M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Gemius (firma)"

Kraj, 1 lipca 2019

Gemius: 62 proc. Polaków kupuje online

To o 6 punktów procentowych więcej niż rok temu - wynika z raportu "E-commerce w Polsce 2019" Gemiusa i Izby Gospodarki Elektronicznej. Allegro pozostaje bezdyskusyjnym liderem rynku.

Kraj, 9 kwietnia 2019

PBI i Gemius rozbudowują badania internetu

Nowe cechy nt. gospodarstw domowych i dzieci mają ułatwić budowanie grup docelowych.

Kraj, 28 marca 2019

TV i digital w badaniu gemiusAdReal na panelu single source

Firma udostępnia też ranking marek o najwyższym zasięgu crossmediowym dla reklam wideo.

Kraj, 8 marca 2019

Gemius sprawdził różnice korzystania z sieci pomiędzy kobietami a mężczyznami

Kobiety są o wiele bardziej aktywne w mobile’u, jeżeli chodzi o przeglądanie portali aukcyjnych i ogłoszeniowych.

Kraj, 7 lutego 2019

Gemius wprowadza programmatic wideo do AdOcean

Z nowej funkcjonalności od Gemiusa mogą korzystać wszyscy wydawcy, bez względu na lokalizację.

Kraj, 6 lutego 2019

Lucyna Koba business development directorem w Gemiusie

Odpowiada za rozwój badania GemiusPostBuy.

Kraj, 30 listopada 2018

Gemius oferuje cross-mediowy pomiar kampanii

Dzięki GemiusPostBuy użytkownicy będą mogli sprawdzić wspólny zasięg dla swoich kampanii reklamowych emitowanych w telewizji, radiu i internecie, zarówno na komputerach osobistych i laptopach, jak i na urządzeniach mobilnych.

Kraj, 8 sierpnia 2018

Po mundialu internauci odchodzą od TVP

Różnica to ponad 1,2 mln.

Kraj, 5 lipca 2018

Gemius z nową usługą zakupu programatycznego

Usługa dostępna jest dla wszystkich użytkowników AdOcean na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Kraj, 28 czerwca 2018

Marcin Dobek w zespole Gemiusa

Objął stanowisko business development managera EMEA.

Kraj, 21 czerwca 2018

IAB: na przełomie 2018/19 polski rynek reklamy online będzie większy od TV

Brand safety, viewability i adblocki to największe wyzwania reklamy online. Najwyższe wzrosty przed reklamą mobilną.

Kraj, 11 czerwca 2018

Smartfon towarzyszy TV

Im więcej oglądamy telewizji, tym więcej czasu spędzamy w aplikacjach społecznościowych i rozrywkowych - Gemius prezentuje pierwsze wnioski z jednoźródłowego pomiaru oglądalności telewizji i internetu.

Kraj, 16 maja 2018

Firmy badawcze oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentują nowe koncepcje badań mediowych

Reforma badań to realizacja postulatów "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020" wydanych przez IAA. Projekt prowadzi Tadeusz Żórawski.

Kraj, 14 lutego 2018

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Kraj, 14 grudnia 2017

Gemius: 22 proc. polskich e-konsumentów kupuje żywność online

27 proc. planuje taki zakup w przyszłości, wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej.

Kraj, 9 listopada 2017

Kompania Piwowarska wydaje najwięcej na reklamy online

Tylko w lipcu br. w rodzimej sieci wyemitowano 120 mln spotów reklamujących piwa.

Kraj, 7 listopada 2017

Marta Sułkiewicz awansuje w Gemiusie

Wchodzi do międzynarodowego top managementu firmy.

Kraj, 22 września 2017

Gemius: Allegro wciąż nr 1 e-commerce w Polsce

W swoich kategoriach dystansują je jednak Rossmann, Tesco, Mediamarkt i Empik.

Kraj, 20 września 2017

Deloitte Digital: reklamy wideo online coraz ważniejsze

Przewagę zyskuje konsumpcja wideo na urządzeniach mobile.

Kraj, 18 września 2017

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Kraj, 7 września 2017

Gemius: ponad połowa internautów obejrzała reklamy kosmetyków

Z raportu wynika, że najlepszym dotarciem w branży kosmetycznej pochwalić się mogą Philips (wśród marek) i YouTube (wśród wydawców).

Kraj, 29 sierpnia 2017

GemiusAdMonitor: w 70 proc. kampanii w sieci w Polsce wykorzystywano banery

Gemius opublikował swój raport dotyczący pierwszego półrocza br.

Kraj, 24 maja 2017

Bluerank i Gemius wracają z nagrodami z Interact 2017

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Kraj, 23 maja 2017

W soboty internet zwalnia

Z netu na smartfonach i tabletach korzysta już blisko 21 mln osób.

Kraj, 18 maja 2017

Stars i Gemius nawiązują współpracę

Firma audytu mediowego będzie korzystać z narzędzia gemiusAdReal.

Kraj, 16 maja 2017

Bluerank i Gemius powalczą o nagrody podczas Interact 2017

Znamy short-listy w Mixx Awards i Research Awards. Rozdanie nagród odbędzie się 23 maja.

