M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "General Motors Poland (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

Kraj, 23 stycznia 2015

"The New OH!" - ruszyła kampania Opla Corsy

Premiera nowej Corsy na polskim rynku wspierana jest dwuetapową kampanią komunikacyjną w rozmaitych mediach.

Kraj, 5 grudnia 2014

Kampania Opla Mokki jest podzielona między TV i Facebooka [wideo]

Zarówno w telewizji, jak i w Facebooku wykorzystano 30-s spot z ambasadorką marki Claudią Schiffer.

Kraj, 25 listopada 2014

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Kraj, 7 marca 2014

Wojciech Osoś dyrektorem ds. PR w General Motors Poland

Poprzednio odpowiadał za PR marki Chevrolet.

Kraj, 7 marca 2014

Claudia Schiffer w nowej kampanii Opla Meriva

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat, a kreacją online: 180heartbeats + Jung v. Matt.

Kraj, 4 marca 2014

Ślub w Oplu? Ruszyło wsparcie modelu Adam

Kampanię przygotowały Scholz & Friends i Carat.

Kraj, 16 października 2013

Nowy Opel Insignia z Jürgenem Kloppem

General Motors Poland rozpoczyna kampanię.

Kraj, 15 października 2013

Grand prix Effie dla "5 Stadionu"

Grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 14 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.

Kraj, 13 lutego 2013

Lewandowski, Błaszczykowski i Piszczek będą reklamowali Opla

Piłkarskie "trio" z Dortmundu wystąpi w najnowszej kampanii Astry Active.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 18 lipca 2012

Grzegorz Handzlik wraca z centrali GM do polskiego oddziału

Menedżer obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży Opla.

Kraj, 1 marca 2012

Agnieszka Niska w Scholz & Friends

Doświadczona kreatywna jest senior art directorem w Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 24 października 2011

McCann straci obsługę budżetu Opla

Scholz & Friends zamiast dotychczasowej McCann Erickson będzie w Polsce obsługiwała markę Opel.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sławomir Szałkowski country managerem Jeepa i Lancii

Zastąpił Macieja Ratyńskiego, który będzie pracował w egipskich strukturach firmy.

Kraj, 21 grudnia 2009

General Motors inwestuje w launch nowego Opla Astry

General Motors Poland rozpoczyna kampanię wspierającą launch Opla Astry IV generacji. Jego premiera odbędzie się w styczniu 2010 r., wzmocni...

Kraj, 18 grudnia 2008

General Motors Poland rozpoczął działania launchujące Opla Insignię

General Motors Poland rozpoczął działania pre-launchowe Opla Insignii. Samochód jest zdobywcą tytułu Car Of The Year 2009 i ma zastąpić...

Kraj, 13 sierpnia 2008

General Motors promuje na outdoorze Opla Corsę

General Motors Poland rozpoczął kampanię outdoorową reklamującą model Opla Corsy. Prowadzona jest ona w ośmiu największych aglomeracjach kraju, miejscowościach nadmorskich,...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Rytwiński przechodzi do GM w Hiszpanii, Francavilla szefem GM Poland

Romuald Rytwiński, dyrektor generalny General Motors Poland, przechodzi do oddziału GM w Hiszpanii. Na początku czerwca br. zastąpi go Antonio...

Kraj, 14 kwietnia 2008

Grzegorz Handzlik w centrali GM w Niemczech; zmiany w polskim oddziale

Grzegorz Handzlik, marketing manager marki Opel w General Motors Poland, przeszedł do centrali GM w Niemczech na równoległe stanowisko. W...

Kraj, 18 grudnia 2007

Dobiszewska i Widźgowski w DDB; Dabulis w Touchpoint RC

Magda Dobiszewska rozpoczęła pracę na stanowisku art buyera w agencji reklamowej DDB Warszawa. Wcześniej przez cztery lata pracowała w agencji...

