M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Gemius (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2015

Oskko.edu.pl najchętniej odwiedzany przez urzędników

Firma Gemius przygotowała ranking stron popularnych wśród urzędników i pracowników administracji.

Kraj, 7 września 2015

Grupa Tell chce kupić Merlin.pl

Czerwona Torebka Mariusza Świtalskiego zamierza pozbyć się jednego z najpopularniejszych rodzimych sklepów internetowych, kupionego dwa lata temu.

Kraj, 26 czerwca 2015

Wideo online w młodej grupie przerosło TV

Rok 2014 był przełomowy, po raz pierwszy widzowie w wieku 16-24 oglądali więcej wideo w sieci niż przed odbiornikami TV (91 proc. vs. 90 proc.) - wynika z analizy MediaCom Warszawa.

Kraj, 12 czerwca 2015

Polacy najczęściej w regionie klikają w displaye

Jak wynika z wyliczeń Gemius, CTR w Polsce wynosi 0,68 proc.

Kraj, 21 maja 2015

"Zwrotka Żywca" doceniona na Mixx Awards

Kampania agencji Gong otrzymała w Berlinie dwie srebrne statuetki.

Kraj, 6 marca 2015

Gemius daje możliwość zaplanowania kampanii na nowych wskaźnikach

Wskaźnik inscreen pokazuje, jaka część wyświetleń reklamy rzeczywiście była widoczna dla internautów. Natomiast dwell - przez jaki czas internauta miał możliwość aktywnego kontaktu z daną reklamą.

Kraj, 19 lutego 2015

Małgorzata Wołejko w zespole Spicy Mobile

Przez ostatnie lata związana była z Gemiusem.

Kraj, 17 lutego 2015

Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel w Gemiusie

Z Nielsena do Gemiusa.

Kraj, 16 lutego 2015

67,6 mln zł przychodów Mediacap w 2014 r.

Niezależny holding reklamowy rośnie dzięki przejęciom i zapowiada kolejną akwizycję, dzięki której przychody mają przekroczyć 100 mln zł.

Kraj, 26 stycznia 2015

Internauci wakacje planują w styczniu

Styczeń, czerwiec i lipiec to miesiące, w których strony internetowe biur podróży przeżywają największe oblężenie - wynika z danych Gemiusa.

Kraj, 19 stycznia 2015

WP integruje redakcję ekonomiczną z Money.pl

Grupa stawia na markę Money.pl; połączoną redakcją pokieruje Tomasz Grynkiewicz.

Kraj, 20 października 2014

GG największą usługą mobilnego internetu

Wprowadzone do badania Megapanel zmiany pozwalają mierzyć potencjał aplikacji mobilnych.

Kraj, 8 października 2014

Filip Pieczyński w RTB House

Business development director dołącza do firmy.

Przetargi, 2 września 2014

Nielsen odpadł z konkursu na polskie badanie internetu

Rozpoczyna się kolejny etap konkursu.

Kraj, 14 sierpnia 2014

Mobilni internauci generują już 12 proc. ruchu w sieci

Użytkownicy urządzeń mobilnych najchętniej korzystają z serwisów sportowych - wynika z analizy Gemiusa.

Kraj, 1 sierpnia 2014

6 mln Polaków odwiedziło serwisy HR

Gemius prezentuje nowe wyniki badania dotyczącego odwiedzin stron poświęconych karierze zawodowej.

Kraj, 28 lipca 2014

Dzieci szukają rozrywki głównie w YouTube

Wideo i gry online to najpopularniejsza rozrywka w sieci wśród uczniów - wynika z najnowszych danych firmy Gemius.

Kraj, 16 lipca 2014

Grupa IQS przejmuje od Gemiusa IIBR

Grupa IQS zakupiła od firmy Gemius 100 proc. udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) - lidera badań internetowych w Polsce.

Kraj, 10 lipca 2014

Paweł Mazurek regionalnym dyrektorem w RTB House

Do tej pory zajmował się planowaniem i realizacją sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej i centralnej Azji.

Kraj, 5 czerwca 2014

Aleksander Szafaryn został head of business w Yield Bird

Do jego zadań będzie należało m.in. nadzorowanie planów biznesowych i koordynowanie ich realizacji.

Kraj, 15 maja 2014

Co trzeci e-klient zrobił zakupy przez smartfona

Jednak nadal najczęściej internauci dokonują zakupu za pośrednictwem laptopa (86 proc.), wynika z badań Gemiusa.

Kraj, 14 maja 2014

Gemius dalej będzie badać czeski rynek internetowy

Umowa wchodzi w życie od początku 2015 r. i będzie obowiązywać przez dwa lata.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Gemius wchodzi na kolejne rynki

Firma będzie realizować badania w Belgii i Luksemburgu.

Kraj, 17 marca 2014

Dominika Poleszak została dyrektorem zarządzającym Replise

Po odejściu Macieja Kutaka Poleszak zajmie się zarządzaniem firmą badawczą.

Kraj, 20 lutego 2014

Polska ma najwyższy CTR w regionie

W Polsce, na Słowacji i w Bułgarii internauci klikają w kampanie reklamowe najczęściej. Po rich media częściej niż w innych krajach sięga się nad Wisłą - wynika z raportu Gemiusa.

