Firma zredukuje ok. 600 miejsc pracy i stworzy stanowisko globalnego CMO.
Marka Tiny Toast startuje z kampanią w Anglii.
GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".
Gigant FMCG ogłosił, że do 2020 r. w Stanach na swoich liniach produkcyjnych będzie używał tylko jajek od kur z wolnego chowu.
Marka lodów superpremium promuje się w Polsce na outdoorze.
Marketer wzmacnia swoją obecność na rynku cyfrowych mediów.
Brytyjski producent żywności chce skonsolidować budżet w jednym miejscu dla takich marek, jak Betty Crocker, Jus-Rol i Häagen-Dazs.
Mark Addicks odchodzi na emeryturę.
Tacy potentaci jak Coca-Cola, Mars czy McDonald's dobrowolnie zadeklarowali wprowadzenie dalszych restrykcji w przekazach skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.
Właściciel marki Haagen-Dazs ma nowego dyrektora marketingu.
General Mills rozpoczął produkcję specjalnego limitowanego wariantu płatków śniadaniowych.
Jego brat, Mike Buchner, jest CEO konkurencyjnej agencji Fallon (Publicis Groupe).
Do Federalnej Komisji Handlu (FTC) wpłynęła skarga grupy konsumentów.
Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.
Ograniczenie dotyczy "niezdrowych" produktów i ich komunikacji na terenie Unii Europejskiej. Do akcji włączyły się m.in. Coca-Cola i Mars. Projekt dotyczy website'ów poszczególnych producentów.
Agencja zajmie się mediową obsługą marketera w regionie MENA.
Agencja zajmie się obsługą trzech marek producenta żywności.
Producent gier społecznościowych typu FarmVille liczy, że w ramach IPO zbierze miliard dolarów.
Szefowie marketingu największych marek w USA za sprawą recesji pracują na swych stanowiskach dłużej niż jeszcze kilka lat temu.
Przetarg dotyczy obsługi budżetu marketera w Europie.
Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.
Producenci żywności w Europie, zgodnie z obietnicą, emitują mniej reklam skierowanych do dzieci.
Natalia Franco objęła stanowiska executive vice-presidenta i chief marketing officera w Burger Kingu. Będzie odpowiadać za globalny marketing sieci.
L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...
Internetowa platforma Alice.com buduje dedykowane e-sklepy dla firm FMCG. Obecnie rozwijanych jest ponad 30 takich projektów m.in. dla: General Mills,...
Nestle uruchomi centrum rozwoju płatków śniadaniowych. Projekt jest realizowany przez spółkę Cereal Partners Worldwide, w której partnerem Nestle jest firma...
Amerykański producent żywności, firma General Mills, w nowym projekcie marketingowym pozyskał za pośrednictwem serwisu MyBlogSpark ponad 900 blogerów, wśród których...
Akcjonariusze koncernu Unilever będą rozpatrywać nowe kandydatury na stanowiska członków zarządu firmy. Wśród nich znalazła się m.in. Ann Fudge, była...
11 firm spożywczych przyłączyło się do programu Unii Europejskiej dobrowolnych ograniczeń komunikacji marketingowej adresowanej do dzieci. Są to: Burger King,...
Holding reklamowy WPP Group został właścicielem pakietu 30,1 proc. udziałów w firmie brandingowej Big Idea Group, która zajmuje się tworzeniem...
Cereal Partners Worldwide (wspólna spółka Nestle i General Mills), reprezentowany w Polsce przez Toruń-Pacific Sp. z o.o. Cereal Partners Poland,...
Producent płatków śniadaniowych Cereal Partners (CP) zdecydował o zmianach w obsłudze swojego budżetu reklamowego. Jego główną marką płatków śniadaniowych zajmie...
Agencja reklamowa Fresh nawiązała współpracę z firmą Cereal Partners Poland Toruń-Pacific należącą do koncernu Nestle i General Mills. Umowa podpisana...
Publicis Groupe ogłosiła wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale br. na poziomie 4 proc. Jest to zasługa polepszającej się...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku prawdopodobnie będzie dalej obsługiwać budżet reklamowy koncernu General Mills. Jego wartość szacuje...
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) apeluje do branży reklamowej o przyłączenie się do walki z otyłością. WHO zaprosiła przedstawicieli przemysłu reklamowego...
Koncern Nestle zaprzeczył pogłoskom o tym, że planuje akwizycję producenta żywności General Mills. Wartość fuzji miała zdaniem prasy wynosić 22...
Studio Dreamworks swoją najnowszą produkcją, bajką animowaną "Shark Tale", której amerykańska premiera planowana jest na 1 października br., próbuje przyciągnąć...
Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...
General Mills wprowadzi w tym miesiącu na rynek nową markę płatków śniadaniowych Total Protein. Stworzenie nowej marki jest odpowiedzią na...
Kellog Co., jeden z największych na świecie producentów płatków śniadaniowych, ogłosił, że podnosi ceny swoich produktów średnio o 2-2,5 proc....
General Mills ogłosił swoje wyniki za trzeci kwartał ub.r., które pokazują wzrost przychodów do 3,1 mld dol., lecz również spadek...
General Mills przekazał międzynarodowy budżet reklamowy marki lodów HaagenDazs agencji TBWA Worldwide. Wysokość budżetu szacowana jest na 44 mln dol....
Nestle USA zapłaciła 641 mln dol., odkupując od General Mills ich 50-procentowy udział w Ice Cream Partners USA. Ice Cream...
General Mills, amerykański producent artykułów spożywczych, prowadzi rozmowy z czterema agencjami na temat konsolidacji budżetu na zakup mediów, którego wysokość...
General Mills i Pillsbury planują sprzedaż marki Robin Hood należącej do General Mills oraz linii produktów International Multifoods Corp. należącej...