M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "General Mills (firma)"

Kraj, 17 czerwca 2015

Haagen Dazs na razie zostaje w Polsce

Marka lodów superpremium promuje się w Polsce na outdoorze.

Zagranica, 3 czerwca 2015

General Mills z przetargiem na media po raz pierwszy od dekady

Marketer wzmacnia swoją obecność na rynku cyfrowych mediów.

Zagranica, 28 listopada 2014

General Mills chce przekazać brytyjski budżet reklamowy jednej agencji

Brytyjski producent żywności chce skonsolidować budżet w jednym miejscu dla takich marek, jak Betty Crocker, Jus-Rol i Häagen-Dazs.

Zagranica, 2 października 2014

CMO General Mills odchodzi na emeryturę

Mark Addicks odchodzi na emeryturę.

Zagranica, 23 września 2014

Rynkowi liderzy chcą większych restrykcji w reklamach dla dzieci

Tacy potentaci jak Coca-Cola, Mars czy McDonald's dobrowolnie zadeklarowali wprowadzenie dalszych restrykcji w przekazach skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.

Zagranica, 14 sierpnia 2014

General Mills dokonuje relaunchu Haagen-Dazs na Wyspach

Firma chce powalczyć ponownie o lojalność konsumentów.

Zagranica, 10 lutego 2014

Przetasowanie personalne w General Mills

Właściciel marki Haagen-Dazs ma nowego dyrektora marketingu.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Cheerios bez GMO

General Mills rozpoczął produkcję specjalnego limitowanego wariantu płatków śniadaniowych.

Zagranica, 27 czerwca 2013

Rob Buchner mianowany CEO w Campbell Mithun

Jego brat, Mike Buchner, jest CEO konkurencyjnej agencji Fallon (Publicis Groupe).

Zagranica, 27 sierpnia 2012

McDonald's i General Mills oskarżeni o zbieranie danych dzieci

Do Federalnej Komisji Handlu (FTC) wpłynęła skarga grupy konsumentów.

Zagranica, 23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

Zagranica, 30 listopada 2011

Marketerzy ograniczą komunikację online adresowaną do dzieci

Ograniczenie dotyczy "niezdrowych" produktów i ich komunikacji na terenie Unii Europejskiej. Do akcji włączyły się m.in. Coca-Cola i Mars. Projekt dotyczy website'ów poszczególnych producentów.

Zagranica, 19 września 2011

MEC dla General Mills

Agencja zajmie się mediową obsługą marketera w regionie MENA.

Kraj, 10 sierpnia 2011

TBWA\PR pracuje dla AB Foods Polska

Agencja zajmie się obsługą trzech marek producenta żywności.

Zagranica, 5 lipca 2011

Zynga chce zebrać miliard z giełdy

Producent gier społecznościowych typu FarmVille liczy, że w ramach IPO zbierze miliard dolarów.

Zagranica, 27 maja 2011

Amerykańscy CMO przywiązani do swych posad

Szefowie marketingu największych marek w USA za sprawą recesji pracują na swych stanowiskach dłużej niż jeszcze kilka lat temu.

Zagranica, 4 marca 2011

General Mills prowadzi przetarg mediowy

Przetarg dotyczy obsługi budżetu marketera w Europie.

Zagranica, 17 lutego 2011

WPP Digital łączy agencje interkatywne

Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.

Zagranica, 10 września 2010

Mniej reklam żywności skierowanych do dzieci

Producenci żywności w Europie, zgodnie z obietnicą, emitują mniej reklam skierowanych do dzieci.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Marki są dziś blisko ludzi

Mateusz Miernikowski z agencji Konceptika pisze o tym, jak marki wykorzystują media społecznościowe.

Zagranica, 6 maja 2010

Z Coca-Coli do Burger Kinga

Natalia Franco objęła stanowiska executive vice-presidenta i chief marketing officera w Burger Kingu. Będzie odpowiadać za globalny marketing sieci.

Zagranica, 24 marca 2010

L'Oreal, Ford i General Mills najbardziej etycznymi firmami na świecie

L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...

Zagranica, 26 stycznia 2010

Alice.com buduje dedykowane e-sklepy dla firm FMCG

Internetowa platforma Alice.com buduje dedykowane e-sklepy dla firm FMCG. Obecnie rozwijanych jest ponad 30 takich projektów m.in. dla: General Mills,...

Zagranica, 6 października 2009

Nestle uruchomi centrum rozwoju płatków śniadaniowych

Nestle uruchomi centrum rozwoju płatków śniadaniowych. Projekt jest realizowany przez spółkę Cereal Partners Worldwide, w której partnerem Nestle jest firma...

Zagranica, 30 kwietnia 2009

General Mills pozyskuje do współpracy blogerów

Amerykański producent żywności, firma General Mills, w nowym projekcie marketingowym pozyskał za pośrednictwem serwisu MyBlogSpark ponad 900 blogerów, wśród których...

Zagranica, 9 marca 2009

Unilever chce mieć specjalistów od reklamy w zarządzie

Akcjonariusze koncernu Unilever będą rozpatrywać nowe kandydatury na stanowiska członków zarządu firmy. Wśród nich znalazła się m.in. Ann Fudge, była...