Kraj, 19 lutego 2014

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży

Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i O2 działy oraz zespoły sprzedażowe zintegrowano w departamenty.

Kraj, 22 stycznia 2014

Polskie Badania Internetu ruszą w lutym z konkursem ofert

Spółka szuka wykonawcy badania.

Kraj, 10 stycznia 2014

Przeglądarki mobilne rosną w siłę

Chrome Mobile z największym wzrostem, Firefox nadal na pierwszym miejscu. Gemius sprawdził, czy Polacy surfują po sieci za pomocą tych samych przeglądarek co rok temu.

Kraj, 8 stycznia 2014

Goldbach Audience odbiera witryny Atmediom

Biuro reklamy przejmuje sprzedaż reklam wideo w serwisach Gry-OnLine.pl oraz Tvgry.pl.

Kraj, 17 grudnia 2013

Netsprint rozpoczął współpracę z Goldbach Audience

Sieć reklamowa wdrożyła technologię Netsprint Adserver.

Kraj, 11 grudnia 2013

Grupa Gazeta.pl pojawiła się w badaniach streamu Megapanelu

Grupa Gazeta.pl znalazła się na trzecim miejscu w zestawieniu grup streamowych pod względem zasięgu.

Kraj, 10 grudnia 2013

Ipla wycofuje się z badań streamu w Megapanelu

Badanie nie obejmuje wszystkich platform dystrybucji treści, na jakich dostępna jest Ipla, co jest jednym z powodów zawieszenia udziału w badaniu.

Kraj, 4 grudnia 2013

Joanna Parczyńska ponownie w Polskapresse

Po roku pracy w Gemiusie do grupy powróciła Joanna Parczyńska.

Kraj, 29 listopada 2013

Małgorzata Półtorak partnerem w Zymetrii

Badaczka dołącza do firmy analityczno-badawczej stowarzyszonej ze Stratosferą.

Kraj, 12 listopada 2013

Aleksandra Andreasik odpowiada za PR RTB House

Do tej pory zajmowała się planowaniem i realizacją działań wizerunkowych Gemiusa.

Kraj, 31 października 2013

Megapanel mierzy audio i wideo

Gemius i PBI ogłosiły pierwsze wyniki badania streamingu.

Kraj, 24 października 2013

GfK Polonia wprowadza Media Efficiency Panel - badanie single source

Projekt będzie łączyć pomiar konsumpcji mediów z zakupami produktów FMCG.

Kraj, 19 września 2013

Zymetria uruchamia nowe społeczności badawcze

Społeczności tworzone przez Zymetrię powstają na dedykowanych portalach badawczych będących autorskim narzędziem firmy.

Kraj, 10 września 2013

Gemius zatrudnia dyrektora ds. metodologii

Nowe stanowisko objął Emil Pawłowski, poprzednio związany z Redefine.

Kraj, 4 września 2013

Brief na badania PBI ma być gotowy w październiku

Udziałowcy wciąż pracują nad założeniami badania.

Kraj, 30 lipca 2013

Format wideo popularny w Polsce

Przed nami znalazła się tylko Ukraina - wynika z danych Gemiusa.

Kraj, 24 lipca 2013

ZOG rozbudowuje dział Performics

Rafał Sobiczewski odpowiada za rozwój technologii w Performics.

Kraj, 22 lipca 2013

Niemcy generują największy ruch w polskiej sieci

Gemius zaprezentował dane ukazujące zagraniczny ruch w sieci na polskich witrynach.

Kraj, 8 lipca 2013

T-Mobile jako pierwsza wprowadzi smartfon z nowym systemem Firefox OS

Na rynek trafi Alcatel One Touch Fire. T-Mobile ma wyłączność na jego sprzedaż.

Kraj, 26 czerwca 2013

Za miesiąc brief w przetargu PBI

Trwają przygotowania do wyboru realizatora badań polskiego internetu.

Kraj, 28 maja 2013

Marta Klepka regionalnym szefem ds. mediów cyfrowych i innowacji w VivaKi

Struktura negocjacyjna Starcom MediaVest Group i ZOG tworzą nowe stanowisko od mediów cyfrowych.

Kraj, 27 maja 2013

Siedmiu chętnych na badanie polskiego internetu

Do konkursu PBI zgłosiły się: Gemius, AGB Nielsen Media Research, Millward Brown, GfK Polonia, comScore, Interactive Research Center oraz Ipsos.

Kraj, 8 maja 2013

Spicy Mobile - nowa agencja komunikacji mobilnej

Założycielami agencji są Artur Zawadzki, były prezes Gemiusa, i Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu w Polsat Media.

Przetargi, 26 kwietnia 2013

PBI rozpisuje konkurs na badania internetu w Polsce

Dotychczasowe badanie, Megapanel PBI/Gemius, realizowane jest wspólnie z firmą Gemius przez blisko 10 lat.

Kraj, 11 kwietnia 2013

MediaCom chce optymalizować kampanię TV i online video

Nowe narzędzie domu mediowego ma zwiększyć efektywność zasięgu kampanii telewizyjnych o video online.