Kraj, 20 kwietnia 2017

Konrad Jamski digital managerem Komunikacji Plus

Będzie odpowiadał za strategię rozwoju usług digitalowych agencji.

Kraj, 6 kwietnia 2017

Gemius rozszerzy badanie AdReal o telewizję

Jednoźródłowe badanie reklamy wideo obejmie wkrótce oprócz komputerów PC, mobile oraz telewizję - dowiedzieliśmy nieoficjalnie.

Kraj, 14 lutego 2017

Michał Włodarczyk dyrektorem sprzedaży w Gemiusie

Z firmą związany jest od 2010 r.

Kraj, 14 lutego 2017

Netflix podsumowuje pierwszy rok w Polsce

Analiza Gemiusa pokazuje, że po zakończeniu okresu promocyjnego, frekwencja na stronie istotnie spadła.

Kraj, 25 stycznia 2017

Cda.pl, Vod.pl i Player.pl najpopularniejszymi serwisami VoD

Cda ma wyraźną przewagę nad konkurencją zarówno wśród użytkowników komputerów, jak i urządzeń mobilnych.

Kraj, 3 stycznia 2017

Duża aktywność reklamowa Netfliksa w sieci

W listopadzie spoty reklamowe najczęściej były emitowane w serwisach Facebook i YouTube, a największy zasięg odnotowały kreacje dotyczące filmów, żywności oraz promujące sklepy - klasyczne i internetowe - wynika z analizy Gemiusa.

Kraj, 12 grudnia 2016

Allegro, Ceneo i Euro.com.pl to najpopularniejsze serwisy zakupowe w Polsce

Rynek e-commerce w Polsce miesięcznie gromadzi ponad 22,6 mln użytkowników - wynika z danych Gemiusa.

Kraj, 7 grudnia 2016

67 proc. internautów odwiedza strony banków

Gemius przedstawił analizę użytkowników serwisów bankowych.

Kraj, 21 listopada 2016

Internauci z Polski najczęściej wyświetlają reklamy na komputerach osobistych

Analiza firmy Gemius.

Kraj, 28 września 2016

Polacy obkupują się w internecie

Rosną wydatki na zakupy odzieży, akcesoriów i dodatków, mniej płacimy za urządzenia mobilne.

Kraj, 18 sierpnia 2016

IPady mają coraz mniejszy udział w ruchu w polskim internecie

Także łączny udział urządzeń Apple w odsłonach maleje, chociaż nadal wynosi ok. 20 proc.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Allegro jest nabardziej rozpoznawalnym serwisem zakupowym w badaniu Gemiusa

Za Allegro znalazł się OLX, należący do tej samej grupy.

Kraj, 27 lipca 2016

Polacy ubierają sie online

Raport Gemiusa pokazuje, że coraz częściej zakupu ubrań dokonujemy online.

Kraj, 19 lipca 2016

Komunikaty.pl z największym udziałem przedsiębiorców

Firma Gemius przeanalizowała, które serwisy są popularne wśród osób prowadzących firmy.

Kraj, 13 lipca 2016

Gemius: połowa internautów kupuje online, Allegro najpopularniejsze

Firma zaprezentowała raport przygotowany dla E-Commerce Polska.

Kraj, 8 czerwca 2016

PBI i Gemius prezentują wyniki pomiaru polskiego internetu w maju

Polskie Badania Internetu po powrocie do współpracy z firmą Gemius prezentują wyniki "nowego Megapanelu", czyli pomiaru widowni polskiego internetu w maju.

Kraj, 1 czerwca 2016

PBI rezygnuje ze współpracy z GfK Polonia i wybiera Gemiusa

Spółka motywuje decyzję zmiany wykonawcy badania opóźnieniami w stosunku do harmonogramu.

Kraj, 19 maja 2016

Paweł Mazurek w zespole Cloud Technologies

Odpowiada za rozwój biznesu w regionie CIS.

Kraj, 17 maja 2016

PBI rozważa zmianę partnera badawczego

W spółce ścierają się dwie koncepcje: kontynuowania współpracy z GfK Polonia oraz powrotu do realizacji badania przez firmę Gemius.

Przetargi, 9 maja 2016

Gemius nadal dostawcą danych o internecie w Czechach

Polska firma wygrała przetarg na badania internetu u naszych południowych sąsiadów.

Kraj, 5 maja 2016

Sławomir Pliszka nowym prezesem PBI

Łączy funkcje prezesa zarządu i dyrektora zespołu badawczego.

Kraj, 28 kwietnia 2016

Gemius i IAB Polska nominowane w Research Awards 2016

Trzy nominacje dla Polski.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Termin prezentacji wyników badania PBI/GfK wciąż nieznany

Firma badawcza dostarcza dane, ale na razie nie wiadomo, kiedy partnerzy zdecydują się je upublicznić.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Andrzej Garapich przechodzi z PBI do TVP

Wieloletni prezes Polskich Badań Internetu będzie zastępcą dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych Telewizji Polskiej.