Kraj, 6 sierpnia 2007

GM wspiera w outdoorze nowego SUV-a marki Opel - model Antara

General Motors Poland promuje na outdoorze Opla Antara, nowego SUV-a w portfolio firmy. Z początkiem sierpnia ruszyła kampania outdoorowa na...

Kraj, 14 lutego 2007

Axel Springer rozpoczyna sprzedaż trzeciej strony w "Newsweeku"

Biuro reklamy magazynów Axel Springer Polska wprowadziło do sprzedaży trzecią stronę w tygodniku "Newsweek". Po raz pierwszy z tego formatu...

Kraj, 6 lipca 2006

Opel rozpoczął kampanię modeli Meriva i Zafira w telewizji i kinach

General Motors Poland rozpoczął kampanię telewizyjno-kinową wspierającą modele Meriva i Zafira. 30-sekundowy spot emitowany będzie w TVN, TVN24, TVN Style...

Kraj, 19 maja 2006

GM Poland wspiera trzy modele Opla w kampanii promującej ofertę kredytową i jazdy testowe

General Motors Poland przygotował kampanię wspierającą trzy modele marki Opel: Astra III, Zafira i Vectra. Trzy różne layouty prasowe z...

Kraj, 12 kwietnia 2006

GM wspiera kampanią promocyjną ofertę na zakup Opla Astry Classic II

General Motors Poland rozpoczął działania wspierające model Astra Classic II. Ich celem jest zainteresowanie wyjątkowo atrakcyjną ceną samochodu oraz promocyjnym...

Kraj, 7 kwietnia 2006

GM Polska rozpoczął kampanię wizerunkową Astry III

General Motors Polska rozpoczął kampanię modelu Opel Astra III. Spot przygotowała agencja McCann Erickson, za media odpowiada Universal McCann. W...

Kraj, 6 grudnia 2005

Chevrolet komunikuje upusty cenowe w świątecznej kampanii

General Motors Poland komunikuje upusty cenowe na modele Chevroleta z 2005 roku w przedświątecznej kampanii reklamowej. Upustami są objęte wszystkie...

Kraj, 6 grudnia 2005

Chevrolet komunikuje upusty cenowe w świątecznej kampanii

General Motors Poland komunikuje upusty cenowe na modele Chevroleta z 2005 roku w przedświątecznej kampanii reklamowej. Upustami są objęte wszystkie...

Kraj, 13 października 2005

Aleksandra Granat pokieruje marketingiem SsangYong Poland

Aleksandra Granat pokieruje marketingiem SsangYong Poland (jako specjalista ds. marketingu), firmy, która właśnie inauguruje swoją działalność rynkową jako dystrybutor samochodów...

Kraj, 13 października 2005

Marka SsangYong po raz trzeci "debiutuje" na polskim rynku

Koreańska marka motoryzacyjna SsangYong już po raz trzeci chce wejść na polski rynek. Tym razem jej dystrybucją zajmie się nowo...

Kraj, 11 października 2005

General Motors Polska wspiera launch Opla Zafiry działaniami field-marketingowymi

Agencja MRM/Momentum na zlecenie General Motors Polska prowadzi działania wspierające wprowadzenie na rynek polski nowego Opla Zafira. Akcja jest prowadzona...

Kraj, 14 grudnia 2004

Model Rexton pozostanie priorytetem marketingowym Almeco w 2005 r.

Rexton będzie w 2005 r. wciąż flagowym i najintensywniej wspieranym reklamowo modelem marki SsangYong w Polsce. Monika Krzesak, rzecznik spółki...

Kraj, 14 października 2004

GM Poland reklamuje nową Astrę w telewizji i prasie

General Motors Poland rozpoczął kampanię reklamową nowego Opla Astra. Adaptacją materiałów reklamowych zajęła się agencja McCann-Erickson, a planowaniem i zakupem...

