M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "General Motors Corp. (firma)"

Zagranica, 27 czerwca 2007

GM przesuwa do Leo Burnett budżety marek Buick i GMC

General Motors Corp. przesuwa w USA budżet marki Buick z McCann Erickson (Interpublic Group of Cos.) do Leo Burnett (Publicis...

Zagranica, 20 marca 2007

Interpublic mocno odczuł obcinanie budżetów przez GM, jednak biznes grupy jest stabilny

General Motors Corp. obniżył globalne wydatki na reklamę w ub.r. o 7 proc., czyli o 400 mln dol. (do 5,4...

Zagranica, 6 października 2006

Toby Barlow przejął w JWT odpowiedzialność za obsługę Forda

Tomy Barlow, executive creative director agencji JWT (należącej do WPP Group) w Nowym Jorku, przeszedł do oddziału w Detroit, gdzie...

Zagranica, 9 lutego 2006

GM dokonał nowego podziału budżetu przeznaczonego na marketing

General Motors Corp. zmniejszy w 2006 r. wydatki marketingowe przeznaczone na programy typu incentive i ich wsparcie reklamowe wzmacniające lojalność...

Zagranica, 23 listopada 2005

GM zapowiada duże redukcje zatrudnienia w ramach programu odzyskiwania rentowności

General Motors Corp. zapowiedziało, że zamknie kilka fabryk w Ameryce Północnej i zwolni 30 tys. pracowników w ciągu najbliższych trzech...

Zagranica, 26 października 2005

Amerykanie w pracy czytają blogi

Amerykańscy pracownicy w czasie pracy namiętnie czytają internetowe blogi. 35 mln, średnio co czwarty zatrudniony, przeznacza na to 3,5 godz....

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

Zagranica, 21 kwietnia 2005

GM raportuje stratę 839 mln dol. w I kwartale, największą od kilkunastu lat

Największy na świecie producent samochodów General Motors Corp. ogłosił, że zanotował najgorszy kwartalny wynik finansowy od kilkunastu lat. W I...

Zagranica, 6 kwietnia 2005

GM restrukturyzuje amerykański management

General Motors Corp. oznajmił, że chairman-CEO Rick Wagoner przejmie ster w północnoamerykańskim oddziale koncernu, zastępując dwóch czołowych menedżerów, oddelegowanych do...

Zagranica, 30 marca 2005

GM rozważa rozpoczęcie przetargu kreatywnego

General Motors Corp. przygotowuje się do przetargu kreatywnego dotyczącego jednej lub więcej marek samochodowych z portfolio koncernu. Sugestie dotyczące takiego...

Zagranica, 14 maja 2004

GM rusza ostro do walki z konkurencją

General Motors Corp. zapowiedział zmianę wizerunku firmy przez zastosowanie bardziej agresywnej i innowacyjnej strategii marketingowej. Decyzję poprzedziła analiza monitoringu rynku...

Zagranica, 30 kwietnia 2004

Phil Guarascio będzie szefem marketingu rozgrywek NFL

Phil Guarascio obejmie stanowisko szefa marketingu, sprzedaży i reklamy rozgrywek NHL - ligi futbolu amerykańskiego. Wcześniej Guarascio był szefem marketingu...

Zagranica, 29 września 2003

Prezes Mark Dowley odchodzi z firmy Sports and Entertainment Group

Mark Dowley, prezes zarządu Sports and Entertainment Group należącej do grupy reklamowej Interpublic Group of Cos., odchodzi z firmy. Zarząd...

Zagranica, 18 czerwca 2003

GM ogłosił przetarg na media w Wielkiej Brytanii

General Motors Corp. rozpoczął przetarg na dom mediowy, który ma obsługiwać brandy: Vauxhall, Saab i Daewoo w Wielkiej Brytanii. Budżety...

Zagranica, 12 czerwca 2003

Kim Kosak obejmie stanowisko szefowej reklamy marki Chevrolet

Koncert General Motors Corp. wybrał Kim Kosak na stanowisko dyrektora reklamy i promocji sprzedażowych brandu Chevrolet. Wcześniej zajmowała ona podobne...

Zagranica, 30 maja 2003

General Motors rozpoczyna kampanię mającą poprawić wizerunek

Koncern General Motors Corp. rozpocznie 2 czerwca br. kampanię reklamową w prasie amerykańskiej. Ma ona trafić do dużej liczby konsumentów,...

