

Krakowskie centrum oprogramowania firmy Motorola rozpoczęło kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej należących do IMIGe Poland. Akcja prowadzona jest pod hasłem...

Kraj, 21 czerwca 2005

Macro Art Poland sprzedaje kampanie na ekspozytorach w Geant

Firma Macro Art Poland wprowadziła do oferty nośniki indoorowe w sieci supermarketów Geant. Sprzedaje powierzchnię na ekspozytorach o wymiarach 90...

Przetargi, 2 czerwca 2005

Citibank Handlowy wybrał agencję reklamową dla Unikasy

Agencja reklamowa Goldfinger wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową i public relations jednej z usług świadczonych przez Citibank Handlowy -...

Kraj, 1 czerwca 2005

Ackermann prowadzi akcję promocyjną jogurtów Twist

Grupa Promocyjna "Ackermann" przeprowadza akcję promocyjną jogurtów pitnych Twist (Bakoma). Odbywa się ona na terenie całego kraju w marketach: Tesco,...

Kraj, 24 maja 2005

"Tina" współpracowała z Geantem przy powstawaniu gazety promocyjnej tej sieci

Tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) współpracował z siecią Geant przy powstawaniu gazety promocyjnej tej sieci pod tytułem "Uroda w Geant". -...

Kraj, 23 maja 2005

Boots Healthcare wspiera markę Clearasil For Men w szkolnych toaletach

Firma farmaceutyczna Boots Healthcare wspiera markę Clearasil For Men w szkołach. W kampanii wykorzystano nośniki reklamy wewnętrznej firmy IMIGe Poland....

Kraj, 5 maja 2005

Metsa Tissue prowadzi niestandardową promocję papierów Lambi

Metsa Tissue SA, producent papierów higienicznych w Polsce, powierzył promocję swoich produktów Lambi firmie IMIGe Poland. W sieciach handlowych Geant,...

Kraj, 31 marca 2005

Grycan nie planuje kampanii reklamowej w sezonie lodowym

Producent lodów Grycan nie planuje w tym roku działań reklamowych z użyciem mediów. W ewentualnej promocji wykorzysta co najwyżej ogłoszenia...

Kraj, 22 marca 2005

Danlind rozszerza markę specjalistycznych proszków do prania marki Jelp

Firma Danlind poszerza ofertę specjalistycznych proszków do prania Jelp o nową linię Jelp Soft 2 w 1. Produkt ten łączy...