Zagranica, 12 grudnia 2007

11 koncernów spożywczych przyjęło ograniczenia w komunikacji do dzieci

11 firm spożywczych przyłączyło się do programu Unii Europejskiej dobrowolnych ograniczeń komunikacji marketingowej adresowanej do dzieci. Są to: Burger King,...

Zagranica, 7 września 2006

WPP kupił pakiet udziałów w firmie brandingowej Big Idea Group

Holding reklamowy WPP Group został właścicielem pakietu 30,1 proc. udziałów w firmie brandingowej Big Idea Group, która zajmuje się tworzeniem...

Kraj, 16 maja 2006

Cereal Partners przesuwa obsługę trzech marek z Saatchi do McCann Erickson, Saatchi Polska regionalnym hubem dla tej firmy

Cereal Partners Worldwide (wspólna spółka Nestle i General Mills), reprezentowany w Polsce przez Toruń-Pacific Sp. z o.o. Cereal Partners Poland,...

Zagranica, 22 grudnia 2005

Cereal Partners zmienia rozdanie agencyjne: McCann zajmie się Cheerios, a Saatchi markami dziecięcymi

Producent płatków śniadaniowych Cereal Partners (CP) zdecydował o zmianach w obsłudze swojego budżetu reklamowego. Jego główną marką płatków śniadaniowych zajmie...

Kraj, 21 października 2005

Fresh nawiązała współpracę z Cereal Partners Poland Toruń-Pacific

Agencja reklamowa Fresh nawiązała współpracę z firmą Cereal Partners Poland Toruń-Pacific należącą do koncernu Nestle i General Mills. Umowa podpisana...

Zagranica, 5 maja 2005

Publicis Groupe odnotowała w pierwszym kwartale 2005 r. 4-proc. wzrost

Publicis Groupe ogłosiła wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale br. na poziomie 4 proc. Jest to zasługa polepszającej się...

Zagranica, 1 marca 2005

Saatchi & Saatchi broni budżetu General Mills

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku prawdopodobnie będzie dalej obsługiwać budżet reklamowy koncernu General Mills. Jego wartość szacuje...

Zagranica, 26 listopada 2004

WHO zachęca branżę reklamową, by zaangażowała się w walkę z otyłością

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) apeluje do branży reklamowej o przyłączenie się do walki z otyłością. WHO zaprosiła przedstawicieli przemysłu reklamowego...

Zagranica, 8 czerwca 2004

Nestle zaprzecza pogłoskom o akwizycji General Mills

Koncern Nestle zaprzeczył pogłoskom o tym, że planuje akwizycję producenta żywności General Mills. Wartość fuzji miała zdaniem prasy wynosić 22...

Zagranica, 14 maja 2004

Film "Shark Tale" chce przyciągnąć partnerów spoza branży spożywczej

Studio Dreamworks swoją najnowszą produkcją, bajką animowaną "Shark Tale", której amerykańska premiera planowana jest na 1 października br., próbuje przyciągnąć...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Toruń-Pacyfic wspiera w TV "piłkarską" promocję płatków śniadaniowych

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...

Zagranica, 17 lutego 2004

General Mills wprowadzi płatki śniadaniowe z proteinami

General Mills wprowadzi w tym miesiącu na rynek nową markę płatków śniadaniowych Total Protein. Stworzenie nowej marki jest odpowiedzią na...

Zagranica, 3 lutego 2003

Kellog podnosi ceny płatków śniadaniowych

Kellog Co., jeden z największych na świecie producentów płatków śniadaniowych, ogłosił, że podnosi ceny swoich produktów średnio o 2-2,5 proc....

Zagranica, 22 marca 2002

General Mills odnotowuje spadek zysków za trzeci kwartał 2001 r.

General Mills ogłosił swoje wyniki za trzeci kwartał ub.r., które pokazują wzrost przychodów do 3,1 mld dol., lecz również spadek...

Zagranica, 12 marca 2002

TBWA zdobyła międzynarodowy budżet marki lodów HaagenDazs

General Mills przekazał międzynarodowy budżet reklamowy marki lodów HaagenDazs agencji TBWA Worldwide. Wysokość budżetu szacowana jest na 44 mln dol....

Zagranica, 3 stycznia 2002

Nestle kupuje udziały Haagen-Dazs za 641 mln dol.

Nestle USA zapłaciła 641 mln dol., odkupując od General Mills ich 50-procentowy udział w Ice Cream Partners USA. Ice Cream...

Zagranica, 13 marca 2001

GENERAL MILLS KONSOLIDUJE WART 450 MLN DOL. BUDŻET MEDIOWY

General Mills, amerykański producent artykułów spożywczych, prowadzi rozmowy z czterema agencjami na temat konsolidacji budżetu na zakup mediów, którego wysokość...

Zagranica, 7 lutego 2001

GENERAL MILLS I PILLSBURY SPRZEDAJĄ CZĘŚĆ SWOJEGO PORTFOLIO

General Mills i Pillsbury planują sprzedaż marki Robin Hood należącej do General Mills oraz linii produktów International Multifoods Corp. należącej...