Zagranica, 5 maja 2003

Kurt Ritter został odpowiedzialny za budżet Toyoty w Saatchi & Saatchi

Kurt Ritter, dotychczasowy menedżer w firmie motoryzacyjnej General Motors Corp., dołączy do zespołu agencji reklamowej Saatchi & Saatchi w Kalifornii...

Zagranica, 30 kwietnia 2003

Agencja Lowe utrzymała budżet marki Surf Unilevera

Lowe & Partners Worldwide wygrał z niezależną agencją Mother walkę o utrzymanie wartego 11 milionów dol. budżetu reklamowego marki Surf...

Zagranica, 25 kwietnia 2003

Agencja Lowe utrzymała budżet jednego z brandów koncernu Unilever

Agencja reklamowa Lowe & Partners Worldwide (Interpublic Group of Cos.) obroniła wart 11 mln dol. budżet brandu Surf koncernu Unilever....

Zagranica, 13 marca 2003

XM wystawia do przetargu swój ponad 50-mln budżet

Firma XM, amerykański operator i dostawca płatnych usług radia satelitarnego, ogłosiła przegląd ofert na swój budżet reklamowy wart ponad 50...

Zagranica, 4 lutego 2003

FCB rozważane jako kandydat dla projektów korporacyjnych GM

Koncern General Motors Corp. poszukuje nowych idei reklamy korporacyjnej wśród współpracujących z nim agencji kreatywnych i w agencji Foote, Cone...

Zagranica, 10 grudnia 2002

Kontrakt mediowy BMW dobiegł końca

Grupa BMW ogłosiła, że wygasł jej kontrakt mediowy z należącym do Grupy Aegis domem mediowym Carat. Rzecznik BMW przyznał, że...

Zagranica, 18 października 2002

GM przekazał budżet reklamowy Daewoo do dwóch agencji

General Motors Corp. przekazał europejski budżet reklamowy Deawoo do dwóch agencji: londyńskiej Duckworth Finn Grubb Waters (DFGW) i do Buhler...

Kraj, 16 października 2002

D'Arcy w Europie jest w trakcie audytu. Rosjanie tworzą nową agencję

Nieznane są jeszcze precyzyjne plany grupy Publicis dotyczące sieci reklamowej D'Arcy w Europie. "W tym regionie trwa audyt. Rynek po...

Kraj, 15 października 2002

Publicis Group zamierza zlikwidować sieć reklamową D'Arcy

Sieć reklamowa D'Arcy Masius Benton & Bowles przestanie prawdopodobnie istnieć. Decyzję o zamknięciu sieci podjęli szefowie francuskiej grupy Publicis, która...

Zagranica, 4 października 2002

Renault rozpoczyna kampanię nowej wersji minivana Espace

Francuski producent samochodów Renault rozpoczyna kampanię reklamową nowej wersji minivana Espace, którego premiera miała miejsce podczas Auto Show w Paryżu...

Zagranica, 11 marca 2002

Zarządy Publicis, Bcom3 i Dentsu wyraziły zgodę na fuzję

Fuzja między francuską Publicis Groupe i Bcom3 została zaaprobowana przez zarządy obu firm oraz władze Dentsu, japońskiego holdingu, który jest...

Zagranica, 8 stycznia 2002

General Motors ruszył z kampanią promującą wiązaną ofertę sprzedaży

General Motors Corp. w USA rozpoczął emisję spotu reklamowego informującego o wyjątkowej ofercie producenta. "GM Overdrive" oferuje dwa tysiące i...

Zagranica, 3 stycznia 2002

Saab rozszerza portfolio produktów i startuje z nową kampanią

Agencja reklamowa Lowe Lintas z Nowego Jorku pracuje nad nowym spotem, który odświeży wizerunek sedana i kombi Saab. Kampania powstaje...

Zagranica, 23 kwietnia 2001

ROSYJSKI BUDŻET GENERAL MOTORS W RĘKACH D'ARCY

Genaral Motor Corp. przekazało swój rosyjski budżet w ręce agencji D'Arcy. Budżet szacowany na 5,6 mln dol. dotyczy takich marek...

Zagranica, 14 grudnia 2000

GENERAL MOTORS WYCOFUJE Z RYNKU SWOJĄ MARKĘ OLDSMOBILE

General Motors Corp. rozpoczęło proces powolnego wycofywania z rynku swojej marki Oldsmobile. GM ujawniło, że nie powiodła się próba przyciągnięcia...