Kraj, 21 września 2004

Almeco rozpoczęło sprzedaż aut marki SsangYong

Spółka Almeco, polski przedstawiciel koreańskiego koncernu SsangYong, rozpoczęła sprzedaż aut tej marki. W polskiej ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe:...

Kraj, 8 września 2004

GM Poland komunikuje ofertę przedłużonej gwarancji na Opla Astrę Classic II

Koncern General Motors Poland prowadzi kampanię reklamową związaną z modelem Opel Astra Classic II. "Jej celem jest komunikacja oferty przedłużonej...

Kraj, 6 września 2004

GM Poland zreorganizował strukturę marketingową

Firma motoryzacyjna General Motors Poland zakończyła proces reorganizacji struktury marketingowej. Ma to związek z przejmowaniem przez spółkę w ciągu bieżącego...

Kraj, 3 września 2004

Przetarg mediowy General Motors będzie dotyczył również Polski

Koncern motoryzacyjny General Motors planuje jesienią br. przeprowadzenie paneuropejskiego przeglądu domów mediowych, które współpracują z nim na różnych rynkach. "Rzeczywiście...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Miranda Kulczycka koordynuje komunikację marketingową marki Opel

Miranda Kulczycka objęła stanowisko marketing communications managera samochodów marki Opel w firmie General Motors Poland. Do jej obowiązków należy koordynowanie...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Almeco importerem samochodów marki Ssangyong do Polski

Spółka Almeco podpisała w kwietniu umowę z firmą Ssangyong Motor Company i została wyłącznym importerem samochodów Ssangyong na polski rynek....

Kraj, 23 kwietnia 2004

GM Poland będzie reprezentować markę samochodów Saab w Polsce

Koncern General Motors Poland (GM Poland) przejmuje od spółki Almeco import i sieć dealerską samochodów marki Saab. Proces ten na...

Przetargi, 5 kwietnia 2004

Theta wygrała przetarg na działania BTL marki Opel koncernu General Motors Poland

Agencja Theta wchodząca wraz z Market Point Holst & Company w skład fulserwisowej agencji Chili Communications wygrała przetarg na działania...

Kraj, 16 marca 2004

Agencja Paprika oficjalnie rozpoczyna działalność

Nowa agencja zajmować się będzie organizacją różnego rodzaju imprez i spotkań firmowych - konferencji, kongresów, prezentacji, imprez integracyjnych itp. Założycielami...

Kraj, 16 marca 2004

Agencja Paprika oficjalnie rozpoczyna działalność

Nowa agencja zajmować się będzie organizacją różnego rodzaju imprez i spotkań firmowych - konferencji, kongresów, prezentacji, imprez integracyjnych itp. Założycielami...

Przetargi, 12 grudnia 2003

General Motors Poland rozpoczął przetarg BTL dla marki Opel

Koncern General Motors Poland rozpoczął przetarg na wybór agencji mającej się zająć działaniami BTL dla marki Opel. Firma nie podaje...

Kraj, 11 grudnia 2003

General Motors Poland reklamuje wyprzedaż modeli Opel z rocznika 2003

Koncern General Motors Poland prowadzi kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie klientów o wyprzedaży samochodów Opel z rocznika 2003. Kreację...

Kraj, 1 lipca 2003

GM Poland powołuje sales, marketing and aftersales managera, GM Daewoo wchodzi do Polski

Michael Klaus obejmuje dziś stanowisko sales, marketing and aftersales directora w koncernie General Motors Poland. Wcześniej do marca br. stanowisko...

Kraj, 21 stycznia 2003

Andrzej Pomarański został public relations managerem ProMarki

Andrzej Pomarański objął stanowisko public relations managera w Polskim Stowarzyszeniu Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". "Będzie odpowiedzialny za kontakty z mediami,...

Kraj, 19 września 2002

Rodzina Carlsberg Okocim powiększa się

Od września do działu marketingu w Carlsberg Okocim SA dołączyła Monika Karpińska. Powierzono jej funkcję brand managera w zespole odpowiedzialnym...